|
|
#101 |
|
welk een verrassing
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Vind ik nog veel.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Grootste en duurste productie van SBS6 in jaren.
![]() Jammer genoeg zullen ze er niet op kapot gaan. Wanneer wordt er nou eens gesnapt dat het concept in Nederland niet meer werkt? Zeker omdat mensen niet langer bedrogen willen worden, grootste deel van de tijd blijken de streams uit en moeten "scenes" opnieuw gespeeld worden. Iets waar bv de Gouden Kooi uiteindelijk ook kapot aan ging, het scripten van gebeurtenissen en het feit dat ze uiteindelijk toch niet zo rijk waren als beloofd. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Dit was gisteren live op TV, zou vanavond wel in DWDD voorbij komen
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Mensen die dit kijken
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Flinke klap weer voor SBS dit. Niets lijkt daar meer te lukken... Niet dat ik het erg vind.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
wehe, het schijnt een shemale te zijn
![]() Schijnt vaak in Leeuwarden in Fire Palace te komen? |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
#111 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Maakt mij niks uit
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Waarom staat dat huis eigenlijk in Portugal? Heeft dat enige meerwaarde?
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik wist dat niet eens
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
daar is de franse versie ook opgenomen, dus zal wel het geheime verhaal huis zijn...
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ik heb laatst op de rommelmarkt een Beertender gekocht. Dat zou ook wel goed Secret Story geheim zijn. Het is dat ik een IQ van boven de 60 heb, anders had ik me opgegeven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Die "geheimen" idd.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Robin die iemand gramaticaal verbetert
![]() Het moet niet gekker worden.... |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Ninja edit
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
1832 MASTERCHEF 309.000
1929 SECRET STORY 191.000 2031 INTO THE BLUE 247.000 2251 GELUK OVER DE GRENS 100.000 2333 SECRET STORY 59.000 2434 ONE TREE HILL 26.000 Leek weer wat aan te trekken (afgelopen maandag 300.000 kijkers), maar nu dus weer een flinke daling. Programma zal er dus wel uitgehaald worden binnen 2-3 weken of er moet nog iets geks gebeuren. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ze moeten er gewoon wat fitties en opvallende momenten inscripten, komen ze bij dwdd zullen ze wel wat meer kijkers hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 | |
![]() Bij De Gouden Kooi was ook de helft gescript alleen dat was wel gewoon lachen. Denk dat de casting echt het grootste probleem is. En het concept van het programma. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Masterchef Australia,
.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
het is idd dat de geheimen echt gewoon ruk zijn
.geen crimineel, pedo, verkrachter, hoer, junk, maar Henk en Ingrid .
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik heb gisteren toevallig 5 minuten meegekregen. Het concept is wel aardig, ik kan zien waarom het in andere landen wel aanslaat. Maar in Nederland zijn we gewoon Big Brother moe en dus geeft niemand zich op voor dit die wél interessant is.
En die stem van "het huis" is echt ![]()
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Dacht ik dat het bijna af was, kwamen er weer een zootje oud deelnemers bij.
.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Masterchef
Die aflevering dat ze een "australische deegspecialiteit" gingen maken. Bleken het oliebollen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
De kijkcijfers zijn iets bijgetrokken. Ze gaan nu dagelijks door de 200.000
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Misschien trekt het aan als morgen WIDM afgelopen is? De liveshows van dit en WIDM zijn toch tegelijkertijd?
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Gisteren liveshow: 260.000
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ik neem aan dat ze dus binnenkort de stekker eruit gaan trekken.
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Hoe lang gaat het eigenlijk gepland door? Gewoon zonder einde zoals de gouden kooi ook ooit was bedoeld.
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
bestaat dit nog?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Zeker kijk elke dag
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Lol er is nu een liveuitzending. Het loopt dus schijnbaar nog. Ik dacht echt dat ze al 2 weken geleden die stekker eruit hadden getrokken.
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Gek genoeg gaat het beter
|
|