|
|
#51 |
|
Ik heb vorige week 3 potjes tegen een vriend gespeeld, 3x verloren..... speel ik op de bank 1 tegen 1, 6 potjes win ik 5x. Ik vind het online nog steeds niet fijn spelen.
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Dat passen is echt zo goed gedaan, heerlijke gameplay en eindelijk weer eens een PES waar het echt op skills aankomt. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Vind het in deze PES wel irritant dat je speler soms gewoon door blijft lopen terwijl je toch echt in een andere richting stuurt, het lijkt dan wel alsof het scripted is dat je een losse bal niet kan pakken zeg maar, alsof er een onzichtbaar krachtveld om die bal heen zit ofzo...
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Het automatisch schakelen naar de beste speler laat nog wel eens te wensen over ja. Evenals de keepers en de buitenspelregel die volgens mij niet altijd goed toegepast wordt.
Maar desondanks een zeer vet spel |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Zeker vet spel. Zit nu in m'n tweede seizoen met BaL, speler van Santander. Ik heb m'n contract niet verlengd, dus ik ben benieuwd wie mij nu gratis op wil gaan pikken
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik heb John F. Kennedy "nagemaakt" (lees een foto van z'n gezicht op het poppetje geplakt) en dat is nu de sterspeler van VVV. Op weg om een legende te worden!
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ik speel bij Roda JC.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Pas op het eind van z'n carrière.
Laatst gewijzigd door Erwtensoep; 02-11-10 om 20:33 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
-
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik heb dat kapsel met die zonnebril gekocht. Loop echt als een ultieme baas over het veld nu
![]() Ohja, ik speelde net m'n eerste wedstrijd voor Oranje, scoor ik gelijk in de laatste minuut. Hoppa, een 8.0 als rating
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik zit in m'n eerste seizoen bij de Graafschap.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Dat klassieke Nederlandse team is trouwens een verspilling van je punten. De shirts zijn meer rood dan Oranje, en het zijn niet de echte namen (Van Hoidonk en dat soort meuk).
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
De score na 10,5 wedstrijden: 4 keer rood voor m'n keeper (waarvan 2 in 1 wedstrijd
)1 ontzettend mooie goal van El Hamdaoui vanaf de middellijn vol in de kruising en tot nu toe iedere wedstrijd gescoord en slechts 1 keer de 0 gehouden. Grootste winstpot 6-1, grootste nederlaag 5-1.Ajax is wel een stuk beter geworden en El Hamdaoui scoort echt uit alle hoeken en standen. Suarez ook een stuk balvaster. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Beetje teveel BAL gespeelde de laatste tijd, zaterdag toernooitje met vrienden dus maar even weer gewoon spelen. Wat vinden jullie eigenlijk de beste teams om mee te spelen? Barca is natuurlijk wel lekker maar verdedigend laat ik met dat team echt veel teveel steekjes vallen
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ook besteld! Volgende week lekker Pes11'en in plaats van Pes10'en.
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
BAL is echt supertof iig, in tijden niet zo vermaakt met singleplayer in een voetbalgame.
Inmiddels 20 wedstrijden gespeeld als spits van Heracles, 13 goals, 1 assist, en ik heb er zowat in mijn eentje voor gezorgd dat we de knockout-fase van de EL hebben gehaald in een groep met Real Mallorca, Club Brugge en Besiktas. ![]() Kan alleen nergens vinden hoe ik clubvoorkeuren in kan stellen, ik wil nml. naar FC Utrecht toe, maar ik kan alleen maar team-info opvragen bij mijn agent, moet ik eerst een andere agent nemen ofzo ? |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden. Misschien even ophalen binnenkort. Of komen er al lagere prijzen aan?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
![]() Net de optie 'gekocht' dat ik met bestaande spelers in BAL kan spelen. Blijkt dat je niet als een 17-jarige begint maar lekker verder gaat met waar de speler nu is
|
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hebben jullie ook je eigen nagemaakt of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Uiteraard. Ik wilde wel graag bij Ajax spelen maar ze willen mij maar niet kopen. Daarnaast is hun hele selectie nogal kut geworden dus ze bekijken het maar lekker
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
PES ook binnen inmiddels, PS3. Ik word standaard rond de 65e minuut gewisseld in BAL, ongeacht hoe ik presteer en ondanks mijn stamina van 76.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
En ik ben overigens een ouderwetse 'nummer tien', bij De Graafschap.
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
What the fuck man, wat ik nu toch zie doet echt afbreuk aan de game.
.Speel je groepsfase Champions League tegen Ajax, eerst uit en dan thuis, speelt Ajax beide partijen met de volgende opstelling: Verhoeven; Van der Wiel, Oleguer, Ooijer (c), Atouba; De Zeeuw, Tainio, Lindger; Bodul, Mido, Jozefzoon. Op de bank zitten Stekelenburg, El Hamlap, Suarez, Sulejmani, Emanuelson, Vertonghen en Alderweireld.. Waar slaat dit op?! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Jol is er nog trainer.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
|
Gewoon hier ff de stats van de spelers mee updaten en het gaat weer ergens over: PES Stats Database • View forum - AFC Ajax |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ik speel nu net bij Ajax met BAL. Wat mij dan zo tegenstaat is dat Ajax als tegenstander vrij goed is (spelers tikten je soms echt scheel), en als ik er zelf speel is het echt bag-ger. Is dit nou nog steeds zo als ik straks op m'n 25ste bij Barca/Manchester/Inter zit?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ja.
Althans, in de oude PES wel altijd. Ik merkte weinig verschil tussen Twente of Man United. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik ben zojuist getransfereerd van VVV naar Arsenal. Mag toch hopen dat het iets vlotter gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
PES Genot! Zondag toernooitje met vrienden en uiteraard moet ik de titel verdedigen
iedereen heeft al een grote bek ![]() Nerds
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
Vrienden van je?
![]() Afgelopen week weer veel wedstrijden online gespeeld. Elke wedstrijd weer tegen Barcelona of Madrid. Ik speel vrijwel altijd met AS Roma. Best een leuk team, maar tegen goede spelers is het verschil dan echt te groot. Als ik zie dat iemand in Divisie 1 of 2 zit kies ik tegenwoordig daarom maar Manchester United.
Laatst gewijzigd door The Verve; 01-07-11 om 13:30 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ach, 8 man optrommelen een heel speelschema regelen. Twee tv's met PlayStation. 6 uur lang pessen. Allemaal nerds dus
![]() De pes keycord waar alles om te doen is, is nog bij mij. Vorige keer met bayern gespeeld maar deze keer ga ik ook voor united. Als het klaar is ga ik zeggen dat ik de beste ben van Arnhem, Leeuwarden en de plek waar het morgen gespeeld wordt. Online vind ik nog steeds niet echt fijn spelen, zo nu en dan beetje laggy. Heb je daar geen last van dan? Dat het net wat minder direct speelt dan een offline spel. |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
PES 2009 op de PSP
|
|
|