|
|
#1 |
![]() Ja beste mensen, het is weer bijna tijd. De nieuwe voetbalspelletjes komen er weer aan, als vanouds ga ik voor PES omdat ik fanboy ben. Maar goed dit jaar wordt het spel helemaal nieuw opgewaardeerd, betere graphics dan in het echte leven en supergoed speelbaar totale innovatieve balcontrole enzo natuurlijk trap ik er in, wie nog meer? Hij komt dit jaar overigens rond dezelfde tijd uit als Fifa. Preview Preview 2 Kijk hoeveel plezier ze hebben! Ook de rapnegers van Oranje zullen hier weer van genieten! __________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
PES-fanboy meldt zich!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
PES
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dit jaar maar weer eens proberen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ook misschien. Laatste voetbalspel dat ik heb gekocht is alweer Fifa 09.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik was altijd PES-fanboy, maar vorig jaar toch maar FIFA gekocht omdat PES gewoon kut met peren was.
Benieuwd waar ze dit jaar mee gaan komen, vanaf wanneer is de demo beschikbaar? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Vanaf 15 September de demo voor PC/PS3 beschikbaar
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vandaag dus, even downloaden
ben benieuwd
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De FIFA-demo is in ieder geval verschrikkelijk slecht, dus daar hoeft PES geen concurrentie van te verwachten. Zelfs als ze een kopie van PES10 uitbrengen...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb 2 potjes van de demo gespeeld op de PS3. Vond het best lekker spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heb hem op de PC gespeeld, valt me ábsoluut niet tegen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind hem echt kut spelen, al die houterige bewegingen van de spelers
!Maar misschien moet ik nog wel even wennen. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik word een beetje gek van die draaiende camera, waardoor m'n speler soms ineens de bal over de lijn loopt
En afwerken lukt mij totaal niet, maar dat zal wel liggen aan het feit dat PES6 de laatste was die ik fanatiek speelde
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Maakte wel een ganz geile omhaal doelpunt met Muller. Jammer dat ik m niet kon saven. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gelukkig beweegt het niet zo houterig en vreemd als FIFA, desalniettemin speelt PES voor geen donder door het CPUgestuurde spelerswisselen...
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
- CPU assisted - Semi assisted - not assisted Bij side-select, vierkantje en dan het linker ding geloof ik. Ik verwacht ook dat de camera gewoon weer anders in te stellen is en er weer commentaar bij komt
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Oh ja je moet em altijd op semi zetten, was bij 2009 zo leuk dat hij dat nooit opsloeg voor speler 2. dan was je player 2 en kreeg je rood en toen bedacht je dat ie nog niet op semi stond. mooie tijden.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Of dat er een fifa speler langs is gekomen die het schieten/voorzet geven heeft gewisseld
en dan afvragen waarom je geen normaal schot op doel kan doen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik begin er steeds meer in te komen. Scoren in PES is toch een stuk leuker dan in FIFA.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Tis stukken beter dan het vorige deel. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vond het eerst niet zo, maar vanavond de demo nog een paar keer gespeeld (Konami maakt geen vrienden met dat non-skippable filmpje), maar het begint steeds beter te voelen. Al een paar mooie dieptepasses gegeven die ik ook precies zo bedoelde.
Scoor nog moeilijk, maar het spel voelt meer aan als voetbal dan ooit. Jammer van de hergebruikte achtergronden (publiek, vlaggen, fotografen). Ik verwacht ook weinig nieuws van het commentaar. Geen first day buy (daarvoor heb ik 2 mislukte kutpessen teveel op de plank staan), maar hou het zeker in de gaten. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ben de demo nu aan het binnen halen. Heb FIFA11 al geprobeerd, maar wil ook effe PES 2011 proberen.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vond de PC demo niet fijn van PES, gaat FIFA worden denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Besteld. Na beide demo's te hebben gespeeld merk ik dat ik een beetje FIFA moe ben en wel weer zin heb in PES.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vind de PES-demo zwaar superieur aan die van FIFA.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Objectief gezien vind ik die van FIFA wel beter, alleen met PES heb ik meer plezier. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkst.
Plus dat de Master League geniaal is. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Ben benieuwd. Demo ziet er aardig uit zo.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
FF deze downloaden ter vergelijking.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Er is overigens een patch waardoor er zo'n 30 teams in een klap vrijkomen in de demo. Heb geen zin om 'm te proberen, maar heeft iemand dat hier wel gedaan?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Eerste indruk: GEWELDIG!
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Hij is al uit?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Gisteren al. Net een geweldige goal online gemaakt met David Villa (Argentinie tegen Spanje). Onderkant lat en binnenkant paal.
![]() Ben ik de enige WZVer die nog PES speelt? PS3 The Verve (PSN: Djurovski) 360 PC __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nee ik speel op PC, maar niet zo heel erg legaal
Iemand al wat leuke talenten gespot voor in de Master League? (en dan geen spelers uit eigen jeugd)
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Je mag mij wel toevoegen The Verve, maar ik ben niet vaak online (psn: Stokvisser)
Heb al ruim 15 uur gestoken in het spel en ik ben nog niet eens begonnen aan de Master League. Echt verslavend. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Done. Speel je altijd met Ajax online?
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Als jij met Groningen speelt
![]() Ik heb nog niet zoveel online gespeeld, maar ik kijk altijd eerst wat de ander kiest. edit: net te laat zie ik. Laatst gewijzigd door Erwtensoep; 13-10-10 om 22:00 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik ga hem zeker aanschaffen, maar wacht eerst op de pricedrop. Heb nu 3 jaar achter elkaar een kutversie voor de volle pond gekocht; ik kijk het eerst even aan.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Veel gezeik gisteren online. Errors bij quick matchen en veel lag in de wedstrijden tegen The Verve.
Single player blijft wel tof. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik speel ook, heerlijk spel maar online niet zo fantastisch.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heerlijke game! Eerst waren het altijd redelijk laffe potjes hier thuis, maar sinds we om kratten bier spelen wordt er echt heel leuk gevoetbalt. We hebben al weer aardig wat thrillers gehaald afgelopen week. Ik heb nog geen internet thuis dus ik kan nog niet online, hopelijk doet online het deze keer wel bij mij. Bij 2009 kon in uberhaupt niet online en bij 2010 kreeg ik alleen zuid amerikaanse tegenstanders met dikke lag
![]() Oh ja voeg me maar toe ofzo volgens mij heet ik 'Westerdok' |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat een rustig topic zeg
omdat iedereen zit te spelen natuurlijk!3 weekjes geleden m'n keycord verloren, de pes2011 keycord icm de pes2010 sleutelhanger is nu de prijs waar we voor spelen. Eind deze maand een wat groter toernooitje met 8 man ofzo, dan moet ik maar even kampioen worden
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik speel m ook, vind het leuker dan Fifa 11. (niet beter, maar het speelt gewoon leuker, veel meer actie voor de goal)
En BaL is erg tof, ben topscorer bij Heracles.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Speelt op de bank in de MP idd oneindig maal lekkerder dan FIFA.. Online is altijd kut bij Konami.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Heb er 1 helft tot nu mee gespeeld tegen m'n broertje @ PS2. Binnen 8 minuten had Stekelenburg al rood te pakken.
1-1 was het bij rust. Ajax speelt wel stukken beter dan @ PES2010 maar moet er nog even inkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Overigens denk ik dat PES volgend jaar wel weer Koning "footie" is. De stappen die dit jaar gezet zijn, zijn echt indrukwekkend. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik laat me verrassen, als fanboy ben ik dit jaar overgestapt op Fifa.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
PES 2011
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |