![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nee, SCH vindt zichzelf en zijn huisdieren belangrijker dan alle mensen die vuurwerk afsteken en vanwege zijn poesjes Moët het maar afgeschaft worden. Dat is veel asocialer dan wat jij noemt. Niet overal proberen een punt aan te lullen.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Iedereen die om 10 uur vuurwerk afsteekt
krijg de pleuris.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Dat deed ik vroeger ook, super tof
![]() Beetje verkeersborden en poepbakken opblazen met lawinepijlen
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik zie een verband.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Tientje uit het raam gegooid, of ze aub gewoon bij hun moeder op de stoep kunnen gaan staan.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Da's snel verdiend.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Daar nieuw vuurwerk van kopen en opnieuw voor je deur gaan staan
.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
65 miljoen aan vuurwerk uitgeven. KOmt die 8,3 miljoen voor Serious Request toch in een wat ander daglicht te staan.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wat heeft dat met elkaar te maken?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Wij hadden vroeger een gast bij ons in de buurt wonen die met zijn hele grote pitbull (Mister) rond ging lopen in onze straat. Waren al die Marokkaantjes meteen 10 blokken verderop....
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nou, dat kinderen onder de 18 kennelijk geen oog voor het leed in de wereld hebben.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dat 8,3 miljoen best veel leek maar in verhouding dan weer verbleekt.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik vind het nog steeds heel veel.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Dat Pvv-tuig in de achterstandswijken zie je soms voor 100+ euro aan vuurwerk kopen, maar geven ongetwijfeld geen stuiver aan SR. En dan heb je natuurlijk ook nog kinderen/jongeren. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#69 | |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ik geef zelf ook helemaal niks (meer) om vuurwerk. Maar ik heb een nog veel grotere hekel aan betutteling. Vuurwerkverbod, flikker toch op.
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
December is een dure maand met Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Het is crisis-tijd. Dus met dat in je achterhoofd is een record-opbrengst van 8.3 miljoen best indrukwekkend. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Maar goed, een verbod hoeft voor mij niet, maar het beperken van de tijd waarin het mag lijkt me een prima idee. Dat je buiten die tijd niet helemaal kunt handhaven is evident, maar er kan in ieder geval makkelijker ingegrepen worden. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#73 | |
Maar dat stompzinnige geknal op straat versta ik er niet onder.
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tuurlijk, maar als je het dan afzet tegen bedragen die andere idiote dingen worden uitgegeven, plaatst het het wel even in perspectief.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
De vuurwerkbril die ik bij Pearle op de Oudegracht kreeg, was gratis. Dat dan weer wel.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Toen zag je het opeens heel anders?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
![]() Maarja, vroeger heb ik het ook wel gedaan, weet eigenlijk niet eens wat de lol er toen van was. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
GeenStijl : PIX: Vuurwerkoorlog in Utrecht
Wat zou het toch zonde zijn als er nu zo'n betonstrijker in één van de jongens zijn handen af gaat. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
||
|
|
|
|
|
#80 | |
Wat een gajes. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Paar dagen in vuurwerkloos Parijs geweest. Wat een genot.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
TT change
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|