![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
#252 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Dat stond ook in mijn top 10, ik houd wel van Balkan Beat, deze groep doet het aardig op alternatieve festivals, al was dit niet hun sterkste nummer.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Ja, ik heb sinds ik kon praten en punten kon noteren, amper ooit een festival gemist. We maken er altijd een happening van. Je bent nicht of niet tenslotte
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Ik wou de opmerking niet maken omdat ik anders weer als homofoob werd neergezet, maar ik dacht er wel aan.
Ik vind het met het jaar erger worden, echt alle landen geven elkaar de punten. Jammer dat Ierland zo ver achterbleef en Engeland ook. Hadden wat mij betreft wel boven Oekranie mogen staan. Heb niet alles gezien maar wel die korte stukjes van 10sec aan het eidn. |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
.. Dat Griekse stukje was wel erg mooi .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#258 |
|
Zit nog enig ritme in, en dan te bedenken dat dit laag staat en gekke landen als Moldavie gewoon 10e worden
![]() Volgend jaar maar Kabouter Plop sturen? |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Hallo, met eigen scoreformulieren natuurlijk, zit de hele avond punten te geven
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Het rappen was meer dan de helft van het nummer en echt lachwekkend slecht gedaan, dat zingen was wel aardig maar heb Griekenland wel eens beter gehoord. Ik vond het een van de slechtse nummers van vanavond, samen met Spanje.
|
|
|
|
|
|
#261 | |
||
|
|
|
|
|
#262 |
|
Tijd dat het Vaticaan eens wint!
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Nederland is echt, aller, aller, allerlaatste geworden.
13 puntjes
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
||
|
|
|
|
|
#265 |
|
Nu moeten ze er echt mee stoppen hoor. Sinds het Oostblok meedoet moet je gewoon niet meer meedoen.
Jedward btw.
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Dat Oostblok gedoe is echt wel een beetje achterhaald hoor. Italie wordt gewoon 2e en Zweden 3e. Wij zijn te slecht.
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Italie vond ik heel erg slecht.
|
|