|
|
#1 |
|
Simpele vraag, wat zijn je favo tv series ?
En ook op dvd ? Ik heb zelf Stargate Sg1 (alle seizoenen) Stargate Atlantis (alle seizoenen) Allo Allo (alle seizoenen) Sliders (alle seizoenen) Southpark (alle seizoenen, zover uitgekomen) Simpsons (alle seizoenen, zover uitgekomen) Fawlty Towers (alle seizoenen) __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lost (de 1ste 3 seizoenen)
Band of Brothers zijn voor mij de beste |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
The Sopranos
Band of Brothers Family Guy Voetbalvrouwen
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Friends (alle seizoenen op dvd)
The dukes of hazzard (aantal seizoenen op dvd) Southpark That 70's show __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
South Park, 24, Dexter, Californication zijn een paar van de series die ik volg. In september ook weer de nieuwe It’s Always Sunny in Philadelphia
![]() Beste serie ooit blijft The Office natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Komedies; Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, The Office, Family Guy, Modern Family, eerste seizoenen South Park
Drama: Breaking Bad, Sopranos, The Wire, Twin Peaks, Matroesjka's |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Op DVD: Seinfeld, Everybody Loves Raymond, King Of Queens, The Sopranos, The Office UK, Band Of Brothers.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
O ja Prison Break die was ik nog vergeten.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prison Break heb ik gekeken tot ze ontsnapt waren uit de gevangenis. Ik snap niet waarom ze daarna nog door zijn gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sommige series zouden gewoon na seizoen 1 moeten stoppen inderdaad.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sopranos daar kun je met mijn geen discussie over beginnen, er zijn goede (the wire, Lost eerste paar seizoenen, Friends) maar er is er maar één de beste.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
The Wire (paar seizoenen op dvd, rest komt eraan)
Friends (alles op dvd) Band of Brothers Generation Kill |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Friends vond ik toch altijd zo'n kutserie zonder enige humor. Mijn hemel wat was dat saai.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Family Guy
Friends Fringe The Big Bang Theory The Simpsons Band of Brothers Rome Eureka Star Trek: Deep Space 9 Full Metal Alchemist Ik zal er wel een heleboel missen, maar dit zo even uit mijn hoofd. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Friends lig ik nog altijd dubbel om. The Big Bang Theory is voor mij de grappigste serie sinds Friends.
Edit: Ik vergeet Avatar: The Last Airbender nog. Dat is ook echt een topserie. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dexter
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dexter, Breaking Bad, Lost, Heroes (seizoen één), Prison Break (eerste twee seizoenen), The Sarah Conner Chronicles, The Big Bang Theory, Simpsons, Friends.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Redelijk op volgorde van goedheid:
West Wing Deep Space Nine Twin Peaks Lost South Park Entourage Californication Dexter The Office (ook US!!) En zulks. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Loves C, R en M
|
1. The Wire: veruit de beste serie ooit imho
2. Six feet Under 3. Twin Peaks Dat zijn de enige series die ik echt verschrikkelijk goed vond. Voor de rest is het allemaal leuk en aardig, maar niet geweldig. Wel met veel plezier naar Dexter (eerste drie seizoenen gezien), Sopranos (alles gezien) en West Wing (ben nu halverwege) , 24 (alles gezien), eerste seizoen Prison Break (meer gezien, maar alleen het eerste was tof) gekeken. Overigens heb ik Lost nog nooit gezien. Dat staat nog op het programma. Laatst gewijzigd door Doc; 17-07-10 om 10:38 __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#24 |
|
The Office UK én US
![]() The West Wing |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
1. The Wire
2. Lost 3. Sons of Anarchy (Tip!) 4. Breaking Bad 5. Dexter En dan nog een rits met: Sopranos, OZ (veel te onbekend in Nederland), Twin Peaks, Carnivale, Six Feet Under en Dalziel and Pascoe. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#26 |
. Er is geen serie 10 jaar lang zo goed geweest als Friends imo. Tijdloos, want ik kan er nog steeds erg hard om lachen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Ik zie Spartacus en Two and a half men nog niet staan!
Rome en 24 zijn ook geniaal! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
-The Wire
![]() -The Soprano's -Dexter -Sons of Anarchy (maar is pas 2 seizoenen oud) Breaking Bad S2 moet ik nog voor een groot deel zien, +S3, maar is wel echt moddervet tot nu toe. __________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Omdat 'ie nog niet genoemd is: Scrubs,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dat negende seizoen was echt pijnlijk slecht ja.
Zo rond seizoen vijf a zes is de rek er eigenlijk ook wel al een beetje uit en wordt het vooral veel humor op herhaling, maar was het evengoed nog zeer vermakelijk. Het is wel een beetje een hate it or love it show denk ik. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Series hebben sowieso een houdbaarheidsdatum, vraag me af hoelang dat CSI nog door blijft gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik heb dat persoonlijk heel erg bij South Park. De eerste 5 seizoenen vond/vind ik echt geweldig, maar daarna wordt het per seizoen minder.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Comedy:
1. 30 Rock 2. 2 and a half men 3. Arrested Development 4. The Big Bang Theory 5. The Office (UK/US) 6. The IT Crowd 7. Friends 8. Coupling (UK) 9. Modern Family 10. Community Verstand-op-nul-maar-kijkt-toch-lekker-weg: 1. Burn Notice 2. Chuck 3. CSI NY 4. CSI 5. Las Vegas 6. Hustle 7. Robin Hood (UK) 8. Life 9. Underbelly 10. Studio 60 On The Sunset Strip Must-see's: 1. Breaking Bad 2. Sons of Anarchy 3. The Wire 4. Generation Kill 5. Band of Brothers 6. Dexter 7. The Soprano's 8. The West Wing 9. Treme 10. 24 En dan vergeet ik nog steeds een hoop... Ook Survivor mag niet ontbreken, net als Amazing Race. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vind het pas (veel) minder worden sinds één of twee seizoenen terug.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Ik moet sowieso eens wat nieuwe komedies uitproberen, want de enige lopende die ik kan waarderen zijn nog South Park en It's Always Sunny. Al wat sommigen al zeiden, SP is ook niet meer zo legendarisch als het was. De schenen waar ze op kunnen schoppen worden er ook niet meer op. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik heb The Sopranos, Lost en Band of Brothers op dvd. Ik volg op het moment Dexter, top!
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik vergat trouwens X-Files
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
X-Files ben ik deze week mee begonnen. Zit nu in seizoen 2. Vind het niet superbriljant maar het kijkt echt lekker weg
|
|
|
|
|
|
#46 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Veel bekende namen qua series hier. Wellicht een leuke tip: The Black Donnellys.
Is maar een seizoen van gemaakt, maar vond het een uitstekende serie en heb de 12 of 13 aflevering in 3 dagen allemaal gezien. __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sopranos, Lost, Brideshead Revisited, Twin Peaks, Carnivale en Fawlty Towers.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Favo tv series
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |