![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Vanaf maandag weer.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Altijd weer leuk: ergeren aan de rechtse broertjes van Pauw en Witteman (hoewel die lompe Pauw ook erg rechts is). 75% van de gasten is rechts en Knevel deinst er niet voor terug om zijn 19e eeuwse meninkjes erin te gooien. Één van de eerste gasten in het komende seizoen is Geert Wilders.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Volgens mij niet hoor.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Gisteren wilde hij itt Witteman niet bij de linkse kerk worden geschaard. Volgens Witteman wil hij in een interview onafhankelijk blijven http://www.klokkenluideronline.nl/wp...l_Witteman.pdf). Pauw heeft verder uitspraken gedaan als "ik geloof niet in de multiculturele samenleving" en tegen Jan Tromp begon hij erover of New York niet zo'n fijne stad is omdat "daar wel door iedereen wordt gewerkt".
Maar ik kan het mis hebben. Vaak doet hij zo lomp en onaangepast. Witteman zegt in dat interview dat Pauw moeite heeft om empathie te tonen; ik kan me er wat bij voorstellen. Misschien dat ik hem daarom in het rechtse kamp plaats en als ik dan iets hoor wat in dat straatje past ik zeg "zie je wel!" Zou kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Waarom heeft Johan zo'n hekel aan Sierd?
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Die kop van die van den Brink
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Direct TT op twitter
|
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Leuk dat je er op de redactie zit, Koningdavid. Ik kan werkelijk niet geloven dat vd Brink het boek van vd Sar zo grondig heeft doorgelezen dat ie goed voorbereid een interview kon doen, waarbij je ook vervolgvragen kan stellen.
Bijvoorbeeld het punt dat vd Sar twijfels had en aan zichzelf ging twijfelen toen Westerveld bij Oranje kwam. Nee, meneer vd Brink wist het beter en wilde even tot drie keer toe dat het ook met Stekelenburg ook het geval was, WANT DAT STAAT TOCH ECHT IN HET BOEK!!! Ik weet dat ik er enigszins al bevooroordeeld in sta, maar dit was echt een heel slecht interview, ook met het constante onderbreken, en het verbaast me niets dat vragen voorbereid worden door de redactie-leden. Ik snapte het film-materiaal ook niet, als je de penaltyreeks van Brazilie laat zien, moet de reeks tegen Zweden er ook in. Misschien had het een diepere betekenis vanwege het boek, maar ik vond het een beetje gezocht naar de negatieve emoties. |
|
|
|
|
|
|
#112 | ||||
|
Ik wil hier geen gewoonte van maken, omdat ik het niet zo sterk vind om mijn 'eigen programma' te verdedigen. Maar goed, één reactie kan wel.
Wat betreft de biografie van Van der Sar. Nee, Tijs heeft niet de tijd om dat hele boek (zo'n 500 pagina's) in anderhalve dag door te nemen. Dat was mijn taak. Dat neemt niet weg dat Tijs aanzienlijke delen van het boek heeft gelezen. Zoveel als mogelijk was.
![]() Dat had te maken met de vraag die daarna kwam. Edwin vertelt in de biografie veel over teleurstellingen als het om Oranje gaat. Hij zegt ook: "Ik denk vaker aan wat ik niet gewonnen heb dan wat ik wel gewonnen heb". Dat vond ik een interessante uitspraak en daar wilden we meer over weten. Voor de rest bestond die compilatie louter uit positieve fragmenten. Laatst gewijzigd door koningdavid; 22-06-11 om 21:53 __________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|||||
|
|
|
|
|
#113 |
|
De Snor en De Fohn zo
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
is die sigaar al aan het woord geweest over PSV ?
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Van boven mogen ze weer los.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Wat een verschrikkelijk suf wijf zeg. Als je bepaalde statements maakt of visie uitdraagt, zorg dan in ieder geval dat je het kan overbrengen met vertrouwen en bovenal met bewezen argumenten en feiten... ffs.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bedroevend inderdaad. Ronduit slordig voor een hoogleraar.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Al zou het wel mooi zijn als Knevel net zo kritisch tegen door hem bewonderde politici zou zijn als hij nu was.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Nu ook met de 'penw' gasten. Christ Klep
Laatst gewijzigd door Boris; 24-08-11 om 22:47 |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Nog 2,5 week
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
NOU DANK JULLIE WEL, KOMT IN EEN KEER DIE KUTGOAL VAN INIESTA VOORBIJ
![]() ik ben boos |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Leuk gesprek met Jansma.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Die Apple-fanboy
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
David die het iedere keer opneemt voor Tijs
![]() Ik weet me wel te herinneren dat hij vrij weinig van voetbal afweet
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Alexander Klöpping is natuurlijk een held
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Kom op zeg, hij weet niet eens wie Tineke Schouten is.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Generatiekloof.
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Klopt wel denk ik. Ik vind het wel een grappig jochie, maar wel erg oppervlakkig. Waarom vind je hem een held?
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik vind het leuk hoe enthousiast en begrijpbaar hij over dingen kan praten die voor veel mensen onbegrijpelijk zijn, goede jongen voor de TV.
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ik blijf K&B altijd maar een opvulling vinden van P&W..
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Hoe maakt dat hem minder held?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Die Klopping lult leuk maar we zijn in Nederland wel erg snel geneigd iemand na een paar leuke tv-optredens tot de algemene deskundige te benoemen. Ik had het nog niet vaak gezien, maar was een leuke uitzending, complimneten Koning David. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ik had nog nooit van Alexander Klöpping gehoord. Ben ik nu minder held?
.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Eensch. Ik zat me gisteren ook eventjes te ergeren. Prima jongen hoor, maar plots duikt hij in al dit soort programma's op als het om THE INTERWEBZ of gadgets gaat.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
Wie is Alexander Klopping?
|
|
|
|
|
|
#138 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ik kijk er de laatste tijd trouwens niet eens meer naar, ik erger me zo enorm aan Knevel dat ik afgehaakt ben, ik zal blij zijn als P&W weer begint.
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ik erger me nog meer aan Jeroen Pauw dan aan Knevel eigenlijk.
En Thijs van de Brink weet idd niks van voetbal, hij is immers PSV-fan
|
|
|
|
|
|
#142 | |
Behalve incidentele interviews heb ik eigenlijk nooit iets met sportjournalistiek gedaan. Nou klinkt het net alsof ik er al een hele carrière op heb zitten, maar ik ben pas een paar jaar bezig.
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Wordt het als Knevel met pensioen gaat, en dat moment kan mij niet snel genoeg komen, dan Koningdavid & VD Brink?
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
David en Goliath natuurlijk
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Vreselijk die Helga van der Leur.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Wat een halve die Wibi
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Ik dacht het deze links was eerst
![]()
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
De gebroeders zijn weer los.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Ze zijn in de loop van vorig seizoen een stukje kritischer geworden heb ik het idee, die lijn werd gisteren doorgezet.
Verder was het leuk om dat 'vernieuwende' jong volledig door de mand te zien vallen, Dibi kwam er niet aan. Het dieptepunt waren nog zijn 'aanvallen' tegen Wellink, die zijn onzin koeltjes van tafel veegde.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Dibi was wel een paar
tjes waard inderdaad..
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Knevel en vd Brink #1: Oh hemeltje lief.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|