|
|
#1 |
|
Ik wil in dit topic graag even de aandacht vestigen op een (in mijn ogen) fucking grappig programma, en zeker omdat ik het gevoel voor humor van de meesten hier wel in kan schatten denk ik ook dat jullie het echt briljant vinden.
Het is een nieuw programma van Maxim Hartman, ook wel bekend van Rembo&Rembo. Hij heeft eerst voor Villa Life veel grappige filmpjes gemaakt, waaronder de hele JA HOORRR-serie. Voorbeeldje: Hierin interviewt hij mensen die serieus iets uit willen leggen maar die constant onderbroken worden met 'ja hoor ' . (Inclusief dat gezicht)Enfin, nu is er elke maandagavond (tijdens voetbal international) op Nederland 3 bij de VPRO zijn nieuwste programma 'Omroep Maxim', waarin hij zijn stijl een beetje voortzet. Namelijk het interviewen van debielen en ze zo voor lul zetten dat ze het eigenlijk niet (of slechts een klein beetje) doorhebben. Omroep Maxim - Check dus deze site voor filmpjes en kijk maandag weer. Ik heb afgelopen maandag echt een half uur in een complete vouw gelegen, en denk dat jullie het ook grappig vinden. Kijken dus! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja hoor
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rumboon & Rumboon
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb Expeditie Robinson gevolgd met hem erin. Sindsdien is het einde verhaal en ben ik bang dat ik niks van hem leuk meer kan vinden. Wat een faalhaas was het in dat programma.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Geniaal programma ja
Reddingsbrigadefilmpjes
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daar wastie inderdaad wel echt een faalhaas, maar dit programma is echt wel geinig.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Omroep Maxim is echt geniaal. Kijkcijfers vallen wel tegen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Net even gekeken, en moet toegeven dat het toch wel leuk is.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
die homo in die tassenwinkel
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zometeen weer!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Als ik had geweten dat Maxim in Poeldijk was...
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Was gisteren weer lachengierenbrullen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
"Hij komt toch niet over twee weken weer he"
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nu weer
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Man, wie ziet dat?
Ja, de kijker.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eierkoekkop
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Voorkennis TV
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maxim los op Twitter nu
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hehe, ik las het.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
HA!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Link?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij heeft gelijk. Al die zombie troep op tv puur om de kijkcijfers.
Omroep Maxim
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Morgenavond gaat het weer los!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
23:05 pas
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Haha, dit is briljant. Bedankt Silenus!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Dank voor de tip, geniale tv
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Het gaat bijna los
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Blijft een mooie vent
Je moet zijn twitter ook is volgen
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haha. Heerlijk dit.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hahaha helden programma
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bagger TV
__________________ Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mooie bril
![]() Mooie tanden, ja ik heb een beugel gehad
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die augurk-directeur op het einde
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik snap het programma niet.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Haha, KK heeft geen humor
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nu zo bij DWDD
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Heeft iemand het gisteren nog gezien? Moet het nog terugzien.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hahaha
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Die oude vrouw die niet meer op TV wilde
|
|
|