![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Demo maakt me nog niet erg enthousiast. Ik kan er trouwens niks van, verdedigen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Geen klap aan, FIFA 12
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Iemand heeft serieus een duel gespeeld, met opzet met 3-1 achter gekomen om zo'n tien minuten voor tijd naast te kunnen schieten met Torres?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Filmpje heeft meer dan een miljoen views, dus ik denk dat zn missie geslaagd is.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Hij speelt ook de volle 90 minuten
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Dat kan toch helemaal niet?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Volgens mij heeft ie die balk met de tussenstand en tijd gewoon gekopieerd uit het 'echte' filmpje..
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Matig trouwens dat ie niet de moeite heeft genomen de rugnummers aan te passen.
Dat heb ik wel gedaan, bij alle Spaanse clubs en een hoop Engelse, Nederlands en andere topclubs ![]() Ook transfers alles dit dat. Denk namelijk dat ik geen FIFA12 ga kopen, iig niet bij release. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jezus, nu ik weer wat gestegen ben qua niveau zitten er steeds meer cheaters tussen (Rematch menu exploit). Wat is daar nou leuk aan? Je verliest elke wedstrijd omdat je 't niveau gewoon niet aankan.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Viewing bayern77 on cem_ea_id Profile | EA SPORTS
Neem deze gast bijvoorbeeld. Alleen maar van die reglementaire overwinningen (of verloren omdat ie uitgezeten werd). Ik verlies dus 4-1 van hem omdat ik gewoon geen zin heb om na elk potje 2 uur te wachten totdat ie uiteindelijk disconnect. Terwijl ik eigenlijk 5-4 heb gewonnen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kan dat joh? Treurig
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ik speel nu sinds ik weer xbox-live heb ook weer wat meer FIFA11 online, maar het valt me toch wel tegen hoeveel quitters er zijn. Ik begin nu eindelijk eens wat potjes online te winnen dus wellicht ligt het daar aan...
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FIFA 11 #8 Met trieste figuren
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |