![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Uiteraard met toestemming van webmaster Nico Martens:
Heb jij je voetbalteam van vroeger al jaren niet meer gezien? Of is je team recent door een ruzie uiteengevallen? Verpesten ruziënde collega’s jouw werksfeer? Ben jij het zat dat jouw broers elkaar nooit meer spreken? Kortom: zijn er mensen in jouw omgeving die ruzie hebben en wil jij graag dat die ruzie weer goed komt? Dan zijn wij voor een nieuw programma op zoek naar jou! Neem geheel vrijblijvend contact op met de redactie via fmeijners@simpelmedia.tv (vermeld je naam, korte omschrijving van de ruzie en je telefoonnummer) of bel 020 5911 811. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zo zeg dat is wel heel erg spimele media inderdaad... Tjonge jonge, zo'n programma kan ik ook wel verzinnen. Is natuurlijk ook voor RTL
Verzin eens wat nieuws!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik wil graag El Capitano en Koekebakker nomineren.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hee Nico, hoeveel geld kreeg je hiervoor?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
SCH en Yvonne
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niets, het topic op zich zou vermakelijk genoeg moeten zijn
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ray en Danny.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Team van vroeger uit het oog verloren?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|