![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Als je op een relaxte maar toch met strand vakantie wil moet je naar Kefalonia. Had iemand hier ooit eens getipt en die vond het geweldig.
KevinAFCA geloof ik. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dat zag er goed uit ja.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Een kennis van me is vorig jaar in de herfst naar Tel Aviv geweest, was ie heel enthousiast over. Verder weet ik er niks over.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Kefalonia ziet er zeker mooi uit zeg! Van een collega kreeg ik al een erg toffe Turkije-tip. Het wordt er niet makkelijker op zo...
![]() Tel Aviv ben ik al eens geweest. Zeer gaaf trouwens! Perfecte plaats voor een zonvakatie!
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
En het voordeel van Kefalonia is dat je echt zo op het vaste land bent of op een ander eiland.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Ik ben al druk aan het lezen en zoeken. De vluchten zijn echter wel best duur, alles via Athene?
Oh, en ik lees nu:
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
In de zomer naar Warschau en Krakow
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Misschien een weekje Praag.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
25 dagen Italie
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
#112 |
|
4 weken USA.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
De crisis heeft er --net als bij mij-- bij iedereen weer flink ingehakt zie ik.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
8 dagen Chersonissos. Nu al zin aan
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
In grote lijnen: San Fransisco, Las Vegas, Los Angeles, Washington DC en New York.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Beide kusten ja. Om tijd uit te sparen hebben we een vlucht tussen SFA en WDC en gaan we met de trein naar the Big Apple. We zijn ook maar 2 dagen in DC, gewoon omdat je er geweest moet zijn en omdat ik al 2 keer in NYC ben geweest.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Eerst 12 dagen Lago di Bolsena (ten N-W van Rome), daarna richting Napoli (voorstadje) ja. Heb in totaal 30 dagen, hotel staat vast, de rest niet (eigen appartement) dus ben nog flexibel. Gezien we nu wat later gaan, zal Napoli ongetwijfeld in die periode wel een wedstrijd in eigen stadion spelen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik vond DC juist ontzettend leuk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Echter, voldoende (en leuke) vakantie vind ik een prioriteit. Ga altijd wel een keer of 4 per jaar op vakantie, dus nu ook. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Van de steden in de VS waar ik geweest ben, vond ik Chicago de leukste.
Met een concert van de Greatful Dead @ Soldier Field met 80.000 "Deadheads" als hoogtepunt __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
San Fran
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Komende zomer richting Oost-Europa en de Balkan. Roemenië, Bulgarije, Servië etc. en wil ook erg graag naar Sarajevo.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Inderdaad, echt geweldig. Vier dagen mezelf helemaal stukgelopen en van alles gezien.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Dit jaar overigens geen vakantie voor mij en ik ben bang volgend jaar ook niet.
Dan maar een paar kleine uitstapjes maken. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Hier hetzelfde. Maar je moet denk ik wel bijzonder geïnteresseerd zijn in Amerikaanse politiek en Amerikaanse geschiedenis, als je dat niet zo boeit dan heb je het na het Witte Huis wel zo ongeveer gezien.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ik wil eigenlijk ook dolgraag naar de VS.. maar geen idee hoe het aan te pakken. In Europa doe ik alles een beetje ad hoc, heenrijden en maar zien wat we gaan doen. Als ik naar de VS ofzo ga, wil ik het wat georganiseerder doen.
Is het aan te raden om zo'n prepackage te nemen via een organisatie? Dus vlucht+auto en min of meer gestippelde route? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
||
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Op zich is mijn kennis van de geschiedenis en politiek redelijk beperkt. Op de een of andere manier trekt mij de beleving die men heeft tov de geschiedenis heel erg, plus dat je weet dat de stad politiek heel belangrijk is. Dat maakt het voor mij fascinerend. Al die fantastische monumenten (ook hoe alles op elkaar aansluit). WWII bijvoorbeeld. Schitterend plein met al die details, komen wij aan met een bel en een klein obeliskje. Arlington ook geweest, Pentagon ook maar daar viel weinig te beleven, nog snel een foto gemaakt maar toen kwam er al een horde beveiliging aanrennen
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Tripje naar Berlijn, Tsjechië, Oostenrijk, Zwitserland en München met een camper. Ongeveer 3 weken in augustus.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Berlijn
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Vlieg je trouwens op Dulles of Reagan?
413 |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Dulles, hoezo?
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Vond ik nogal kut. Zit op een uur van de stad en is veel drukker (hoewel je daar niet echt last van hebt als je alleen daar landt).
Niet echt een ramp ofzo, maar is wel iets waar ik in de toekomst rekening mee ga houden. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ik vond Dulles wel meevallen. Zo massaal is het ook weer niet en waren voldoende wachtruimtes, eetgelegenheden etc.
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Opzich is het voor ons niet zo'n probleem. Landen, koffers pakken, taxi in en naar de stad. Omdat we perse een rechtstreekse vlucht wilde was het de enige optie.
|
|
|
|
|
|
#141 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#142 | |
413 |
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Of juist niet, zeker als het niet druk is dan kun je op het laatste moment vaak redelijk goedkoop een kamer krijgen.
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Ik ga komende zomer met de auto van Chicago naar New York. Via Toronto onder andere.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Meestal, als ik 's avonds in een hotel was, ging ik even online (ze hebben allemaal free wifi) om een nieuw hotel te boeken. Dan kun je in ieder geval de prijzen vergelijken.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Vakantie gepland. Wordt een rondreis vanaf Roemenië via Bulgarije, Macedonië, Albanië, Montenegro en Bosnië-Herzegovina naar Hongarije. Ontzettend veel zin in.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Van de zomer niet op vakantie omdat we te laat waren en een aantal al wat anders heeft geboekt. Nu kijken naar weekend/midweek weg voor in de zomer. Zit zelf te denken aan Praag of Berlijn, iemand tips?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Weet iemand een goede site waarbij je een overzicht krijgt van vliegtickets?
En dan niet zoiets als vliegtickets.nl, want dat vertrouw ik voor geen meter. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vakantie topic 2011 #2 Wie gaat er naar Libië?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|