![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Next.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ligt een beetje aan het model, maar die classic polo's vallen niet groot uit.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
FP = Fred Perry?
Geen idee, draag geen nazimerken.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die classics zitten ook al best strak hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jij had toch Fred Perry op de meet aan, of was ik zo dronken dat ik dat ook al verkeerd zag?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nee, ik weet niet meer wat ik aan had op de meet. Maar zal geen Fred Perry zijn geweest, want dat heb ik niet...
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Oh dat dacht ik, zo'n witte polo.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ow die. Is Lyle en Scott.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hehe lekker dubbelop dit.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fred Perry is tegenwoordig in iedere stad wel te koop, kun je 't dus overal passen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zeker halen, al duurt het nog even voordat ze uitkomen..
![]() ![]()
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() Trouwens bij Label54 de 'countdownweeks'. dikke kortingen enzo. __________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
New Balance is cool idd, ik had ze toen het nog gewoon sportschoenen waren waar jan lul op liep!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Daar zijn er nog steeds heel veel van hoor
In de VS zie je echt heel veel mensen op NB lopen. vind niet alle modellen mooi, maar de 1500 wel. Alhoewel het er van af hangt waar ze zijn gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Maar echt mooie modellen zie je hier niet in de winkel, dan moet je echt op internet of speciale winkels zijn __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
Weet niet of die in het vorige topic stond, maar daar zitten wel wat leuke exemplaren tussen.
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wie wat waar?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Je hebt ze toch niet weggedaan?
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Nee joh, dat zal nooit gebeuren
![]() Wel ben ik niet meer zo fanatiek als eerst. Nu nog maar 2 of 3 paar per jaar ofzo. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
In NYC heb je de Century21, dat is echt gekkenwerk. Álles hebben ze daar met zeker 75% korting. Zoveel merken, je staat er echt van te kijken. Zoveel schoenen hebbenz e ook, niet normaal. Had wel vette Ben Sherman sneakers voor 20 USD gekocht (normaal 275 USD).
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Trap eens wat footage online dan
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Morgen deze proberen te halen/bestellen:
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kheb ook nog van die vage Nike SB's enzo
Alleen nooit meer aan
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ben daar ook een beetje op uitgekeken. Ik doe nu onder meer lekker met de Vans hype mee
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Die heb ik gelukkig nooit gehad
![]() Heb uberhaupt geen rare schoenen meer, maar ook geen Bjorn Borg oid ![]() Meestal nette zwarte schoenen icm een spijkerbroek ![]() Vandaag trouwens 2 truien gehaald uit de opruiming bij Piet Zoomers en een horloge voor erbij. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Als je goed rondkijkt zit er echt genoeg leuk spul tussen.
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 22-01-11 om 08:36 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik ga in mei naar Atlanta... zal eens zien of ik daar coole "gear" kan scoren.. Wil iig een honkbalknuppel van de Braves halen. Maar ook lekker shoppen dus sneakers halen. Zal de doos in de states achterlaten anders krijg ik mogelijk nog gezeik met de douane.
Welke serie van NB vinden jullie de coole? de 1500? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ja, maar wel Made in England.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoezo?ivm namaak.
Zoals die serie Nike Air 180 die op de markt kwam? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nee geen namaak, maar zijn kwalitatief beter. Kijk maar eens naar de vorm van NB's die zijn gemaakt zijn in Engeland of in Japan, die uit Engeland zien er beter uit.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Made in England is de enige 1500 die de moeite waard is om te dragen.
De USA/Japan versie is te lelijk voor woorden. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En doe trouwens geen moeite om mooie NB 1500 Made in England in USA te vinden. Gaat je niet lukken. Europa en Japan/Australie is daar veel beter voor.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Weet iemand misschien waar je deze in Amsterdam kan vinden? Keek vorige week globaal wat rond, maar het kwam niet echt overheen. In feite zoek ik dus gewoon baggy jeans, en dan behoorlijk baggy bovenin, maar dan met smalle pijpen aan de onderkant. Score en al die onzin hadden dit niet echt... Schoenenjacht was wel succesvol: __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dat meen je niet, van die broek. Althans die van dat plaatje.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik wil er, als enige, in dood worden gevonden inderdaad.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Da's niet baggy, dat is een drollenvanger.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Daar past 'n luier wel prima in
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Haha, ga je toch gelijk anders tegen mensen aankijken
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tozz, was mis met jou?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Net trouwens even 2 shirtjes van Jack and Jones en een overhemd van Lyle and Scott gekocht voor 35 euro.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Scotch en soda nieuwe collectie!
Heb een model dat redelijk in de buurt komt gekocht! Maar niet met dat diepe kruis, wel die hogere bovenkant __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Stan Osaka JJ 396 - Jack & Jones - Denim blauw - Jeans - Kleding - NELLY.COM Mode online
BLUE RIDGE JEANS - WE Fashion Had eerst nog een strakkere gepast, maar daar konden mijn kuiten niet in
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Met natuurlijk mijn bazeschoenen eronder
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik heb heel hip een John McEnroe boxer gekocht.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vind het eigenlijk maar saaie broeken, maar kan ook moeilijk met een versleten broek en gympies op me werk komen
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Centraal kleding/schoenen topic #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |