Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12-01-11, 16:01 Standaard   #1
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet?
Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht,
maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.
Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Oorspronkelijk geplaatst door EnGCatjuh Bekijk bericht
Ben een tijdje terug (onofficieel) begonnen met de Pentagon challenge van Sortitoutsi. Dit houdt in dat je werkeloos begint met een sunday league rep. en jezelf omhoog werkt tot je uiteindelijk alle 5 de verschillende Champions Leagues (Afrika, Azië, N-Amerika, Z-Amerika en Europa) gewonnen hebt. Het is een monsterlijke uitdaging en de kans is klein dat het me lukt, maar het is iets wat ik met FM nog nooit heb gedaan.

Ik heb de leagues van Z-Afrika, Nederland, Mexico, Brazilië, Engeland en Z-Korea geselecteerd als ik het goed heb. Na overal gesolliciteerd te hebben, kreeg ik drie aanbiedingen uit Z-Afrika: African Warriors en Blackburn (SAF) uit de Coastal stream en F.C.A.K. uit de Inland stream. Beide zijn regionale 'Jupiler leagues' (first tier dus). African Warriors bood het meest salarisbudget, dus ik koos voor hun.

De selectie was redelijk, maar kon op meerdere plekken, vooral achterin, wel wat versterking gebruiken. Ik was uit op snel succes, een reputatiestijging en misschien een aanbod van een grotere club uit Z-Afrika. Ik liet mijn oog vallen op de wat rijpere spelers, ook omdat ik op de (transfervrije) markt niet veel geschikte jonge Zuid-Afrikanen kon vinden. Dit pakte aanvankelijk goed uit. De competitie bestaat uit 8 ploegen, die elk 4 keer als tegenstander verschijnen. Tot over de helft van de competitie was er niks aan de hand: ik stond eerste en de concurrentie was hevig maar ik leek toch net iets beter. Tot ik in een ongelofelijke losing streak terecht kwam: ik duikelde naar het niemandsland van plek 5 (de 2 onderste ploegen waren veel slechter en er zweefde er nog één tussenin) en kon dit niet meer omkeren...

Ondanks de ietwat tegenvallende resultaten, in ieder geval voor mijzelf, was het bestuur tevreden. Op het moment ben ik bezig wat oudjes te lozen (ik ben zo dom geweest om ze een 2-jarig contract te geven... FAAL) en jonge ventjes in reserve-elftallen van Premiership ploegen te scouten. Hopelijk vind ik wat pareltjes en kan ik in mijn 2e seizoen tot het einde meestrijden voor het kampioenschap.

Screentjes op verzoek
Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Klopt!

Ik heb de game gestart. Niet te veel competities, want ik wil niet dat het heel traag gaat. Brazilie, Argentinie, Mexico, Zuid-Korea, Zuid-Afrika, Engeland en Spanje. Elke league tot de tweede divisie en in Brazilie zelfs tot de derde divisie. De game performance werd nu ingeschat op 2.5 sterren, dus dat lijkt me acceptabel.

Mijn manager's naam is Angel Batista (Dexter kijkers? ), sunday league footballer en ik ben Puerto Rican, met American als tweede nationaliteit. Off we go! .
Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Ik heb overal gesolliciteerd en kreeg een aantal aanbiedingen. Ik heb gekozen voor het Zuid-Koreaanse Hummel () wat daar in de tweede divisie speelt. Daar waren financieel de beste vooruitzichten. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door EnGCatjuh; 12-01-11 om 16:05

Oud 12-01-11, 16:05 Standaard   #2
Enge kat

Damn, veel te laat gooi maar dicht

Oud 12-01-11, 17:03 thumb up   #3
Ultrajectum

PBateman's Voetbal Forum schermafbeelding

Vanavond weer een paar wedstrijden spelen met Sheffield W.

Soms heb ik periodes dat ik FM helemaal niet speel, en nu weer een periode dat ik zelfs op mijn werk na zit te denken over tactiek of die ene speler die ik misschien nog wil halen.

Oud 12-01-11, 18:18 Standaard   #4
Enge kat

http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/d...r-niet-in.html

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site