Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-04-11, 19:35 Standaard   #1

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb sinds 2005 Tele2 internet ADSL2 gehad thuis, met telefonie en digtale tv erbij (tv met name omdat Eredivisie Live alleen via hen verliep nog destijds). Afgelopen zomer vlak voor het WK toen ik m'n HDTV gekocht heb, het tv-gedeelte opgezegd en naar Ziggo digitale tv overgestapt. Internet en telefonie maar lekker bij Tele2 gehouden, werkte nog steeds prima.

Na wat klachten met m'n internet de afgelopen maanden die ze niet op konden lossen ook maar Ziggo internet/telefonie erbij genomen (50 mbit )
Heb Ziggo zelf Tele2 laten opzeggen via de overstapservice. Daar heb ik dus ingevuld dat ze per (toen) morgen het contract voor me op konden zeggen, in de veronderstelling dat er na die dag 1 maand opzegtermijn door loopt. Overstap ging prima, ze waren zelfs een week sneller met leveren.

Alleen nu kreeg ik een minder leuke verrassing van Tele2. Opeens moet ik m'n contract afkopen, want dat zou nog 3 maanden(!) doorlopen, ergens tot juli ofzo. Nu was het toch zo dat de OPTA enkele jaren geleden had bepaald dat de opzegtermijn na verloop van de oorspronkelijke contractduur maar 1 maand mocht zijn bij alle ADSL-providers? Iemand die hier meer van weet toevallig? Het afkoopbedrag is niet hoog (50 euro) maar toch.
Ritmo is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 08-04-11, 19:58 Standaard   #2
Petomaan

Gatalin's Voetbal Forum schermafbeelding

Als jij het tv-gedeelte hebt opgezegd, ben je volgens mij feitelijk naar een ander product overgestapt. Ik neem aan dat je moet betalen tot dezelfde tijd als waar je een jaar geleden bent overgestapt? Oftewel, zij vinden dat jij toen een jaarcontract bent aangegaan?
Gatalin is offline   Met citaat reageren
Oud 08-04-11, 20:29 no smile   #3

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Daar zat ik ook al aan te denken, maar een deel van je product opzeggen betekent toch niet dat je daarna automatisch een nieuw jaarcontract voor je overige producten aangaat? Ik kan me voorstellen dat als je een product erbij neemt of upgrade, je wel een nieuw jaarcontract afsluit voor datgene, maar bij het opzeggen van je tv opeens een nieuw jaarcontract internet?

Zou sowieso niet slim zijn van Tele2, als iemand dan z'n tv opzegt en nog redelijk tevreden is over internet dan duw je die over het randje om ook meteen internet op te zeggen uit angst daar nog een extra jaar aan vast te zitten.

Laatst gewijzigd door Ritmo; 08-04-11 om 20:32
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site