![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Anna
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
soundos
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Patrick duhhh komop zeg nu nog op Art zitten
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Soundos
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wint die Art ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Art dus gewonnen. Godverdomme.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Let op: DAT ZIEN WE VOLGENDE WEEK
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volstrekt mislukte serie dus, jammer. Heel slecht gedaan van De Mol. Patrick was de slechtste mol tot nu toe.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duhh
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
nooooooooo
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gewoon niet leuk meer inderdaad, Patrick was al lang duidelijk en dat die Art wint irriteert me op de een of andere manier gewoon
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De enige spanning die ze nog konden doen (voor volgende week) was het duel om de winnaar, gaan ze Soundos al als verliezer aanwijzen tja dan is het natuurlijk allemaal al duidelijk..
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Last year all over again.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het zal uiteindelijk Art wel zijn. Dat zag je min of meer in het filmpje voor volgende week.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Het mag Art niet zijn. Patrick moet het zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van wie mag het niet?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Van mij mag het niet en van iedereen die Art haat. Mijn zus krijgt anders gelijk en ik heb nog nooit gelijk gehad over wie de Mol is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Art is de mol niet komop zeg. Het is gewoon Patrick en dat is al sinds eind januari redelijk zichtbaar vooral na de ene theorie die wel angstvallig erg klopt.
Art speelde de mol, iedereen nog even op t verkeerde been zetten zodat hij door kon gaan. Maar is het niet. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Art heeft inderdaad gewonnen en zal dat denk ik vooral doen door dat hij meer persoonlijke dingen wist van Patrick. Dat is ook zo verrot van het spel, teveel vriendschappen soms.
Sanne en Kim vorig jaar bijvoorbeeld, die waren voorheen al vet close, en volgens mij zat Sanne daarom al heel snel op Kim. Ze had snel door dat ze anders deed, denk ik. Al verloor ze uiteindelijk op 50 seconden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Patrick is dus de mol
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
karin is de mol
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoorde net dat Karin vol op Patrick heeft ingezet. Dan zitten ze of allemaal op Patrick en wist Karin te weinig, of is Art het toch nog... Begin nu toch een beetje te twijfelen.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja maar dan waren meerdere er ook niet uitgegaan wanneer ze op Art zaten. Iedereen zat gewoon op Patrick..
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Inderdaad en ik vind eigk dat Patrick het niet eens slecht heeft gedaan als mol, maar andere kandidaten faalden zeg maar. Art was duidelijk een wannabe-mol, Karin bracht veel te veel geld binnen en Soundos was duidelijk een fanatieke speler. Logisch dat iedereen dus op Patrick gaat zitten. In dat opzicht kon ik Art wel waarderen, maar hij sloeg totaal door, maar het zou beter zijn als ze proberen hun medekandidaten er vaker in te luizen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik ben een aanwijzing tegengekomen die te geniaal is! Het is mij een raadsel waarom deze aanwijzing nog niet ergens op het forum vermeld staat, ik heb hem ergens heel snel gelezen op het forum van Pepijn bij alle aanwijzingen voor, maar die hadden de aanwijzing ook niet zelf gevonden, dus ik weet niet wie dit bedacht heeft, heel veel lof daarvoor, want de aanwijzing is perfect.
In ieder geval verdient deze aanwijzing daarom echt een topic en moet deze niet verdwijnen in de bulk van 'alle aanwijzingen voor', want volgens mij weten nog maar heel weinig mensen van deze aanwijzing. Hier verduidelijkt. Het gaat om de 1ste 2 afleveringen en de testen die de kandidaten daar maken. Je ziet tijdens de eerste 2 afleveringen een vraag van de test in beeld die de kandidaat beantwoord, het getal voor die vraag staat gelijk aan de aflevering waarin de kandidaat afvalt! Als je alles op een rijtje zet, krijg je het volgende: - Bij Hanna: op het beeld zie je dat Hanna vraag 2 invult, en in welke aflevering is Hanna afgevallen? Juist afl.2 - Bij Horace, vult vraag 3 in (De vraag luidt 3. Beantwoordde de mol een vraag over Pieter Jan in de kippenbus?) En Horace is afgevallen in 3de aflevering - Bij Jan, vraag 5, is afgevallen in 5de aflevering - Bij Pepijn, vraag 7, is gister in de 7de aflevering afgevallen - Bij Anna, vraag 8, dus valt volgende aflevering af - Bij Karin, vraag 10, dus valt af afl. voor de finale - Bij Art, nr. 11, dus is hij de 11de mol? In ieder geval dus in de finale - Bij Soundos, vraag 20.. -Bij Patrick, vraag 20.. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dit komt mij toch wel heel erg bekend voor allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dat is toch niet uit de theorie te halen of wel? Kwestie van interpretatie.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Deze interpretatie is nu aannemelijker omdat we weten dat Soundos verloren heeft, maar eerst het idd een kwestie van interpretatie. Theorie is natuurlijk absoluut niet nieuw.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nou ja, elfde winnaar of elfde mol, dat staat niet vast.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Donderdag is het St Patricksday.
Art die vulde trouwens bij de vraag in welke hotelkamer hij zat, zijn eigen nummer in en had ook nog een zinnetje dat hij een blinde van de mol is geweest en een mol is blind. Dus ze kunnen het nog steeds allebei zijn als je het mij vraagt. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Obv de theorie zou het logica zijn geweest als 11 stond voor de 11e afvaller, maar dat werd Soundos dus. Bij 20 zou het nu dus logisch zijn dat 20 voor de finalisten staat en 11 voor de mol. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Donderdag weer Anna.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ben benieuwd.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Anna
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jaaa. Patrick!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Patrick dus, nu maar is zien wat hij allemaal voor mollenstreken heeft gedaan.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Patrick
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Slecht gespeeld van patrick, lag er zo dik bovenop. Voorspelbare mol.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zo zie je maar weer, de aanwijzingen zijn best simpel maar mensen denken vaak te moeilijk.
Ik ook hoor. __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
testschermtheorie klopt dus aardig
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Patrick.. duhh..
Mensen die nog dachten dat het Art was ![]() Was wel wat voorspelbaar, hoop volgend seizoen op een HUH WTF moment bij de onthulling van de mol!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ben ik niet helemaal met je eens hoor. Speelde het eigenlijk prima. Precies wat Art zegt, hij was vriend met iedereen. Het is wel slecht van hem dat de laatste drie overgebleven kandidaten op hem zaten.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nou, ik vond z'n acties niet zo bijzonder.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WIDM 2011 #3 Wie is de mol??????
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |