![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wat is nu muziek waar je (erg) emotioneel van wordt? Bij mij is dat dit liedje:
Schitterend. Vooral in die uitvoering ook. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Werd op de begrafenis van m'n oom gedraaid. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sommige nummers zijn ook nummers die je alleen roeren omdat het je ergens aan herinnert. Andere mensen zullen bij datzelfde nummer dan niet zo snel een traantje wegpinken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Puur omdat ik dan het Kluivert-beeld voor me heb. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vanwege alle toffe herinneringen aan die tijdsperiode. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
En op de avond voordat ik naar Praag verhuisde hield ik het niet droog bij het horen van dit:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het hele album is een en al kippenvel, maar Time is toch zo prachtig
![]() Weet niet echt waarom, vooral omdat ik net 18 ben Kan er gewoon echt van genieten, zeker als ik het hele album in 1x luister op een zaterdag of zondagmorgen ergens naartoe.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Deze pakt me elke keer, geen idee waarom. (naar 2:10 skippen
)__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Een traantje wegpinken gebeurt mij niet zo vaak tijdens muziek. Maar No Turning Back van Gui raakt mij, vanwege bepaalde herinneringen, altijd wel in het hartje.
Verder veel muziek van Damien Rice. Die legt zo gruwelijk veel emotie in zijn optredens. Ook het stuk waar die Finse operazangeres (klinkt heel duf, is het niet) inzet op het nummer van Eskimo, dan schiet het kippenvel aan alle kant op m'n lijf. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
True, prachtig dan. Maar een nadeel van dat nummer vind ik dan weer dat ik het veel minder mooi vind als ik het nummer op zich draai. Time is altijd briljant, als nummer en wanneer je de hele cd achter elkaar draait.. Vandaar Time.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De allereerste keer dat ik dit hoorde: Kippenvel en ontroering.
Nu, ruim 15 jaar later, weet het me nog steeds van de eerste tot de laatste seconde (Album versie duurt 7:51) te boeien: Kippenvel. Wat mij betreft het mooiste wat er ooit gemaakt is. Een geweldige song, mooie tekst en dan die de prachtige stem van Tracey Thorn... __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De allergrootste die er ooit op deze aarde heeft geleeft , ongeacht wat er met zijn uiterlijk is gebeurd . ♫ ♫ Yeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhh ♫ l !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is raar , mar de liedejs die je raken blijven jaren en jaren en jaren dezelfde liedjes en dat gaat ook nooit meer veranderen . Ik weet dat ieder een eigen smaak heeft , maar deze liedjes raken mij in het hart en ik kan het niet verklaren , maar muziek moet je ook niet verklaren . Je moet het voelen . Ach , heb nog wel zo 'n 5 liedjes die mij raken , maar voorlopig is het genoeg . Peace ! ♫ Ok, nu echt mijn laatste voor vandaag : Prachtig .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-10-10 om 23:50 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
(kick) Als je echt begaan bent met het genre:
Eerst denk je, waar heeft hij het over, dan een wtf moment (nigga's did her in the park) en op het laatst dat ongelooflijke kippenvel moment als je hoort dat hij het over hiphop heeft
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Soundtrack van Donnie Darko: Gary Jules - Mad World
Jewel - Foolish games Somewhere over the Rainbow - Israel "IZ" Kamakawiwoʻole Requiem for a dream - Clint Mansell Tim Buckley - Song to the Siren |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nummer geschreven nadat een van de bandleden zelfmoord had gepleegd, geloof ik. Of iemand dicht bij de band iig. Erg mooi. Sowieso een geweldige band. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dezelfde nummers maar de eerste met goede en tweede met slechte afloop.
![]() En Roosje natuurlijk. ![]() Hoewel ik een sentimentele flikker ben, blijft het bij muziek altijd bij kippenvel trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nummer dat ik luisterde terwijl ik in de regen naar huis moest lopen met een kapotte fiets door een weiland. Terwijl het net uit was met mijn toenmalig vriendinnetje ( )Elke keer weer kippevel en soms ook een traantje.
Nummer van de begrafenis van mijn opa.
Laatst gewijzigd door Arcturus; 18-10-11 om 14:26 __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dit lied beschrijft hoe mn vriend is, dat raakt me wel
En deze vind ik gewoon erg mooi en emotioneel |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kippenvel van m'n kleine teen tot aan mijn kruin. Wat is dat nummer mooi hè
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Beiden gebruikt in een van m'n favoriete series ooit, op ook wel 'emotionele' momenten. Kippenvel momenten. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Werd op de crematie van mijn vader gedraaid. Is het nummer waarop mijn pa en ma voor het eerst met elkaar gedanst hebben
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mede door de film ook. Huilen doe ik er niet van, maar ik krijg wel kippenvel tot in m'n nek. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 | |
Pff, elke keer als ik een nummer van Sigur Ros hoor vind ik het tof. Moet me er toch eens wat meer in verdiepen. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Muziek waar je een traantje bij moet wegpinken
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|