![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Iemand die bekend is van TV is imo nog niet gelijk een ster
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
klopt
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
Woon je in Drenthe ofzo? Dit zijn rolmodellen voor wat er in de Bijlmer of Ondiep rondloopt. Alleen al om het feit dat ze allemaal ten minste een VMBO-diploma hebben en werken. ![]() Maar ook iets presteren zegt niet alles over of je een ster bent. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ze zijn sterren (hihi sterretje 3-dubbel) voor zwakzinnigen. Jan Smit ook overigens
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Maar in discotheek De dronken strontvlieg om een handtekening te gaan vragen of een Sniper-onderbroek te kopen moet je wel zwakzinnig zijn ja.
Laatst gewijzigd door Ritmo; 16-03-11 om 15:01 |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Matsoe kan leuk lullen ja. Maar sterren zou ik het toch echt niet willen noemen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klopt, maar wie in Nederland is dat wel? André Rieu, Armin van Buuren?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hendril
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die wel ja
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
''Het is al de tweede keer deze week''.
!!!
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bijvoorbeeld. Net zoals een aantal voetballers en presentatoren.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tatjana Liefhebber
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
toch 1 miljoen kijkers...
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waar blijft de aflevering van gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Er is dus normaal wel ondertiteling?
Gisteren voor het eerste hier wat van gezien. Ik werd met de minuut dommer. Wat een stelletje amoebes bij elkaar.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, die ondertiteling is vooral voor als ze niet rechtstreeks in de camera praten zeg maar, ze hebben natuurlijk niet altijd een microfoontje om ofzo. Das bij de meeste real life-programma's wel.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dacht em even online te gaan bekijken, maar dat zit er (nog) niet in zie ik...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kijk, dat zijn nog eens tips waar je iets aan hebt. Zojuist mijn portie vermaak weer gehad
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nou Tijgertje die der peuk nog niet gehad had s'ochtends daar had ik toch wel ondertiteling bij kunnen gebruiken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Die wijven die mee zijn
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik kon Sterretje's mening wel begrijpen. Ik bedoel, ik heb ook wel eens fouten gemaakt...MAAR DIT?!
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat een gedrochten
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Snipah
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Die Jokertje is ook verworden van een grappige, gimmick in een treurig mannetje. Echt meelijwekkend om te zien.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hahaha schitterend zeg
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Die barbie is echt te simpel om te schijten.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Whehehehe
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Opzich was die grap wel goed alleen moesten ze niet in dat bed gaan liggen maar net doen alsof ze de kamer overhoop haalde.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mwah, als je er bij bent als die gasten maskers gaan kopen. Vervolgens hoor je die Tatjana zeggen 'oh er liggen 2 mannen in bed' die gaat er eens rustig klaar voor staan om er bovenop te springen en dan ga je nog zo uit je bol. Dan ben je niet heel snel van begrip hoor
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nog zoiets, denk niet eens dat zij dat kan
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zouden Jokertje en Tijgertje nou geneukt hebben trouwens? Dan was dat toch wel op de camera's vastgelegd en uitgezonden? Ze deden nauwelijks moeite om het te ontkennen.
Overigens viel het me op dat in interviews etc. na de opnames van Tirol, Tatjana altijd bij/naast Joker zit. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ga gewoon weer stuk om die Barbie
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Oh Oh Cherso / Tirol #6 - Met een homo, maar zonder Matsoe.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|