|
|
#1 |
|
Iedereen heeft wel zijn favoriete scenes uit een film. Bij mij is dat de openingscene uit Blade. keiharde techno van Warp Brothers met Phatt Bass. Geweldige sfeer, bloed, stroboscoop, alles.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
quotes zijn tof, mag ook natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
De scène dat Verbal Kint wegloopt uit het politiebureau en ineens van mank naar normaal gaat lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Keyser Soze. wat een film was dat.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Do you like Huey Lewis & The News?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dit is trouwens wel een van de beste scenes ooit:
"Why are you wearing that stupid bunny suit?" "Why are you wearing that stupid man suit?" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
En natuurlijk mag een scene uit mijn favoriete film
niet ontbreken__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Niet te vinden op youtube, maar de skiscene in On her majesty's secret service (de beste James Bond film ooit gemaakt!) met die briljante muziek eronder
![]() Deze mag er ook zijn uit The Bourne Supremacy. Laatst gewijzigd door Zappie; 22-05-11 om 01:45 __________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
iemand hier die een goed filmpje heeft van 51st State icm het nummer Warrior?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Shiiiiiiiiiiiiiiiit, Negro, that's all you had to say
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fucking briljant. ."And what does he do? For his own, private, cosmic gag-reel he sets the rules in opposition. It's the goof of all time" __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die speech, die battle, die film
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vanity, Definitely my favourite sin
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Met die gozer die in zo'n sneeuwhakselaar terecht komt
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
De scène van Rabbits in Inland Empire!
Alleen niet in het Engels te vinden..
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik kon die rabbit serie van tevoren helemaal niet, dus snapte er ook geen hol van
![]() overigens mag de scene in het theater in Mulholland dr. er dan ook wel bij: "Where nothing is what is seems" Geniaal
Laatst gewijzigd door DurQ; 22-05-11 om 18:41 |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 | |
![]() Ik kende 'm wel, maar wat kameraden met wie ik in de bios was niet en allen begrepen we even weinig van de film of scène.
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Eigenlijk de printer scene, maar die kan ik niet vinden door het vervuilde youtube. Dan maar deze:
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Rebekah del Rio!
Laatst gewijzigd door Smeich; 23-05-11 om 17:02 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik moet Clockwork nog altijd zien
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
nog meer Pulp Fiction (mijn favo scene):
eigenlijk is heel Pulp Fiction gewoon geniaal
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=zReWj...ailpage#t=153s
De eerste keer wist ik niet of ik moest lachen of wat anders, want tot deze scene was het een gewone komedie. De geniale muziek maakt het helemaal af. Laatst gewijzigd door Juk; 23-05-11 om 21:22 __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hoe embed je eigenlijk die video's?
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
alleen youtube doet ie automagisch.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dit is youtube
Want dat dacht ik namelijk ook, maar hij doet nie.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
vaag, de link zegt
PHP-code:
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat was de link die het "Delen" knopje mij gaf. Nu heb ik hem veranderd naar de youtube link maar dan doet hij het nog steeds niet
|
|
|
|
|
|
#45 | |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Misschien omdat ik hem halverwege laat inspringen?
Ja dus. Maar de eerste 2.30 zijn niet echt boeiend
|
|
|
|
|
|
#47 | |
.
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ja dat halverwege inspringen pakt hij niet.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Heerlijke scene! Zoooo ontzettend vaak ook bekeken!
Die muziek ook, dat maakt het perfect af.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Inderdaad ook 100x gekeken.
Kick-Ass
|
|