![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Verkeerde subforum
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Derde helft is goed toch?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Waar in de Drome ga je heen? (ken de regio op m'n duimpje)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wat ga je in Gambia doen Marioow? Bij dat land krijg ik altijd het beeld van alleenstaande vrouwen van middelbare leeftijd die daar naartoe gaan om zich eens door een jonge neger onder handen te laten nemen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In eerste instantie gewoon als zonvakantie en vanuit daar wat uitstapjes maken zoals naar Sengal en Georgetown. Verder in de buurt wat natuurparken, krokodillenpools en wat dorpen in de omgeving bezoeken.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Friggles gaan we ook samen de JC schaal kijken eigenlijk...?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Staat nu in het goeie subforum
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Waarom moet je daar specifiek voor naar Gambia? Rotterdam niet exotisch genoeg?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Geen idee, maar het schijnt toch echt een populaire vakantiebestemming voor die doelgroep te zijn.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dat lijkt mij ook wel wat. Waar heb je dat geboekt? Arke? Gambia zie je steeds vaker als vakantiebestemming.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik kan mij er niets bij voorstellen, dergelijke landen als vakantielanden. Maar dat heeft natuurlijk ook gewoon te maken met het beeld dat je krijgt via de media
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij jiba (sunweb/sudtours zelfde aanbod). Arke heeft inderdaad ook wel wat maar aangezien wij een appartement met 2 slaapkamers zochten is het Jiba geworden.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Begrijp ook niet waarom je zo nodig voor een zonvakantie naar Gambia of zo gaat. De aidskindertjes worden er echt niet beter van.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gewoon lekker chillen aan het gardameer, klein Nederland ole!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Alsof dat de reden is om naar Afrika te gaan. Die landen hebben echt wel meer te bieden dan strand alleen.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ga begin augustus een lang weekend naar Berlijn, clubhoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ga voornamelijk voor het goede weer ja. Maar aangezien ik Spanje,Griekenland,Turkije,Egypte, Tunesië etc. wel gezien heb qua omgeving nu voor wat anders gekozen wat ook redelijk betaalbaar is en tuurlijk ga ik daar ook andere dingen doen.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mag je als je terugkomt wel wat tips geven ik ga begin September.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Als je iemand in een Ajax shirt ziet ben ik het
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zuid-Oost zat ik, was prima. Wel erg druk op het strand maar dat hoort ook bij Mallorca lijkt me. Van mij hoeft dat niet zo, dus nu naar een of ander Grieks eiland.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vorig jaar geweest, beetje in het zuiden geloof ik. Maar zal morgen het even uitgebreid vertellen, ga nu slapen!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Zelf ga ik volgende week een weekendje naar Praag, tips zijn zeer welkom. |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik ook, weekend van 9 tot 11 september.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Net terug van een lang weekend Chamonix.
Vrijdag vertrokken naar Genève, vanaf daar is het nog een uurtje rijden naar Chamonix. Leuk hotelletje met uitzicht op de Mt. Blanc. Zaterdag meegedaan aan een 10km hardloopwedstrijdje, ook nog naar 3800 meter gegaan en nog wat gewandeld (klinkt ouwelullerig, maar was best tof). Nu onwijs spierpijn, maar is wel een leuke bestemming, ook in de zomer.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Wanneer is dat?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Laat maar, het is zaterdag 30 juli, maar dan zit ik nog niet in Lloret, ergens in het vliegtuig
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
O, dan durf ik het wel aan.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Als Ajax heeft gewonnen heb ik je makkelijk gevonden hé.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Andersom een stuk makkelijker hoor, jij hebt toch geen idee hoe ik er uit zie.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik heb voor die tijd wel je numme of een foto gezien, anders kan ik je nooit vinden.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Daar zit wat in.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oh, grappig. Ben benieuwd of we elkaar nog per ongeluk tegen het lijf lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Ben benieuwd, we zitten in de Park Inn in Alexanderplatz, tegenover club Weekend. ![]() Ook is het internationale bier-festival in Berlijn dat weekend, dus wordt leuk!
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Nog 5 weekjes en dan eindelijk Mallorca.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha volgens mij ging jij eerder of later toch?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ah ok, dan is er de mogelijkheid dat ik je tegen kom, want ik ga van 5 aug tot 15 augustus.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hier 5 tot 12 augustus Mallorca, en ja ik zit in het Duitse gedeelte
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haha, ik zit er ook 5 t/m 12 Augustus.
![]() Riro zou ik best eens willen ontmoeten, denk alleen wel dat TR jaloers zou worden als ik Riro in bikini zou zien.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vakantie topic 2011 #2 Wie gaat er naar Libië?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|