|
|
#1 | |
|
En verder over retro games..!
Met onder meer mijn kindjes.. :![]() ![]() En de LaPo:
Laatst gewijzigd door Clough; 08-02-11 om 12:43 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
HOLY SHIT!? Heb je geen vrouwtje thuis ofzo ?
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tering, wist niet dat je zo'n nerd was Clough.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Omdat ik m'n oude games bewaard heb ja?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
nee omdat je een figurine hebt van mario
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Met picachu ofzo op je nintendo? Of is dat gele iets anders...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Dat is een Duitstalige wekker,
. .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dit spel heb ik meer dan 150 keer uitgespeeld, simpelweg omdat ik het laatste level het leukst vond. Spel is echt tyfusmoeilijk. Het is het enige NES-spel wat ik nog bezit trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
waarom staat ie dan niet naast je bed
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mn 8bit spellen waren ook legendarisch. Alex Kid, Sonic 2x, Simpsons, Golden Axe, Out Run, Double Dragon, Ghostbusters, Mortal Kombat en nog een vette shooter, maar de titel ben ik vergeten...
http://mastersystem8.com/toplist/more/ Vet
Laatst gewijzigd door Grulez; 08-02-11 om 14:46 __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Golden Axe is echt koning.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik wilde 'm met mijn neef uitspelen zonder geraakt te worden. Nooit gelukt helaas.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nooit uit kunnen spelen
![]() Vorig jaar nog zo'n 100 en één pack gedownload met oude spellen, zat die ook bij ![]() Paar maanden geleden THPS 2 geinstalled, vroeger was het toch leuker maar toch
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Golden Axe 1 & 2 vaak gespeeld bij een maat van mij. En Streets of Rage 1 & 2.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Streets of Rage, ja, geweldig!
.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Met Skate
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik probeer ''Z'' werkend te krijgen maar het lukt niet
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kunnen we niet een keer een WZV-ouwe console games-meet houden?
Best wel zin om met een paar man ff te gaan SOR'en of GA'en.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yes ik heb Z na 10 jaar eindelijk werkende gekregen
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Je kan nog wel Tiberian Sun spelen
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
De allereerste natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tiberium Dawn dus.
Als het goed is zit die ook in The First Decade verzamel box, daarmee kan je hem wel werkend krijgen in Win 7 |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kan ik nog een keer al die spellen kopen.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Road Rash
.Eeuwig zonde dat daar nooit een remake van gemaakt is. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
XP virtualisatie downloaden van de MS site.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zit de hele week al Age of Empires II te spelen
![]() Wat een heldengame!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Echt goed ja. Ben daarom ook wel benieuwd naar Age of Empires Online, ga het zeker een kans geven. Zal lang niet zo goed zijn als 1 & 2, maar ach.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Probeerde dat AOE online maar ik moest allemaal shit downloaden en hij bleef steeds haken dus ze kunnen de pot op.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Thx nog voor de tip kluffie, heb net bij die shop op de Hasselaersteeg een N64 gekocht, 39 EUR incl. perfect werkende controller en 2 games
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Jammer dat ik mijn neef weinig zie, anders vraag ik hem of hij nog Goldeneye heeft. Hebben jullie al gehoord dat op 6 maart een retro-game beurs in Apeldoorn is?Clough, prachtige collectie. Je verkoopt zeker niets?
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Haha, graag gedaan. Fijn dat het gelukt is! Welke games heb je? Alles van Zelda is natuurlijk tof, en JetForce Gemini mag er wezen.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat speelde ik vroeger altijd met m'n broer. De een bestuurde, de ander moest keihard lui neermeppen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
NHL zat er gratis bij plus nog een paupergame. World Cup 98 en F Zero X erbij gekocht en Goldeneye komt eraan (dat is waar ik het allemaal voor deed hehe).
Edit: was reactie op Clough, maar is mobiel dus ga niet meoilijk doen
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 20-02-11 om 11:46 |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Clough, je hebt echt een bazencollectie. Ben echt jaloers man. Mario Power Tennis op de 64 was altijd zo leuk.
En Zelda OOT en MJ op de 64. Ik heb OOT ook op de 3DS mogen spelen en dat bracht echt weer herinneringen op.Omg, World Cup 98, die heb ik ook nog ja. Altijd die keeper onderuit schoppen en dan rood krijgen, fantastisch.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() deed ik ook hoor. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik weet nog dat ik als kindje Link's Awakening voor op de Gameboy Color had gevraagd voor Sinterklaas. En hoe blij ik ermee was toen ik hem ook echt kreeg. Na de Nintendo 64 het mooiste cadeau dat ik ooit heb gekregen denkik
, en wat een spel was het ook ![]() ![]() ![]() ![]() En in de 2e kerker was er zo'n kamer, en als klein jochie wist ik bij god niet hoe ik daar de sleutel moest krijgen, echt letterlijk maanden vastgezeten. Totdat ik van iemand hoorde dat je die beesten daar in een bepaalde volgorde moest doden. En daarna ging het allemaal van een leien dakje natuurlijk. Bij het zoeken van die plaatjes kreeg ik echt zin om hem te spelen, is echt jaaaaren terug. Misschien download ik hem binnenkort nog wel eens
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Laatste week weer FM2007 opgepikt. Verder met een oude safegame. Denk dat ik wel weer 20-25 uur heb gespeeld afgelopen week.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mijn NES favorieten; Faxanadu, Probotector en de Legend of Zelda reeks....
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nostalgische games #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |