![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Die buren, dat gaat echt nergens over
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Het script is slecht en de mensen zijn te slecht om het fatsoenlijk uit te voeren
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Die tokkie New Kid gaat volgende week wel hard op z'n gezicht
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Gare Hagenezen vergelijken met de New Kids
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Er komt weer een nieuw programma
![]() New Chicks __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
Dat Cherso wordt met het seizoen slechter. Eerste jaar kon ik er nog wel om lachen maar nu is het ronduit slecht en kunnen ze ook niet meer "gewoon" zijn. Werkelijk alles ziet er gemaakt uit en wordt er regelmatig wel iets in hun oren gefluisterd wat ze moeten doen.
Het wordt ook altijd compleet uitgemolken als een concept succesvol blijkt te zijn. Nu heb je ook al de Villa (stel kanslozen samen in een appartement in Lloret de Mar) en komt nu ook bovenstaand programma. Laatst gewijzigd door JohanDerksen; 18-11-11 om 11:51 |
|
|
|
|
|
#157 |
|
De Villa was al een Engels programma een jaar of 10 geleden.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
Meestal komt Hilversum met dit soort innovatieve programma's.
Maar tis idd ook wel iets voor de Engelsen. Kan der echt niet naar kijken.
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
De Engelse versie was vroeger mênnus tof
![]() Net als de echte Jersey Shore uiteraard
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
Jersey vindt ik dan wel weer een mooi programma. Daar krijg je t idee dat ze enigszins zichzelf spelen, niet in al die baggerprogramma's in NL waar iedereen zichzelf benoemd tot ster, zich derna gaat gedragen en vervolgens in de Playboy staat om het maximale uit de tijdelijke roem te halen. Vreselijk.
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
|
Ik zie een bekend gezicht: Studio Spaan - Het WK van 1994 (1 van 2) - YouTube
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Hahaha hoe kom je daar nou weer aan
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Hilarisch. Goed nummer wel.
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Tony Wyczynski, bekend als Sterretje uit Oh Oh Cherso, denkt dat het programma hem schade heeft berokkend. Dat vertelt de realityster in AD. Wyczynski maakte in de RTL 5-show vaak seksueel getinte opmerkingen. “Mijn verschijning op tv heeft me roem gebracht, maar ik heb er, zonder dat ik daar veel erg in had, wel een enigszins bedenkelijk imago mee opgebouwd. Je zou zelfs kunnen zeggen dat mijn imago beschadigd is. Kennelijk weerhoudt dat vrouwen ervan een relatie aan te gaan.“
Het programma staat een gezonde relatie in de weg, meent hij. “Ik houd meisjes meestal nooit langer dan een dag bij me. Hoe dat komt? Mogelijk door mijn foute imago, een uitstraling die de dames kennelijk een beetje afschrikt. Maar in werkelijkheid ben ik, geloof me, héél anders. Een doodgewone, rustige Haagse jongen eigenlijk. Niet iemand die altijd maar vloekt, tiert en zuipt.” “Ik word een beetje op mijn eigen gedrag afgerekend“, besluit hij. In Love With Sterretje - RTL.NL |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Wat een triest gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Wat een verschrikkelijke personen allemaal zeg
.
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hoezo in een keer weer een post in dit topic?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Vandaag was dat Barbies bruiloft programma.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
oooh, dat
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Heb ooit eens gechillt met de neef van Barbie.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Mag ik je aanraken?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Oh Oh Cherso / Tirol #6 - Met een homo, maar zonder Matsoe.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|