![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier verder
Laatst gewijzigd door d_b01; 04-01-12 om 12:01 __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Alvast voor volgend jaar?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
SCH, een ongeluk kan altijd gebeuren ja, maar je bent wel erg dom als je met je kop boven een gevulde carbidbus gaat hangen en hem vervolgens aan wil steken. Ook is het risico met een zelfgemaakte vuurwerkbom veel hoger.
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het eerste topic heb ik ook gemaakt in 2009
dus je weet het nooit
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
En hopelijk zijn die 2 vuurwerk haters er ook weer bij .. Peace . Tot december .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Schiedam overweegt een vuurwerkverbod, dit omdat er ook dit jaar weer voor minimaal 85000 euro schade is aangericht en er een pand is afgebrand door wss vuurwerk inslag.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
M'n moeder kwam dit weekend nog met een pakket vuurpijlen aanzetten die ze niet gebruikt hebben. Wij steken hier nooit vuurwerk af, dus wtf moeten wij ermee?
![]() Overigens zat er vroeger een houtzagerij achter ons huis (nog geen 5 meter afstand) en grenzend aan ons huis een monumentale boerderij met een rieten dak, dus sowieso is het niet verstandig om hier vuurwerk af te steken. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Godver, wat klinkt dat triest. Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers
.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
Verder is vuurwerk altijd +1 natuurlijk
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
jeuj
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kevin frikandel
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ben weer onderweg naar Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ligt het aan mij, of wordt er minder vuurwerk afgestoken dan in voorgaande jaren? De officiële verkoop is natuurlijk pas vandaag begonnen, maar in andere jaren was het in de dagen na kerst veel erger dan dit jaar.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hier is het veel erger eigenlijk. Wel dicht bij België natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hmm, misschien komt het omdat ik verhuisd ben en in een ander deel van de stad woon.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Enige wat we nu zien is iemand die elke avond 1 vuurpijl afsteekt. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik weet het ineens, er ligt hier om de hoek een groot politiebureau waar voortdurend politie in- en uitgaat, zou wel heel dom zijn om hier voor de deur te gaan knallen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Die kutjongens doe om 4 uur 's nachts vuurwerk afsteken bij mij in de buurt gun ik wel dat hun vuurwerk in hun hand afgaat
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dit keer niks gehaald.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Misschien nog even naar duitsland.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
En het is mooi om te zien dat het draagvlak voor individueel vuurwerk steeds meer afneemt. Opnieuw wordt er gepleit voor een verbod op vuurwerk en dat zal nog wel even duren maar denk dat het uiteindelijk die kant wel zal uitgaan. Dat er alleen nog officieel vuurwerk is op pleinen e.d. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#27 |
Nieuwe roep om verbod vuurwerk voor iedereen __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
vuurwerkverbod
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Morgen naar Duitsland om een flinke lading drank en een beetje vuurwerk te halen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eerst flink zuipen en dan vuurwerk afsteken?
|
|
|
|
|
|
#31 | |
.Hier word ik helemaal horendol van dat pleurisvuurweerk. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Zo ongeveer
![]() Nah, ik koop zelf niet zoveel vuurwerk, ik neem de auto van mijn vader mee en een voorwaarde was dat ik wat siervuurwerk voor hun mee zou nemen, zij kopen daar elk jaar wat potjes voor 20eu ofzo. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Misschien is het een begin als alleen op 31 december vuurwerk verkocht mag worden? Dan staat iedereen ook lekker lang in de rij
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Het is hier duidelijk rustiger, maar je ziet ook aan de berichtgeving in krant en social media dat de politie (gelukkig) veel actiever is in het aanpakken van de overlast.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Er wordt nu volop geknald, dat mag toch heul nog niet?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vanaf tien uur 's ochtends toch?
Hier valt het nog steeds heel erg mee. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oh ik dacht pas vanaf 18.00 uur, arme poezen
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Zou ook veel beter zijn, tussen 22 en 1 of zo, lijkt me wel voldoende. Niet dat je het buiten die uren echt tegen kunt gaan, maar je kunt in ieder geval ingrijpen als het echt te gortig wordt.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Helemaal eens, ook voor de huisdieren. Die komen eens een dagje niet uit de kast waar ik allang uit ben.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het was eerst toch ook 22:00 tot 2:00 ?
Alleen hebben ze dat nu opgerekt omdat handhaven op de 31e toch geen zin heeft. Wat mij betreft schaffen ze vuurwerk helemaal af, maar goed. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volledig handhaven is ook niet mogelijk natuurlijk, althans nog niet, maar het geeft in ieder geval de mogelijkheid om in te grijpen, wat niet wil zeggen dat dat vervolgens ook altijd moet gebeuren.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Mensen die moeilijk doen over vuurwerk vanwege hun huisdieren
![]() Kom op, het is een dag per jaar en blijkbaar vinden vooral veel jongeren het erg leuk. Beetje dom om dat af te willen schaffen vanwege je huisdier. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Het feit dat mensen het heel erg leuk vinden is natuurlijk een twijfelachtig argument, dan kun je ook wel straatraces door woonwijken toe gaan laten, zijn immers ook mensen die dat heel erg leuk vinden.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, lekker Plato.
Dat is toch totaal niet te vergelijken, over twijfelachtige argumenten gesproken.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ja, ik vind mijn huisdieren, en mezelf, net even belangrijker dan het plezier van die jongeren. En ik ben niet tegen vuurwerk, maar wel tegen dat geknal door individuen. Ik kan enorm genieten van een mooi geregisseerd vuurwerk.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tot op zekere hoogte wel, het gaat er immers niet alleen om dat mensen iets leuk vinden, je moet ook andere argumenten meenemen. Ten eerste de overlast die anderen ervan ondervinden (mensen die vuurwerk afsteken belemmeren immers de vrijheid van mensen die dat niet doen) en het is erg slecht voor het milieu. De vraag is of dat opweegt tegen het plezier dat sommigen er aan beleven.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dan ben je echt enorm asociaal, SCH. Ik vind vuurwerk tegenwoordig niets meer, maar ik heb het ooit leuk gevonden en kan me prima verplaatsen in de jongeren die vandaag aan het knallen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Waarom is dat asociaal? Als je zo redeneert dan is vuurwerk afsteken eerder asociaal want je bent andere mensen tot last.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Vuurwerk #2 Waar het alweer 2012 is
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|