![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Je bent een dag te laat. Dit is gisteren allemaal al besproken.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Van het weekend ook maar eens terug kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Heb het helemaal gezien en ik heb hier 1 ding van geleerd en dat is haat tussen elkaar helemaal niet bestaat ... Niet als je met elkaar praat en een klein stukje van je ideologie met de ander deelt . Je tegenstander , zoals je wilt .. in dit geval Ajax versus Feyenoord .
Je zag dat beiden tot elkaar toekwamen : Vader werd toch wel iets milder en het Feyenoord meisje had het moeillijk , maar weet zeker dat wanneer je iets meer met dat meisje praat , zij tot rede vatbaar is . Je kon merken dat zij haar hele leven tyfus joden heeft gehoord ( mja ,, toch wel gehersenspoelt ) en dat is niet weg na 2 dagen . Wel een leuke uitzendinng en had bij iedereen een goed gevoel . In hun hart zijn het goede mensen en ik zou zeker een vriend van die vader kunnen worden . Lijkt me wel een coole gozer .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 07-10-10 om 22:02 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ah dit moet ik eens even terug gaan kijken
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat joodse meisje over de bonbons "zijn ze giftig ?"
hehehe bijdehandje
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ok, ook hier zeg ik welterusten .. Klik ( weg ) __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat Feyenoord-wijf heeft wel een Joodse neus
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jammer alleen dat het geen Feyenoord - Ajax was...
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Loves C, R en M
|
Had ik gemist - later maar eens zien.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Puberruil XL Feyenoord - Ajax
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|