![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() En verder met de reviews en tips! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik kwam er dit weekend achter dat Seth Green in IT speelt.
Niet echt boeiend verder maar toch. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ik heb Seth Green ook eens willekeurig ontmoet in de straten van Melbourne en toch ook zo'n 10 minuten mee geouwehoerd. Fantastische vent !Hij is trouwens ontzettend klein, hij had zo Mini-Me kunnen spelen Laatst gewijzigd door Smeich; 01-11-10 om 13:43 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Volgend jaar Scream 4 (Scre4m) gekken
![]() SAW 3D afgelopen weekend in Amerika in première gegaan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lapo = nieuwe openen.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
DICHT
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
...
Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 01-11-10 om 14:20 Reden: Ik ben een eikel! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
FILMS #8 Avatar of Fargo :')
SHIT!!! ik d8 dat ik de laatste was, my bad!! Sorry Aanvoerder! Gooi deze maar dicht dan hoor!! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FILMS #9 Waar Seth Green Italiaans spreekt
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|