![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Iedereen heeft wel iets leuks of speciaals thuis aan de muur hangen, dus lijkt het me leuk om dat met elkaar te delen. Uiteraard het liefst met foto's!
Allereerst mijn inbreng: ![]() Ajax thuis-shirt seizoen 2009/2010 ![]() Vinyl single: Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge ![]() Gesigneerde foto van Frank Rijkaard |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
56 voetbalsjaaltjes, ouwe Ajax-vlag, wat posters van The Prodigy van 15 jaar terug en een poster van The Emprire Strikes Back.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stormloop topic
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Een originele Herman Brood, een canvas Herman Brood van de blokker
, een foto wall of fame in de maak (verschillende lijstjes gevuld met zwart wit foto's van mijn favoriete sporters, artiesten, kunstenaars etc, 1 grote lijst met een zwart wit foto van FC Barcelona.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hmm, niet zo boeiend, Heerenveen elftal van 2008/2009, schoolfoto's en een zelfgemaakt schilderij toen ik 8 was
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fotos
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zal thuis even een foto maken
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een grote landkaart van Berlijn, omstreeks 1939 dacht ik. Een door Tiesto gesigneerde poster van ISOS 3 en een ingelijste LP van Delerium - Silence (Tiesto remix)
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een Zuid-Afrikaanse vlag, het Afrikaanse continent uit hout met de Big Five erin, een canvasfoto van een giraffe. Dat ongeveer.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Een officieële speelbal van de Heineken Rugby Cup. Trotste bezit uit mijn verzameling sportatributen
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() + ![]() =
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Binnenkort een Zuid-Afrikaanse en een Zimbabwaanse vlag. Ik wil ook nog graag een mooie voetbalgerelateerde poster of canvas ophangen.
![]()
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Dit was in de tijd dat Twente bijna failliet was, toen kwam Vak-P met deze actie. Ik zat in het stadion als klein jochie en hem na de tijd 1 van deze dingen meegenomen. Mooiste ding wat bij mij aan de muur hangt. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb niet heel veel aan mijn muur hangen:
![]() Shirt van EK 2000, de 1e wedstrijd tegen Tsjechië ![]() Shirt van de wedstrijd tegen Heracles (afscheid Heitinga, andere sponsor (dance 4 life)). Aan mijn plafond heb ik des te meer hangen ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
kickje
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hier eigenlijk helemaal niks. Bij mijn ouders thuis wat posters en foto's waar ik op sta met voetballers.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Haha nee, heb hier maar een hele kleine kamer en de ene muur is ongeveer helemaal bedekt met spullen en de andere muur is kaal.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Canvasdoek met een afbeelding van de Sagrada Familia in het zwart/wit
Verder drie kleinere fotolijstjes met een foto van de woestijn in Egypte, de palmbomen op Curacao en de Petronas-Towers in Kuala Lumpur. __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ben overigens nog wel opzoek naar een mooi schilderij voor aan de muur. Laatst in Dusseldorf hele mooie gezien die van een afstandje net op een foto lijken. Volgend weekend maar eens kijken of ze die nog verkopen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik heb hier alleen een paar sjaaltjes hangen, en het raam boven de deur heb ik afgedekt met Ajax posters aan beide kanten. En verder nog niks eigenlijk, maarja ik woon d'r ook pas een week.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
pics van je nieuwe paleisje man
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Een zooitje posters :
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Van de week 2 schilderijtjes gehad, dus er hangt na 4 jaar eindelijk wat aan de muur
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Niet veel spannends, twee zelfgeschoten foto's van New York (from top of the rock) uitvergroot op posterformaat. Boven nog een collage met kaartjes van allerlei concerten, wedstrijden en andere evenementen.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb op mijn slaapkamer echt een kutmuur, maar dat ook wel weer expres gedaan
Een poster van Yes-R 'Hunk van het jaar 07/08' van Girlz-magazine is daarvan wel een pareltje Ben van plan als ik naar Amerika ga wel even wat mooie posters aan te schaffen om de boel wat op te fleuren. Voetbal- en filmposters zijn sowieso wel vet. __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Heb nu 2 schildertijtjes van New York, wou eigenlijk een echte dit zijn van die druk doeken maar ja een gegeven paard moet je niet in zijn bek schijten.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
In mijn nieuwe kamer komt in iedergeval deze.
![]() net via Ebay besteld __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#36 |
![]() ![]() ![]() En ja die middelste hangt scheef dat brengt geluk
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Abbey Road
![]() Kijk/keek je die registraties ook wel op Het Gesprek? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mooi Dos
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Muziek registraties vanuit de Abbey Road Studios
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Live from Abbey Road
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Persoonlijke foto's, medailles, accreditatie-kaart van WK -20 in 2005, en vlaggetjes van bezochte Europa Cup-wedstrijdjes van Ajax.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Veel Twente dingen.
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Een aantal posters van de helaas gesloopte Club 11 in Amsterdam. Daarnaast een poster van een Duitse kunstenares wiens naam ik kwijt men. Op die poster staat een afbeelding van een auto die door de Berlijnse muur heen rijdt. Verder wat spiegels met wazige afbeeldingen er op en wat willekeurige verdwaalde items.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
![]() ![]() ![]() In posterformaat. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() ![]() ![]() Die laatste hangt nu dus aan de muur. Verder wacht ik nog om mijn tv en meubels uit Nederland.. Trouwens ook een geschilderde canvas en geen druk
Laatst gewijzigd door Stickvis; 01-08-10 om 23:07 __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Morgen worden mijn spullen opgehaald !
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
England
![]() Heb trouwen nog een topic gemaakt over leden in het buitenland. http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/d...uitenland.html Ik moet nog ongeveer een maand wachten op mijn grei dan komen mam en pap ze met een busje brengen
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben nog altijd op zoek naar die "Geef Ajax z'n gezicht terug" poster, van de bijbehorende campagne een aantal jaren terug. Die zou ik wel op willen hangen, maar helaas nergens meer te bekennen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat hangt er bij jou aan de muur
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |