|
|
#51 |
|
gamen en mijn 2 honden
werken vind ik geen hobby, maar ik doe het graag, lekker in de hotel bat staan bij van der valk |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Mijn hobbies
Fitnessen Fietsen Shoppen Zwemmen Muziek luisteren Gamen Reizen Uitgaan Buiten chillen Series/Films/voetbal kijken Slapen __________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bier.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Naast Ajax en alles wat daarbij komt kijken, wielrennen, zelf voetballen, stappen ohjaa en me vriendin.
__________________ Dit is mijn club, mijn ideaal,dit is de mooiste club van allemaal. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
gitaar, motorrijden, voetbal, feyenoord, spanje
(en het gebruikelijke zuipen met vrienden enzo) ben jij het laatste puzzelstukje wat ik zoek?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Van mijn hobby fitnessen vandaag een vak gemaakt bij me op school. 2 á 3x per week de sportschool in de school in, andere 2 a 3 dagen buiten sporten. Ideaal
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
__________________ “Lagáán joh, |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Zijn er nog mensen met nieuwe hobby s bij gekomen?
Zelf wandel en fiets ik ook graag met mijn groenendaeler naast me. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Wat voor fiets heeft je Groenendaeler?
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Potje darten vind ik ook wel leuk, alleen duurt het vaak lang om uit te komen. Mezelf helemaal lam zuipen op een zaterdag avond staat ook hoog genoteert.
Fitness en zwemmen doe ik ook graag, al ben ik laatste tijd te lui. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
WZV en mailen met Breach, verder zou ik het niet weten.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Zo één, neem ik aan:
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Zwemmen tegenwoordig. Alhoewel ik het niet echt leuk vind
![]() En bakken/frituren uiteraard
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik heb geen hobbies.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
mijn grootste hobby is mensen kijken
gedrag, emoties, vanalles
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Korfballen, bier drinken in combinatie metklaverjassen met vrienden en criminelen bestuderen
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Korfbal serieus?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ja. Wat is je probleem?
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tja, dat kan natuurlijk. Als je er mee opgroeit dan weet je niet beter. Mijn liefde voor voetbal om te bestuderen is even groot trouwens
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
nordic walking
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
nordic walking moet toch wel het meest trieste tijdverdrijf op deze aardkloot zijn
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Wielrennen (actief en passief)
Muziek (passief), muziekfestivals/concerten Politiek Filosofie Amateur sterrenkunde Bordspellen (vooral RISK) Reizen Taal / talen Lezen Klussen, iets bouwen. (Ik wil leren meubels maken.) __________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
- Reizen
- Koken - Tuinieren - Skieen - Winkelen ![]() - Muziek (Rock 'n' Roll Baby!) __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
wat is jouw hobby?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|