|
|
#1 |
|
Naast voetbal kijken, over voetbal praten, scheidsrechter zijn af en toe is mijn grote hobby:
biljarten. En wel libre. Ik ben een 55+ biljarter en heb een eigen tafel thuis staan. Wat is jullie bij hobby ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben een fanatieke, maar niet zo'n goede, volleyballer. Daarnaast game ik vrij veel en hou er wel van een balletje te trappen met wat vrienden!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Weinig bijzonders behalve voetbal alleen reizen, maar dat combineer ik vaak weer met voetbal.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hmm, gamen misschien, al ben ik lang niet meer zo fanatiek als enkele jaren geleden.
Tis nu toch eigenlijk vooral voetbal, mn hele weekend zit er vol mee. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jeugdboeken, al is het tegenwoordig ook een beetje mijn werk.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gamen voornamelijk, naast voetbal drink ik overmatig en game ik, aangezien comazuipen (nog) geen hobby is; gaming it is.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Naast voetbal (kijken en spelen) snooker, reizen en muziek maken.
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
goeie vraag.. andere sport kijken op tv
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Voetbalsjaals verzamelen, reizen, talen leren (Duits, Tsjechisch, Russisch, Italiaans en Bulgaars), fitnessen, mountainbiken, ontwerpen (vlaggen/bandieri, tifo's, logo's, dvd-covers).
Iets wat ik eigenlijk echt nog wil oppakken is muziek maken en dan heb ik het over electronische muziek (House, Tech-House, Techno, Drum & Bass). Heb alleen op dit moment geen adequate hardware voor dat. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Psychedelica. Lezen over en "verzamelen" van.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Muziek is een passie. Al heb ik er gewoon te weinig tijd voor. Verder schrijf ik hier en daar nog wel ns wat, drink ik vrij veel en sta ik toch minimaal twee keer per week aan de pooltafel, wat eigenlijk mijn grootste hobby is naast voetbal.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hier ook muziek in de breedste zin van het woord. Luisteren, zelf plaatjes draaien. Maken zou ik ook wel willen maar daar heb ik vooralsnog de skills en apparatuur niet voor. Daarnaast zijn drinken, roken en neuken een aantal van mijn passies.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gamen en muziek. Vooral muziek, veel luisteren en zelf draaien, electronica dan. Qua luisteren is het heeeeeeeeeeel breed.
Wil er na de vakantie nog een hobby bij oppikken die qua lichaamsbeweging ook iets beter is, fietsen denk ik, valt te combineren met muziek luisteren namelijk. ![]() En zou eigenlijk nog muziek maken erbij op willen pikken, maar daar heb je gewoon veel tijd voor nodig, ooit gedaan en kostte weer wat weken studie.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik wil ook heel graag weer gaan produceren, dat staat echt op het programma voor als m'n huis helemaal af is. Schitterende kamer over die in te richten is als studio. Dan blijft inderdaad alleen de factor tijd nog over.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Lezen, schrijven, films, muziek, terloopse liaisons, reizen, fitness en wandelen.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Muziek, lezen, fiitness. Voor de rest slenter ik maar wat aan
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Grapling, MMA, beetje gamen en vooral veel uitgaan
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ruimtevaart.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gitaar spelen
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Opsomtopic.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Muziek! Zowel maken (gitaar+piano) als luisteren.
Verder ben ik dol op drugs en gezelligheid. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Werken en voetbal! Andere sporten komen op de 3e plaats.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mijn grootste hobby's zijn voetbal en pokeren. Gamen vind ik ook wel aardig.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Leuk als je dat met keta mixt. Dan ga je zo visueel dat je een halve meter ver ziet. Alles daarna is een soort Picasso-theme.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Voetbal (wedstrijden bezoeken), wielrennen, tennissen, pokeren, films en series, muziek, heel af en toe een game spelen en ik vind lezen over de recente ontwikkelingen in de scheikunde-wereld interessant.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bromsmurfen was toch ook een hobby van je?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Zeker, alleen vertel ik natuurlijk niet alles. Zie dat jij ook niet heb vermeld dat je het liefst elke dag een Russische, Oekraïense, Bulgaarse, Tsjechische en Wit-Russische onder handen neemt.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je vergeet Slowaakse, Poolse, Servische, etc. :p
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gamen, af en toe een boek lezen, eigenlijk valt werken er ook onder....
Deze week had ik eigenlijk vrij maar ben nog maandag en dinsdag een paar uur op het kinderdagverblijf geweest. Verder heb een all stars verzameling, die ik een tijd sterk bij heb gehouden maar nu afzwakt. __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Voetbal kijken, sporten, wielrennen volgen, boeken lezen en gamen zijn mijn belangrijkste hobby's.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Ik hou van hobby's ... Slapen, Amerikaanse sporten, reizen. Laatst gewijzigd door zjroen; 28-07-10 om 11:24 __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Amerikaanse sporten
![]() Behalve IJshockey
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dit forum
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jaja flappen tellen uit de reclame inkomsten.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Neuh, dat vind ik niet leuk. Daar heb ik mijn mensen voor
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
|
Uitgaan, voetballen, reizen en voetbal kijken
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heb eigenlijk niet een échte hobby. Iets wat in mijn geval dan het dichtst in de buurt komt is de luchtvaart. Ik kan daar heel wat tijd in kwijt met FSX en m'n vliegstuurtje. Ik wil daar altijd nog iets serieus' mee doen, maar dat komt altijd op de tweede plaats na m'n huidige studie.
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 29-07-10 om 06:07 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Je denkt dat ik in NL zit?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
En verder reizen, bier drinken, gamen en voetbal / tennis / triatlon.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gitaar spelen staat na voetbal op de hoogste plaats.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Voetbal (kijken), Fitness, Muziek, Series/Films, Uitgaan
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Voetbal kijken en met vrienden balletje trappen, beetje gamen, series checken & snowboarden.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik houd mij vooral bezig met sport en muziek. Muziek kan ik in bijna al zijn genres hebben en vind het heerlijk om uren over het internet te struinen naar nieuwe nummers (en dan niet de Beyoncé's en Eminems).
Wat betreft actief sporten: Zaalvoetballen, poolen, hardlopen en fitness. Het grootste tijdverdrijf zit hem in het passief sporten. Ik ben een ontzettende sportfreak. Als ik tijd heb volg ik natuurlijk wielrennen (sport no 1 bij mij), rugby, honkbal, voetbal, snooker en als het mogelijk is cricket. De tijd die overblijft gaat in de boekenkast. Ik heb een aardige collectie sportboeken met als rode draad wielrennen en Nottingham Forest. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
wat is jouw hobby?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|