![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
In mijn mannenkamer
hangt dit aan de muur:![]() ![]() ![]() Geen eigen foto's want camera zit nog ergens in een verhuisdoos
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Waar halen jullie dit soort voetbalposters? __________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik had hem van ebay.
Het is trouwens een canvas doek. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Oke nice, hoe vind je zoiets op Ebay, bij welke categorieen?
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Art > Contemporary Paintings > Pop Art
Daar heb ik mijn clough vandaan __________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#56 |
![]() Misschien maar saai , maar ik heb maar 1 echte passie .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#57 |
![]() Hangt natuurlijk een verhaal erbij : Zal het proberen om het kort te houden . Heb zo 'n 1,5 jaar op een schaakforum gezeten voordat ik hier kwam en in het begin schaakte ik echt heel veel en ik kan wel zeggen dat ik niet goed was , maar ook niet slecht . Zoals met alles , maar dan ook met alles ben ik gemiddeld en had een rating van 1700 ( schaak kenners weten wel wat dit inhoudt ) en heb eigenlijk gewonnen tegen iedereen waarvan ik wou winnen ( Behalve 2 met een rating van 2400 , maar dat is echt normaal, want die zitten wel op Meesterniveau . ) Had een goeie band met een Ajacied die ook een hele goeie rating had ( 2200 ) en schaakte veel met deze man , maar ik kon niet van hem winnen . Ik begon mezelf op te vreten , maar moest en zou een keer van hem winnen . Op een gegeven moment zei ik : Vanaf nu ga ik alleen tegen hem schaken en alleen tegen hem . ( Vaak had je wel een stuk of 10 partijen lopen ) . Het was niet zomaar schaken , maar wij wedden ook op onze partijen zoals een gratis Chinees voor de winnaar of een wijntje en natuurlijk was ik diegene die altijd moest dokken , maar deed het graag , want onder het schaken werd er ook veel over gechat en het hele forum ging er ook in mee en daarom ben ik ook zo trots op deze winstpartij jegens hem en ik beloofde hem ook : Als ik win ga ik het inlijsten en dat heb ik gedaan . Het duurde in totaal : Pffff toen ik echt alleen met hem schaakte zo 'n 3 maanden of zo en had al 28 verloren . ( Wel 2 remises ) . Ja, een mooi moment ...
Laatst gewijzigd door tjekkie; 04-09-10 om 20:32 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Wow, Tjekkie, dat is wel vet
Vooral het verhaal erachter maakt het zo mooi, voor de rest natuurlijk mooi voor je dat Twente kampioen werd. Meteen je kamer voor elkaar
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Ik heb gezegd : Ik ga stoppen met roken voor mijn 40 ste die op 13 September valt en dat ga ik ook doen ... hoe moeilijk ook . Het wordt een zeer zware strijd , maar bij mij is woord ....... woord en niets anders . Nou : Nog maar eentje opsteken dan .....
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Hej vet man Tjekkie.
Ik heb vroeger op school ook op een schaakclub gezeten, mijn vader gaf toen les. Erg mooi spel om te doen
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Tenminste : het kost mij energie en dat heeft niet lang iedereen . Op een gegeven moment won ik echt geen partij meer en heb maar besloten om er mee te kappen . Het is een wereld op zich en die mensen zijn echt superfanatiek en als ik het mag zeggen : Ook intelligent ( ja, niet ik hoor ) en heb heel veel respect voor die mensen . Schaken is veel meer dan een spelletje , want de mogelijkheden zijn eindeloos . Ik heb er een glimpje van opgevangen en ben blij dat ik het heb mee mogen maken . Peace . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Niet aan de muur, staat wel in mijn huis:
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
guldenkast, maar werkt nu zonder geld
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Club 2000,
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Wel vet hoor, maar bij zoiets is het toch zo dat er weinig aan is als het niet om geld gaat? Lijkt mij althans. Ik heb nu wat oude posters aan de muur hangen, maar binnenkort een nieuwe kamer en dan weet ik nog niet wat ik ga doen, misschien wat moois zoeken..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Allereerst hangt aan mijn muur een te gekke foto-wall, die mij er vooral aan doet herinneren dat ik dringend van die plakkertjes moet halen zodat m'n foto's er niet allemaal afvallen. (Diegenen met een scherp oog zien ook het modieuze lampje.)
![]() Aan m'n andere muur een uitvergrote versie van deze foto: ![]() Ik met alle prijzen van Ajax. Alleen zo zonde van die witte spuitbusvlek op m'n hoofd, maar daar doe je niks aan. Dan links van de fotowall het volgende doek: ![]() Iets langer dan twee meter, herinnert me aan de mooie CL-avondjes waar ik zoveel jaren naar gesnakt heb.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Arme Silenus, wat een rotleven
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mooi ding, dat CL-doek, Silenus
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Pas nieuw dat doek of al iets langer ?
Zag er de laatste keer genoeg hangen ( ook met de groepswedstrijden erop als ik goed heriner ) |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Hij is van de afgelopen CL-campagne ja, deze heeft ook in de Arena gehangen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Hoe kom je daaraan, Selinus?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
typ je nou per ongeluk "Selinus"?
Want ik lees ook altijd Selinus ipv Silenus
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Dat doet iedereen toch?
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
geen idee
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Jongen, jij woont zo'n beetje op WZV, dat moet jij toch wel weten?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ik doe niet eens mn best meer om silenus te schrijven...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#80 | |
Holy fuck, daar heb ik zo gruwelijk veel geld in gegooid... 2-4-8-16-32-64-baf....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Deze, van Gialuca Mattia. In zeer groot formaat en ingelijst.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
kick
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
De dingen waar ik het meest blij mee ben zijn mijn door verschillende spelers gesigneerde Feyenoord selectieposter van 01/02, die van Pierre heb ik er later nog bij gekregen toen hij in Heinenoord was met de oud internationals
Hij hangt in een lijst met wat zelf genomen foto's van de finaledag en de finalesjaal.En een poster van die Scorpion knockout reclames van Nike. Die kon je winnen als je een game speelde online. Het fijne weet ik er niet meer van maar het ging om wereldwijde rankings en ik was uiteindelijk hoog genoeg geëindigd voor zo'n poster. Het team bestond uit van Nistelrooy, Scholes en Vieira. Van de eerste 2 heb ik er een handtekening op kunnen krijgen, Vieira helaas nooit kunnen vinden, eigenlijk moet ik die knakkert gewoon nog een keer opzoeken. Omdat ik geen plaatje kan vinden, het is het plaatje rechts, gelijk aan het begin: __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat hangt er bij jou aan de muur
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|