|
|
#1 |
|
RTL 7 reconstrueert de meest dodelijke strijders in de opmerkelijke programmaserie Deadliest Warrior. Elke aflevering nemen twee legendarische krijgers het tegen elkaar op in een onwaarschijnlijk .. .. realistische, nagebootst gevecht.
Zorgvuldig verzamelen experts elk detail van onder meer ridders, gladiatoren, vikingen en Ninja�s en worden er gegevens uitgewerkt over wapens, pantsers, slagkracht, impactschade en zelfs wat de mannen destijds aten. De verzamelde informatie is de basis voor het creëren van een kopie van de meest gevreesde types uit onze geschiedenis. Hiermee wordt vervolgens het onmogelijke mogelijk gemaakt, want wekelijks worden twee verschillende tegenstanders uit totaal andere tijdperken tegenover elkaar geplaatst in een computergestuurd gevecht. Kosten nog moeite worden gespaard en de ultieme strijd wordt door middel van geavanceerde computertechnologie bijzonder realistisch gereconstrueerd. Uiteindelijk moet een allerlaatste krachtmeting tussen de overgebleven strijders, de meest dodelijke ooit opleveren. Deadliest Warrior Gemist - Uitzending Gemist RTL 7 - visit-it.com __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Denk maak maar even een topic aan anders vervuilt het VI topic zo!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vind dat wel mooi, na iedere uitzending van VI even nababbelen of het nou de Spartaan of de Ninja is die sterker is.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik dacht opeens: Waar is die vlammenwerper? Pakte die SS'er hem.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja die filmpjes op het eind zijn briljant
Vooral met die maori tegen die tibetaanse monnik toen
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jongens, niet zeiveren. Het is heel simpel: De IRA verslaat jullie allemaal. Punt.
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
IRA
![]() Die kwamen er ook een keer in voor, tegen de mafia volgens mij. De samurai was het beste
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
.Ik ga voor de Maori !
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dan was het de mafia tegen hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm weet niet meer
!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wisten die gasten trouwens niet dat de IRA al sinds tientallen jaren niet meer bestaat?
Alle bomaanslagen e.d. uit het dieptepunt van The Troubles zijn allen afkomstig van organisaties als de PIRA, CIRA, INLA etc. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yakuza.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
wachten op het A-team versus Captain Planet
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat busje van BA is inderdaad wel erg vervuilend
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Indianen vs Cowboys
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Chuck Norris vs MacGyver
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, MacGyver vs. Davy Crockett
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Rick Astley vs Rick James.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Bas Rutten vs Fred Rutten
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Koningenprogramma.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bassie vs Adriaan
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
KK en Litmanen topic
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Er is zelfs een videogame van
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En dan kan je als Waffen SS tegen ridders vechten ofzo?
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Ff kijken of ik hem kan downloaden. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Er is ook een aflevering met de mongols. Jammergenoeg niet tegen NKOTB
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medellin kartel tegen Somalische piraten
!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een paupers
! En die gasten zouden 65 miljoen per dag verdienen met cocaine. Dat is meer dan 10 miljard per jaar voor 1 kartel !!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gewoon een ruitenwisser in je nek gek!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jean-Marie Pfaff is ook een pauper
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Een autobom van 500 kg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En wat een gevaarlijke move zeg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik denk dat de cokesnuivers winnen.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik had nog nooit gehoord van de columbian necktie
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik ook niet. Ik denk dat ze me nu gaan vermoorden
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geloof geen reet van die simulator
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Somaliërs winnen
. Ik zou als cartel dus direct naar Somalië gaan .
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Haha dit klinkt als een legendarische uitzending. Ik heb hem niet gezien dus terugkijken maar een keer.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Maikel Aerts vs Peter Aerts
![]() Wat een programma
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
iemand al die game gespeeld?
|
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Deadliest Warrior #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|