|
|
#1 |
|
Benieuwd of hier ook ondernemers aanwezig zijn met een webwinkel.
Zo ja, waar hebben jullie deze laten ontwikkelen en wat zijn de ervaringen met dit bedrijf? Ben bang dat er niet veel reacties komen, maar niet geschoten is altijd mis
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik werk bij een webwinkel, maar dat is allemaal intern ontwikkeld.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Maak je gebruik van een contentmanagementsysteem? Daar zit het meestal in verwerkt, hoef je alleen maar bedragen in te vullen en vakjes aan te vinken.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik wil Magento shop nemen, maar was benieuwd of men hier ervaringen heeft met bedrijven welke dit soort zaken ontwikkelen
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat zijn jouw woorden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat voor soort werk doe je daar?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik heb er wel een klein beetje ervaring mee (aan de zijlijn), geen ondernemer echter. Maar magento is redelijk bekend en goed uit te breiden toch. Open source en redelijk betaalbaar om een eigen design te laten maken.
Heb je wel goede hosting bij nodig want het is wel redelijk zwaar. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klopt, heb al bekeken qua hosting. Zijn veel aanbieders welke 10 shops op 1 server neerplempen waardoor de snelheid omlaag gaat.
Via een aanbieder is het mogelijk om voor 500e per jaar een eigen server te krijgen die voldoende snel is voor Magento
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
PepperMore - Vormgeving, communicatie, webhosting __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Webwinkel ontwikkeling
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|