![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
2001 was echt heel tof met George en 2003 met Elise (dat fragment met Für Elise, dat was echt te spannend). |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik denk echt dat het aan nieuwigheid ligt. Als je nu OBN'ers erin zou gooien, is het echt niet meer zoals het toen was denk ik.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ha, heel seizoen Portugal (2002) staat op YouTube. En hoi he!
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik kan het donderdags nooit zien. Dat wordt geen Twitter kijken die avond.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Alle seizoenen zijn dus terug te kijken, Wie is de Mol gemist? Kijk alle afleveringen online terug!. Blij dat ik geen vakantie heb
.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Oh ja, geboren in Maastricht zie ik. Gulpje was een Vlaams personage!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
Als je Maarten van der Weijden niet kent mag je je niet meer op een sportgericht forum vertonen.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
De trots van Dordrecht!
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Dio ken ik uiteraard ook, maar niet als Diorno ![]() Phileine zegt sorry nooit gezien. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|