|
|
#51 |
|
Serie, maar zo fucking awesome:
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Van de regisseur van Kick-Ass is dit ook een geniale scene uit Layer Cake
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Explosie scenes die hier ook zeker thuishoren:
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Mijn favoriete 2 acteurs, samen in 1 scene:
Sowieso een gave film ook, HEAT, met lekkere muziek van Moby __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Jammer genoeg nagesynchroniseerd, maar evengoed een van de briljantste scenes ooit.
Park .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
En deze is natuurlijk ook legendarisch:
Ik luisterde in m'n jeugd ook veel rap muziek van (o.a.) de Geto Boys, hun platen waren doorspekt met quotes en samples van Scarface Heerlijk Laatst gewijzigd door DIGGER; 26-05-11 om 20:49 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Loves C, R en M
|
Echt geweldig. De hele opbouw, alles. Een van de beste scenes ooit imho. Laatst gewijzigd door Doc; 27-05-11 om 23:51 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Loves C, R en M
|
Ergens hou ik wel van scenes met een stuk waarin net even echt niets gebeurt, zoals ook in La Haine
Laatst gewijzigd door Doc; 28-05-11 om 00:03 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#63 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Zolang het daar maar bij blijft. Ik heb eens een film gezien met een vriend, waarbij we besloten wakkerhoudt-diensten te hebben, waarbij de één de ander wakker schudde als er wat gebeurde..
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Loves C, R en M
|
Het gaat me meer om meer vervreemdende rustmomenten zoals in de scene in Boogie Nights. Als de hele film vervreemdend is mist het bij mij soms het punt (zoals bij het door jou bejubelde Inland Empire, die ik zelf een van de minste Davind Lynch films - Mulholland Drive vond ik bv beter) - het gaat juist om dat ene moment. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
De gevechtsscenes uit Saving Private Ryan zijn fantastisch en waren behoorlijk heftig. Ik kan me nog herinneren dat een oudere man huilend de zaal uitliep na de beginscene. (sowieso was er nogal wat "gedoe" rondom de heftigheid van de film, tegenwoordig allemaal heel normaal) de spanningsopbouw in het eindgevecht is ook geweldig, het horen aankomen van de tanks, het gevoel alsof je er zelf naast ligt te wachten.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
Wat een film
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Die is wel legendarisch jaaa
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
eigenlijk alleen maar omdat Yoda ineens zo soepeltjes bleek te zijn.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
||
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Loves C, R en M
|
Een favoriete scenes uit mijn all-time favoriete serie Maar het aantal geweldige scene uit die serie is bijna oneindig __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
The Wire is geniaal.
![]() You earnt that buck like a motherfucker
Laatst gewijzigd door Conundrum; 28-05-11 om 15:16 __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Breaking Bad is soms zeer vet, maar de personages doen soms (net te vaak) domme onlogische dingen. Ergerlijk.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Once Upon a Time in the West; mijn favoriete film allertijden. Niets voor ADHD'ers, maar wel voor mensen die kunnen genieten van cinematografie.
Harmonica: Did you bring a horse for me? Snaky: Well... looks like we're... looks like we're shy one horse. ... Harmonica: You brought two too many.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Onbegrijpelijk dat ik deze niet heb gepost, das een van de meest briljante scenes....
Down here you are all equally worthless. Laatst gewijzigd door Dagglala; 13-12-11 om 13:08 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Dat afscheren van hun haar is ook wel vrij geniaal.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Favoriete film scenes
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |