![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Gasten vanavond.
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Stormlooptopic
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goede uitzending vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: PVV-kamerlid Hero Brinkman, SGP-fractievoorzitter Bas van der Vlies, Johan Derksen en 'sterrenmeisje' Kimberley Vlaeminck.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hero, dat gaat ook weer leuk worden
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een knakker die Hero
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Naja het gaat me er vooral om dat ie zichzelf steeds tegenspreekt en maar niet ziet dat zijn actie in Pauw en Witteman gewoon stom was zo kort voor de verkiezingen
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wat doet dat sterrenwijf daar eigenlijk?
Heeft ze al iets gezegd? |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lekker taaltje heeft ze
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mafklapper die tattoeerder ook
![]() Helemaal onder |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Van De Brink
met zijn -gezicht
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Evert Ten Napel vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Evurt
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ze gaan het ook nog over Culemborg hebben; gaan ze nu echt nog alle 'highlights' van de afgelopen maanden doornemen?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Top optreden van Balkenende net.
"Cohen jokt". Goed beargumenteert. Goed besmeurd. Wat sneren naar de VVD en een steek onder water naar Cohen "had vandaag met hem hier aan tafel gezeten" (CDA klaagde eerder dat Cohen amper met Balkenende in debat wil). mooie sneer. en natuurlijk wil Balkenende graag die thuiswedstrijd bij z'n EO-makkers spelen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hero brinkman vandaag weer aan tafel
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
vieze pedo
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sorry, ik ben zenuwachtig
![]() wat een gast
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
wat een vent zeg, ongelooflijk.
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Smeerpijp
Het nog verdedigen ook
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Eigenlijk wil hij wel zeggen waar hij zo op geilt, maar kan zich nog net inhouden
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
hij zat gelijk te dagdromen toen die gast over die lipjes begon
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wát? Geeft hij nou Michael Jackson als voorbeeld
?
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Misselijkmaken mannetje net, die van de telegraaf.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Kritisch interviewen is niet hetzelfde als 'aanvallen'. En die vergelijking met Ruben slaat echt helemaal nergens op. |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
Maar nogmaals, ik snap niet dat je onenigheid over de grootte van een voorpaginafoto kunt vergelijken met het interviewen van een klein jochie die net zijn ouders en broer heeft verloren in een vliegtuigongeluk. Grotere onzin heb ik eerlijk gezegd zelden gehoord... |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
. Ik heb het anders ervaren. Knevel probeerde Paradijs onderuit te halen met die foto, maar kon totaal niet overbrengen waarom. Toen ging ie maar welles nietes spelen. Totaal not done in mijn ogen. Disrespect naar je gast op dat moment .
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Vind het meer onhandig dan respectloos. Van den Brink deed er ook verstandig aan dat gesprek af te kappen.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
.Hij had een dikke minuut eerder al in moeten grijpen .
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Volgens mij duurde het maar een halve minuut in totaal, maar goed... ik heb wat anders gezien blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het was echt wel een welles nietes spelletje van een paar minuten waarbij Knevel voor mij weer eens door de mand viel. Die foto had echt nul met de kwestie te maken, niemand heeft het verder over die foto van Jack de Vries gehad en Knevel moet er - uit persoonlijke overwegingen - een compleet punt van maken aan de hand van een voorbeeld wat echt vele malen erger is. Onprofessioneel in mijn ogen.
Vind ze nu ook wel erg irritant hoor, vaak gasten onderbreken, midden in zinnen. Had liever Pauw en Witteman gezien in deze tijden. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Een paar minuten? Uhuh.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Knevel en vd Brink #1: Oh hemeltje lief.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|