Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 08-09-10, 20:54 thumb down   #1

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

Dag allemaal,

Ik heb een rode Mitsubishi colt uit 1996. Nu ben ik vandaag de stad in geweest. Ik weet zeker dat ik nergens tegen aan heb gezeten maar toen ik terug kwam zat er een beste deuk in mijn rechterportier...

Ik heb geen flauw idee hoe het gekomen is. Er waren ook geen camera's bij die parkeerplaats.

Ik ben wel verzekerd als ik schade aanricht bij een ander, maar niet tegen eigen schade.

Wat kan ik nu het beste doen? Uit laten deuken en spuiten of een rechterportier zoeken en evt zelf poetsen? En hoe zit het met verzekeren, krijg ik dit ook vergoed? Ik heb hier allemaal niet zo veel verstand van.

Alvast bedankt!

Exit Huistra
d_b01 is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 08-09-10, 21:07 thumb up   #2
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Informeren bij je verzekeringsmaatschappij hoe het met dit soort schade zit. Er heeft vast een mongool met zijn portier tegen de jouwe gezeten en dat -zoals gebruikelijk- niet gemeld.

Je hebt her en der ook wel goedkope bedrijfjes die professioneel kunnen uitdeuken en spuiten. Broertje van mijn vriendin repareert naast zijn studie als hobby bv auto's.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-10, 21:20 Standaard   #4

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Informeren bij je verzekeringsmaatschappij hoe het met dit soort schade zit. Er heeft vast een mongool met zijn portier tegen de jouwe gezeten en dat -zoals gebruikelijk- niet gemeld.

Je hebt her en der ook wel goedkope bedrijfjes die professioneel kunnen uitdeuken en spuiten. Broertje van mijn vriendin repareert naast zijn studie als hobby bv auto's.
Ik denk dat het meer is geweest dan een portier. Het lijkt wel alsof het een harde klap is geweest...

Hoe duur is dat ongeveer? Er vanuit gaande dat ik dit zelf moet betalen, hoeveel gaat mij dit ongeveer kosten?

Exit Huistra
Oud 08-09-10, 21:30 Standaard   #5

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Kan nog wel eens vies tegenvallen. Ik had een kleine deuk en lakschade (dader had gelukkig wel z'n nummer achtergelaten) en de reparateur vroeg zo'n 1200 euro van de verzekeraar.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 08-09-10, 21:34 Standaard   #6
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarborgfonds?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 09-09-10, 00:57 Standaard   #7
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

2e hands deur zoeken of zelf uitdeuken. Laten repareren en laten spuiten is niet lonend genoeg voor zo'n auto

Oud 09-09-10, 09:49 Standaard   #8

Vandaag maar even op zoek naar een deur. Gewoon alle autoslopen in de buurt bellen? En is zo'n deur er makkelijk in te zetten?

En prosac, hoe duur zijn die adresjes die jij weet?

Exit Huistra
Oud 09-09-10, 10:14 thumb up   #9
Ich bin Mario

Oh, ik weet verder geen adresjes, ik lease immers en dan ga je voor elke kutkras gewoon naar de expert.
Kan wel even rondinformeren, maar weet wel dat ze goedkoper zijn dan de schade-experts.

Oud 09-09-10, 10:24 thumb up   #10

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Oh, ik weet verder geen adresjes, ik lease immers en dan ga je voor elke kutkras gewoon naar de expert.
Kan wel even rondinformeren, maar weet wel dat ze goedkoper zijn dan de schade-experts.
Als je dat wil doen, graag.

Exit Huistra
Oud 09-09-10, 13:03 Standaard   #11

Ik kan voor +/- 60 euro een nieuwe (tweedehands) rode portier halen

Is zo'n portier moeilijk om er in te zetten? Anders kunnen hun hem er voor zo'n 30euro inzetten.

Exit Huistra
Oud 09-09-10, 13:30 Standaard   #12
Ken sent me.....

fuckbuddy's Voetbal Forum schermafbeelding

90 eu uitgeven en rijden maar, anders zal je zien dat als jij het doet de deur niet meer in het slot valt.

De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld."
fuckbuddy is offline   Met citaat reageren
Oud 09-09-10, 13:48 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door fuckbuddy Bekijk bericht
90 eu uitgeven en rijden maar, anders zal je zien dat als jij het doet de deur niet meer in het slot valt.
heb je gelijk in, valt me sowieso mee dit, had wel dik in de honderd verwacht.

Exit Huistra
Oud 09-09-10, 14:12 thumb up   #14
Ich bin Mario

Voor dat geld gewoon doen.

Oud 09-09-10, 14:32 Standaard   #15
Plaats eens een foto? Ik zou gewoon doorrijden als ik jou was want je krijgt vast en zeker kleurverschil...

Oud 09-09-10, 15:03 Standaard   #16

Oorspronkelijk geplaatst door The Verve Bekijk bericht
Plaats eens een foto? Ik zou gewoon doorrijden als ik jou was want je krijgt vast en zeker kleurverschil...
Ik kan de auto wel even een keer poetsen, heb ik al vaker gedaan. Zal binnenkort ook nog wel even een foto plaatsen.

Exit Huistra
Oud 09-09-10, 15:03 Standaard   #17
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Klootzakken die doorrijden

Laatst midden in het centrum van Amsterdam, zo'n tyfus jochie op zijn scootertje achter me. Wilde er hoe dan ook langs, en ja hoor.. Met zijn spiegel langs mijn zijkant (wat uiteindelijk dus een kras opleverde). Meneer stopt niet, nee die scheurt door rood op zijn scootertje (zonder kenteken e.d. dus ook niet te achterhalen) fucking snel weg. Laffe hond

Oud 09-09-10, 15:52 angry   #18
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Klootzakken die doorrijden

Laatst midden in het centrum van Amsterdam, zo'n tyfus jochie op zijn scootertje achter me. Wilde er hoe dan ook langs, en ja hoor.. Met zijn spiegel langs mijn zijkant (wat uiteindelijk dus een kras opleverde). Meneer stopt niet, nee die scheurt door rood op zijn scootertje (zonder kenteken e.d. dus ook niet te achterhalen) fucking snel weg. Laffe hond
Laatst voor bruins ook een klootzak die een meisje had aangereden en met gillende banden wegreed.

Meisje in coma.

Oud 09-09-10, 15:55 Standaard   #19

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is nog een aantal gradaties erger.
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site