![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nieuw format. Eindelijk eens geen BN-ers, ben benieuwd.
http://sites.bnn.nl/page/flashback Met voor jullie 2 van die blonde chickies. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1 van die blonde is wel lekker zeg. Alleen jammer dat ze zo dom overkomt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hup Holland!
|
Alleen haar stem vind ik wat minder.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
dit is toch wannabe Wie is de Mol of niet?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nee, daar heeft het weinig van.
Maar het viel me nogal tegen eigenlijk. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enorm tegengevallen. Patrick vind ik sowieso al mwah; de vragen zijn echt te suf. Een gloednieuwe chrysler die ineens door de sloppenwijken rijdt, uhuh
. Raar in elkaar gezet, veel te suffe vragen; erg jammer, principe en idee zijn goed, maar zoals het uitgewerkt is, lijkt het net een matige iq-test in een prachtig landschap.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Gisteren 840.000 - ik vermoed volgende week eerder minder dan meer en eigenlijk moeten slots op dat tijdstip niet onder de 800.000 komen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Heb jij zeker bedacht
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is dat met die meisjes in de jungle die kippen gaan eten? Boeit me totaal niet, dat soort nontypes.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
PSV kreeg twee weken voorrang en nu boeit het me niet meer.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
575.000 kijkers nog maar. Het zal wel niet meer verplaatst worden maar dit was het eerste en laatste seizoen, dat kan je al wel vaststellen.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
er is eigenlijk ook te veel op tv op donderdag, als het op dinsdag of woensdag zou zijn zou het misschien beter aanslaan...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Donderdag is een prima dag en zo'n programma op Nederland 1 om die tijd moet minstens 900.000 kijkers trekken maar eigenlijk 1 miljoen.
Het faalt gewoon maar het zal niet meer mogelijk zijn het programma weg te halen. Het is veelzeggend dat Generatie 2010 erna dik meer kijkers trekt, al heeft dat programma wel last van Flashback. __________________ No Homo |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Flashback - donderdagavond Nederland 1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|