|
|
#1 |
|
Wie kijkt er ook en wie vinden jullie de beste?
Rafael van der Vaart deed het best aardig
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vaduz topic
Ik heb gisteren voor het eerst toevallig een aantal optredens gezien, maar vond de jury te positief. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vond de x-campus en juryvisits hoopgevend, maar gisteren viel het wat tegen. Ook weinig nummers waar echt een uitblinkend optreden mee mogelijk was imo.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Janna in de eerste ronde naar huis sturen, slaat natuurlijk helemaal nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Die Ambachter moet winnen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sarina en Jaap waren het beste vrijdag.
Verder veel rare keuzes qua nummers. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ben jij gewoon mod op Fok Vaduz
. Ik mocht heel dat forum niet in .De keuzes zijn weer om te huilen dit jaar. Heb gisteren mogen genieten van de stem en van de rest van Romy, echt, dat die eruit is . Ook het publiek is weer . Danielle en Janna in de sing off. En Kelvin niet .Waarom kijk ik nog .
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Die Kelvin en dat jongensgroepje waren hopeloos slecht. Die Jaap wel aardig maar vrij risicoloos en je kunt ook een boomstam neerzetten. Maar dat Janna er uit moest, is echt onbegrijpelijk. De beste was die Beyonce vertolkster. Maar die ziet er weer uit als een goedkope Poolse hoer. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Janna is niet iemand die het publiek aan haar vingers windt en dat zou ook nooit het geval worden.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Want op zangkwaliteiten, geef toe Vaduz, dan hoort ze toch gewoon bij de beste 3?
En ze hoort er zeker nu nog niet uit te vallen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Haar entertainmentwaarde is niet van grote kwaliteit, het totaalplaatje is het gewoon niet. Vocaal oké, maar daar win je zo'n programma niet mee. Beste 3 ben ik het niet mee eens.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
Wel een leuke gok. Verklaart ook weer waarom ik Maaike zo leuk vind.Maaike kan zingen, Sarina kan zingen, Jaap kan zingen, de BadBoyz kunnen zingen. De rest vind ik wat minder. Ook een smaakkwestie. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
Jaap kan maar matig zingen hoor. |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Ik weet niet of je de reeks gevolgd hebt, maar Janna's weg naar de liveshow was niet de meest fijne. Ze blowde, faalde, had een grote mond en dat neemt het publiek ook mee in het oordeel om voor haar te stemmen. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tuurlijk is dat leuk, tegendraadse personen. Maar in ons land maak je dan, als je de absolute topkwaliteit niet hebt (Janna heeft op muzikaal vlak ook haar gebreken) toch minder kans. Ik vind het jammer dat ze er nu al uit ligt, maar heel veel weken extra had ze anders ook niet gekregen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Nu gaan we weer voor leuke koppies en decolletes en zo. Het is juist zo dat de middelmaat reageert, dat is jammer, er is weinig lef en durf. Of denk je dat ze zo'n Donny bij de top 3 durven laten komen? Nee hoor, is nu even leuk maar voldoet natuurlijk niet echt aan het plaatje en ze zorgen wel dat die op tijd wordt gewieberd. Of geloof jij nog steeds dat het publiek erover gaat?
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat alles geregisseerd is geloof ik echt niet, dat helpt ook totaal niet mee aan de populariteit van een vooraf bepaalde winnaar.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik zou er een topic op Fok! over openen SCH
.Maar ik kan het toch echt niet met je eens zijn dat Janna aan het swingen was. Want dat deed ze allesbehalve. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
![]() Nou, Janna heeft wel soul, die heeft een stem met kloten en ik had haar nog graag een paar afleveringen gezien, ze hoorde in ieder geval bij lange na niet bij de slechtste 3. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat ben ik zeker met je eens!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sluiten we deze avond toch mooi af.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja, gebroederlijk als altijd he.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
Alleen Kelvin is natuurlijk doorgegaan door het publiek, niet door de jury want die waren het er unaniem over eens dat het belabberd was. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vind het leuk om te volgen.
Ben wel fan van Kelvin, ondanks zijn mindere optreden afgelopen keer. Ik merk aan hem de muzikaliteit. Hij is iemand die ook eigen nummers zou kunnen schrijven i.i.t. veel andere kandidaten. Dit was tamelijk briljant: http://www.youtube.com/watch?v=n7AEkDkQ2b0 |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij stond vandaag in elk geval weer in de Dordtenaar met een artikel en hoopt dat de lezers op hem stemmen. Toch wel een minpuntje: het is een import-Ambachter. Woont er pas vijf jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
En dÃÂ*t is dus de reden dat ik geen talentenshows in Nederland kijkt. De tering, als Alanis dood was, zou ze opstaan uit d'r graf en dit mens van het podium schoppen
.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
"Dit was veel beter dan eerder". Hoe slecht was het eerst dan?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Als dit subliem is, doe ik volgend jaar ook mee. De tering zeg
. Dit haalt de auditieronde bij X-FactorUK nog geen eens.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Eric van Tijn btw
![]() Martijn . Eks-Fektur!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ze gaat een nummer van Queen doen, ik kan d'r lekker afkraken dus
.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Het was nog wel aardig, maar toch net niet naar mijn idee.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zo, dat kind heeft een partij zelfvertrouwen
. "Ja, uhh, dit is een leuke kans, ik heb niets te vertellen, uhh, ja, maarja..."
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Verkracht dit nummer en je mag gestenigd worden Matthijs.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
U2
|
|