|
|
#1 |
![]() ![]() Naar aanleiding van het Gamers United topic, dit topic. Wie heeft er binnenkort zin? __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Check!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Present!
Check die baas bovenaan goede score hebben! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geniaal spel was dat toch. Ik ga het even opzoeken. Origineel gekocht toen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die baas in het plaatje daaronder vind ik veel toffer.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
check, maar ff niet een installatie op de pc nu
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Waarom geen Q3A?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Q3A is ook vet. Speelde ik tuis altijd met mn broer op netwerk. Maar UT is toch wel 10 x vetter
![]() Eens met zn allen potje DM Redeemer only doen?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Redeemer
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
jonguh gewoon voor de fun toch.
Ik speelde altijd het liefst Instagib (als ik het goed schrijf) altijd
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Redeemer,
.Instagib, .Shock combo's, .Een bind voor de tekst "ACHTUNG, ACHTUNG! ICH HABE DEN RIPPER!", .
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Shock combos waren idd ook tof altijd. Of een automatisch geweer maken van het sniper rifle
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Quake
, , .Ik kan even niet met een treffende vergelijking komen, maar als je dat echt beter vindt dan UT begrijp je het het echt. Iemand een linkje naar UT? Overigens die ik alleen mee als we zonder mods/cheats en zulks gaan spelen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Instagib potjes waren wel altijd dikke adrenaline rushes.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik stel me ook beschikbaar om een torrentlink via PM te ontvangen (GOTY Edition?)
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
en ik.
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
torrentz.com en daar UT GOTY indrukken.
Child can do the wash! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zijn jullie al zo ver?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Weet jij hoe een server op te zetten? Of zal ik even kijken?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Server opzetten is wel gelukt, maar geen idee hoe ik jou kan laten joinen. Ik pm je mijn IP en de servernaam.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja, ik kom er over 10 minuten aan. Ben nog even iets aan het kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hij stond nog aan ten tijde van je laatste PM. Geen idee waarom het niet lukt. Noem anders een goede server, dan probeer ik te joinen?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik moet veel te veel troep downloaden wil ik op een public server komen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Probeer deze eens:
Code:
62.113.199.35:7777 __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zeg even als het werkt.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik moet UT even tweaken want dit is bagger
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sjim had een beetje last van een te snelle PC, maar ik kan daar wel weer reconnecten als je wilt Rummie?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Is wel een CTF Face only server. Want: Face,
.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
De waarheid is natuurlijk gewoon dat sjimmie mijn shock combo skills niet kan handlen en daarom maar zegt dat het niet goed draait.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Haha true true
![]() Maar vroeger had je zo'n trucje dat je maar een maximaal frames kon hebben. Nu is het echt een sprintwedstrijd
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Blijft een bazen spel, heb het ook nog op me pc volgens mij.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mja, ik heb een teringtrace PC waar ik UT op speel, dat scheelt wel.
.Sowieso ben ik geen held (meer) hoor. Ik speelde ook altijd CTF. In DM krijg ik ongetwijfeld slaag. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik bedoel, het spel komt uit 1999
![]() Toen had je nog een computer met een harde schijf van 5 GB
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Heb jij hoog niveau gespeeld eigenlijk sjim? Ik speelde altijd CTF tournaments via Clanbase.com, ooit nog eens tweede geworden in de Euro Cup.
.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
) Ook via Clanbase.Welke CTF clan zat je dan en met welke nick? |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
[666] Lucifers Children, [666]Victorious (later gewoon [666]Victor).
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
lol, die ken ik nog wel, dat is heeeeel lang geleden
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yep,
.Prachtige tijden gehad met die gasten. Heb ook nog één van die lui uit Denemarken ooit ontmoet hier in Nederland. Was altijd wel lachen op IRC. Bij wie speelde jij? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Met TDM was het tdg' , [levi*], SMB, BcW Bij iCTF SQUAD, [:TBR:], mD, |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
[levi*], die ken ik wel! Mooie clan was dat,
.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Clough en sjimmie nooit in 1 team dus.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik heb ook nog UT2003 gespeeld, en daar heb ik een translocator trick ontdekt die niemand anders gebruikte. Double jump vlak na het translocaten, schitterend. Vanuit de lucht maaide je dan iedereen neer, en niemand die wist waar je was.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vroeger klaagde je er over dat je computer te slecht was voor spellen en nu klaag ik dat mijn computer te goed is
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Durft er nog iemand te spelen?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV'ers spelen UT'99
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|