![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goed spel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zijn er mensen die dit daadwerkelijk kopen?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik leen het nu van een vriend maar het is best oké.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Als je Fifa 10 hebt, lijkt het me niet echt iets zinnigs toevoegen.
Ik heb de demo gespeeld en vond er niet veel verschil in met Fifa 10. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
De game van WC2002 was trouwens wel tof, met die drie speciale skills. Kon je echt geniale goals mee maken
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Demo was wel een duidelijke verbetering vond ik.
O.a. dat je eindelijk eens penalty's krijgt als er een overtreding op je wordt gemaakt met B (Xboxcontroller). Normaal kreeg je alleen voor tackles. Ik ga hem overigens downloaden en op mn oude omgebouwde xbox spelen. Een euro of 50 neerleggen hiervoor vind ik onzin. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ze zouden er gewoon een update van moeten maken die je voor 10 euro kan toevoegen aan je Fifa 10. Dan zou ik het overwegen om te kopen nu betaal je gewoon de volle mep voor een spel wat een slap aftreksel is van Fifa 10
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Net gekocht,
Doel is om nr 1 tot 5 van NL te worden online |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super spel hoor.
Vanmiddag gekocht, en hij is erg tof. Het is wel even wennen vind ik, speelt toch allemaal weer net wat anders. En bij mijn aangepaste tacktiek lijkt het wel of de verdediging erg ver naar voren speelt, want soms zijn de tegenstanders er zo voorbij. Online is erg leuk met die verschillende league's. De Amsterdam Arena is super mooi gemaakt. Zelfs de details... Dus ook een extra tribune aan de lange zijde
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Voelt allemaal toch net iets beter aan dan FIFA10, weer meer controle over je spelers. Alleen lijkt het wat trager te gaan en het verdedigen is moeilijk geworden. Online ook tof dat je elke keer een nieuwe WK-campagne kan beginnen.
Al met al wel een goede toevoeging als je geld over hebt. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vind het maar een matig spel eigenlijk, combinatiespel is er helemaal uit het is bijna alleen maar counteren geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() En daar kon je nog twee keer 45 minuten spelen. Ontopic: Tijd dat ik iedere FIFA die uitkwam wilde hebben is voorbij, dus deze gaat ook aan mij voorbij. |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
soms zitten er nog weleens wat kleine foutjes in met Kuyt en van Marwijk met zwarte haren i.p.v blond , later is dit weer goed.
En sommige vreugdedansjes. ![]() Voordeel is ook dat het voor een ander geen zin meer heeft om de verbinding eruit te halen omdat de stand blijft staan. Ook leuk zijn de kwalificaties die je ongedaan kan maken. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik vind het niet zo een geweldig spel
In Fifa10 was bijna ieder lobje een doelpunt, en Bij Fifa world cup is bijna iedere counter een doelpunt. Ik speel liever Fifa10 online en world cup voor de singe player |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Ik vind het niet zo een geweldig spel
In Fifa10 was bijna ieder lobje een doelpunt, en Bij Fifa world cup is bijna iedere counter een doelpunt. Ik speel liever Fifa10 online en world cup voor de singe player |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dit kan gewoon in het gametopic, me dunkt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij speelt wel een stuk lekkerder dan fifa 10. Alleen jammer dat het zowat alleen maar counteren is.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Voor mij dus een rede om hem neit te halen |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Als je netjes gaat opbouwen kom je nergens in dit spel, alleen maar naar voren pompen is het eigenlijk. Ook niet mijn spel, ik wacht wel lekker op fifa 11
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
En de verbinding weghalen ( stand blijft ) mogen ze wel aanhouden alleen kan hier ook weer misbruik van worden gemaakt. verder kan je met fifa ook meer kanten op als je bij een vrije trap dat mogen ze er ook inhouden. Verder klopt het idd wel dat de counters een goal tegen is maar dit is met een steekbal met fifa 10 eigenlijk ook wel. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Demo voelde wel lekker aan ja. Maar no way dat ik deze game ga kopen.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Beetje jammer dat hij niet voor de PS2 gemaakt is.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Hee Gizmo ook lid geworden ![]() World cup schaf ik pas aan na het WK dan issie voor de helft . Veel plezier hier op het forum... |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik wacht liever hier op http://www.insidegamer.nl/xbox360/pes2011/nieuws/29901/PES-2011-gooit-het-roer-om.html
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
@Trouwe Hond. Ja na jouw tip over dit forum heb ik me maar eens aangemeld.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind dit een bazen spel
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
PES
Elk jaar mega beloftes en ze maken nog geen 10% ervan waar.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Fifa is in 2009 pes echt voorbij gegaan.. voorheen pes
Pes 6 is nog steeds de shit op de psp |
|