Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-04-10, 21:24   #1
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie kijkt er ook en wie vinden jullie de beste?

Rafael van der Vaart deed het best aardig
SCH is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 10-04-10, 11:01 wink   #2

Vaduz topic

Ik heb gisteren voor het eerst toevallig een aantal optredens gezien, maar vond de jury te positief.
groenen is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-10, 13:30   #3
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Vond de x-campus en juryvisits hoopgevend, maar gisteren viel het wat tegen. Ook weinig nummers waar echt een uitblinkend optreden mee mogelijk was imo.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 10-04-10, 13:37   #4
SCH

Janna in de eerste ronde naar huis sturen, slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Oud 11-04-10, 12:45 duh   #5
Nummer 10

methodmich's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Ambachter moet winnen natuurlijk.
methodmich is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-10, 13:29   #6
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Sarina en Jaap waren het beste vrijdag.

Verder veel rare keuzes qua nummers.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-10, 13:33   #7
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben jij gewoon mod op Fok Vaduz . Ik mocht heel dat forum niet in .

De keuzes zijn weer om te huilen dit jaar. Heb gisteren mogen genieten van de stem en van de rest van Romy, echt, dat die eruit is .

Ook het publiek is weer . Danielle en Janna in de sing off. En Kelvin niet .

Waarom kijk ik nog .
Da_Sandman is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-10, 15:37   #8
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman
Ben jij gewoon mod op Fok Vaduz . Ik mocht heel dat forum niet in .

De keuzes zijn weer om te huilen dit jaar. Heb gisteren mogen genieten van de stem en van de rest van Romy, echt, dat die eruit is .

Ook het publiek is weer . Danielle en Janna in de sing off. En Kelvin niet .

Waarom kijk ik nog .
Inderdaad, het is meteen een stuk minder interessant nu Janna er niet meer inzit. Maar het gaat meestal om de jonkies he, daar is het publiek voor en dat willen de producers ook graag. Gaat ieder jaar zo.

Die Kelvin en dat jongensgroepje waren hopeloos slecht. Die Jaap wel aardig maar vrij risicoloos en je kunt ook een boomstam neerzetten. Maar dat Janna er uit moest, is echt onbegrijpelijk.

De beste was die Beyonce vertolkster. Maar die ziet er weer uit als een goedkope Poolse hoer.
Oud 11-04-10, 15:54   #9
Luis Bafiano

Janna is niet iemand die het publiek aan haar vingers windt en dat zou ook nooit het geval worden.
Oud 11-04-10, 15:55   #10
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Janna is niet iemand die het publiek aan haar vingers windt en dat zou ook nooit het geval worden.
Dat zegt dus genoeg over het programma, allemaal risicoloos en middelmatig babbelend, vooral niet eigenzinnig gaan doen.
Oud 11-04-10, 15:56   #11
SCH

Want op zangkwaliteiten, geef toe Vaduz, dan hoort ze toch gewoon bij de beste 3?
En ze hoort er zeker nu nog niet uit te vallen.
Oud 11-04-10, 16:12   #12
Luis Bafiano

Haar entertainmentwaarde is niet van grote kwaliteit, het totaalplaatje is het gewoon niet. Vocaal oké, maar daar win je zo'n programma niet mee. Beste 3 ben ik het niet mee eens.
Oud 11-04-10, 17:55 duh   #13
Nummer 10

Oorspronkelijk geplaatst door SCH

Die Kelvin en dat jongensgroepje waren hopeloos slecht.
Kelvin is zo goed dat ie soms slecht lijkt.
Oud 11-04-10, 17:57   #14
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door methodmich

Kelvin is zo goed dat ie soms slecht lijkt.
Die was echt hopeloos slecht vrijdag. Goed, niet een nummer voor hem, maar doe er dan alles aan om het wél een nummer voor jou van te maken.
Oud 11-04-10, 18:42   #15
SCH

Haar entertainmentwaarde is niet van grote kwaliteit, het totaalplaatje is het gewoon niet. Vocaal oké, maar daar win je zo'n programma niet mee. Beste 3 ben ik het niet mee eens.
Maar dat ze er nu al uitlag, slaat nergens op. Maar van jou moet het waarschijnlijk gewoon dikke tieten hebben en zo. Zat er eindelijk weer eens iemand bij die echt kan zingen, wat wie van de rest kan dat nou?
Oud 11-04-10, 18:46 wink   #16
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Maar van jou moet het waarschijnlijk gewoon dikke tieten hebben en zo.
Inderdaad, dat valt prima uit zijn post op te maken.

Oud 11-04-10, 18:50   #17
Luis Bafiano

Wel een leuke gok. Verklaart ook weer waarom ik Maaike zo leuk vind.

Maaike kan zingen, Sarina kan zingen, Jaap kan zingen, de BadBoyz kunnen zingen. De rest vind ik wat minder. Ook een smaakkwestie.
Oud 11-04-10, 18:52   #18
SCH

Wel een leuke gok. Verklaart ook weer waarom ik Maaike zo leuk vind.

Maaike kan zingen, Sarina kan zingen, Jaap kan zingen, de BadBoyz kunnen zingen. De rest vind ik wat minder. Ook een smaakkwestie.
Maar Janna kon het beste zingen, daar ben je het toch wel mee eens.

Jaap kan maar matig zingen hoor.
Oud 11-04-10, 18:52   #19
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Otis.
Inderdaad, dat valt prima uit zijn post op te maken.
Wat is amusementswaarde dan? Jaap die er als een boom bij staat terwijl Janna de tent uit swingde?
Oud 11-04-10, 18:53 big smile   #20
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Wat is amusementswaarde dan? Jaap die er als een boom bij staat terwijl Janna de tent uit swingde?
Ik weet niet, ik kijk dit programma niet. Maar ik moest gewoon even lachen om je post.

Oud 11-04-10, 18:54   #21
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Otis.
Ik weet niet, ik kijk dit programma niet. Maar ik moest gewoon even lachen om je post.
Ik ken Vaduz al wat langer dan vandaag hoor, en die blik in zijn ogen helemaal
Oud 11-04-10, 19:45   #22
Luis Bafiano

Iemand moet bij me binnenkomen en Jaap kan dat, Janna kon dat minder goed. Echt swingen vond ik wel meevallen. Jaap zong ook niet iets swingerigs en gedroeg zich naar het nummer.

Ik weet niet of je de reeks gevolgd hebt, maar Janna's weg naar de liveshow was niet de meest fijne. Ze blowde, faalde, had een grote mond en dat neemt het publiek ook mee in het oordeel om voor haar te stemmen.
Oud 11-04-10, 21:02   #23
SCH

Iemand moet bij me binnenkomen en Jaap kan dat, Janna kon dat minder goed. Echt swingen vond ik wel meevallen. Jaap zong ook niet iets swingerigs en gedroeg zich naar het nummer.

Ik weet niet of je de reeks gevolgd hebt, maar Janna's weg naar de liveshow was niet de meest fijne. Ze blowde, faalde, had een grote mond en dat neemt het publiek ook mee in het oordeel om voor haar te stemmen.
Ik heb alles gezien en weet precies wat je bedoelt maar al die fuzz was natuurlijk ook een beetje haar charme. Ik mag dat juist wel, iemand die een beetje tegendraads is. Ik heb toch het gevoel bij dit soort programma's dat ze niet op al te lastige mensen zitten te wachten. En ook niet op de oudere en eigenlijk ook niet op de groepjes. Het is uiteindelijk een Idols rip off waarin gewoon weer de leuke jonkies boven komen drijven. Je zult zien dat die Donnie een tijdje op handen wordt gedragen maar bij de laatste 5 er af valt net als die 2 grappige kereltjes. Allemaal prima, maar laat dan geen oudere mensen meedoen, als je alleen maar kneedbare poppetjes wilt.
Oud 11-04-10, 21:10   #24
Luis Bafiano

Tuurlijk is dat leuk, tegendraadse personen. Maar in ons land maak je dan, als je de absolute topkwaliteit niet hebt (Janna heeft op muzikaal vlak ook haar gebreken) toch minder kans. Ik vind het jammer dat ze er nu al uit ligt, maar heel veel weken extra had ze anders ook niet gekregen.
Oud 11-04-10, 21:15   #25
SCH

Tuurlijk is dat leuk, tegendraadse personen. Maar in ons land maak je dan, als je de absolute topkwaliteit niet hebt (Janna heeft op muzikaal vlak ook haar gebreken) toch minder kans. Ik vind het jammer dat ze er nu al uit ligt, maar heel veel weken extra had ze anders ook niet gekregen.
Ja, we hebben liever ja-knikkers en geen oudere personen. Ze zingt natuurlijk wel echt heel goed, je mag haar misschien niet, maar de jury was niet voor niks weggeblazen. Objectief gezien is ze de beste vocaliste van dit gezelschap, al kwam het er niet latijd uit.

Nu gaan we weer voor leuke koppies en decolletes en zo. Het is juist zo dat de middelmaat reageert, dat is jammer, er is weinig lef en durf. Of denk je dat ze zo'n Donny bij de top 3 durven laten komen? Nee hoor, is nu even leuk maar voldoet natuurlijk niet echt aan het plaatje en ze zorgen wel dat die op tijd wordt gewieberd. Of geloof jij nog steeds dat het publiek erover gaat?
Oud 11-04-10, 21:41   #26
Luis Bafiano

Dat alles geregisseerd is geloof ik echt niet, dat helpt ook totaal niet mee aan de populariteit van een vooraf bepaalde winnaar.
Oud 11-04-10, 21:46   #27
SCH

Dat alles geregisseerd is geloof ik echt niet, dat helpt ook totaal niet mee aan de populariteit van een vooraf bepaalde winnaar.
Het is natuurlijk ook een combi, ze houden wel rekening met wil van het volk maar ze beslissen uiteindelijk natuurlijk zelf.
Oud 11-04-10, 22:31   #28
AFCA

Ik zou er een topic op Fok! over openen SCH .

Maar ik kan het toch echt niet met je eens zijn dat Janna aan het swingen was. Want dat deed ze allesbehalve.
Oud 11-04-10, 22:35   #29
SCH

Ik zou er een topic op Fok! over openen SCH .

Maar ik kan het toch echt niet met je eens zijn dat Janna aan het swingen was. Want dat deed ze allesbehalve.
Ik kan niet eens meer op FOK kijken man

Nou, Janna heeft wel soul, die heeft een stem met kloten en ik had haar nog graag een paar afleveringen gezien, ze hoorde in ieder geval bij lange na niet bij de slechtste 3.
Oud 11-04-10, 22:39   #30
Luis Bafiano

Dat ben ik zeker met je eens!
Oud 11-04-10, 22:40   #31
SCH

Sluiten we deze avond toch mooi af.
Oud 11-04-10, 23:40   #32
Luis Bafiano

Ja, gebroederlijk als altijd he.
Oud 12-04-10, 09:08   #33
AFCA

Ik kan niet eens meer op FOK kijken man

Nou, Janna heeft wel soul, die heeft een stem met kloten en ik had haar nog graag een paar afleveringen gezien, ze hoorde in ieder geval bij lange na niet bij de slechtste 3.
Can't agree more.
Alleen Kelvin is natuurlijk doorgegaan door het publiek, niet door de jury want die waren het er unaniem over eens dat het belabberd was.
Oud 12-04-10, 09:22   #34
SCH

Can't agree more.
Alleen Kelvin is natuurlijk doorgegaan door het publiek, niet door de jury want die waren het er unaniem over eens dat het belabberd was.
Nee, maar de producers willen de leuke jongetjes er nog wel even inhouden natuurlijjk.
Oud 12-04-10, 09:32   #35
AFCA

Nee, maar de producers willen de leuke jongetjes er nog wel even inhouden natuurlijjk.
Ik geloof daar toch niet zo heel erg in. Want ik kan me voorstellen dat voor de jonge jongetjes die kijken Janna en Danielle ook donders interessant zijn.
Oud 12-04-10, 09:35   #36
SCH

Ik geloof daar toch niet zo heel erg in. Want ik kan me voorstellen dat voor de jonge jongetjes die kijken Janna en Danielle ook donders interessant zijn.
Ik ben er vast an overtuigd dat de makers uiteindelijk bepalen wie er door gaan, natuurlijk houden ze rekening met het publiek maar ze zorgen er wel voor dat de samenstelling een beetje blijft kloppen enzo. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat een van de juryleden al na een paar afleveringen zonder eigen artiesten zit, dat soort dingen. Dat laten ze niet aan het toeval over.
Oud 12-04-10, 09:37   #37
AFCA

Ik ben er vast an overtuigd dat de makers uiteindelijk bepalen wie er door gaan, natuurlijk houden ze rekening met het publiek maar ze zorgen er wel voor dat de samenstelling een beetje blijft kloppen enzo. Het zal bijvoorbeeld niet zo zijn dat een van de juryleden al na een paar afleveringen zonder eigen artiesten zit, dat soort dingen. Dat laten ze niet aan het toeval over.
Hmm. Hoewel ik wel denk dat je een punt hebt met dat laatste, is de spreiding van kwaliteit wel dusdanig aanwezig dat er van iedere categorie wel eentje overblijft tot t einde zeg maar.
Oud 12-04-10, 09:41   #38
SCH

Hmm. Hoewel ik wel denk dat je een punt hebt met dat laatste, is de spreiding van kwaliteit wel dusdanig aanwezig dat er van iedere categorie wel eentje overblijft tot t einde zeg maar.
Maar het zou zomaar kunnen dat het publiek anders beslist en dan denk ik dat de makers wel ingrijpen, zo is dat altijd gegaan, tot nu toe, het is altijd allemaal net iets te toevallig.
Oud 12-04-10, 09:52   #39
AFCA

Maar het zou zomaar kunnen dat het publiek anders beslist en dan denk ik dat de makers wel ingrijpen, zo is dat altijd gegaan, tot nu toe, het is altijd allemaal net iets te toevallig.
Sommige dingen wel, maar sommige dingen zijn ook onbegrijpelijk. Natuurlijk grijpen de makers op bepaalde punten in, het is een blijft een televisieprogramma en dan pas een talentenjacht. Maar ik ben het niet met je eens dat het van voor naar achter gefixed is.
Oud 16-04-10, 16:17   #40
De forumdominee

koningdavid's Voetbal Forum schermafbeelding

Vind het leuk om te volgen.

Ben wel fan van Kelvin, ondanks zijn mindere optreden afgelopen keer. Ik merk aan hem de muzikaliteit. Hij is iemand die ook eigen nummers zou kunnen schrijven i.i.t. veel andere kandidaten.

Dit was tamelijk briljant:
http://www.youtube.com/watch?v=n7AEkDkQ2b0
koningdavid is offline   Met citaat reageren
Oud 16-04-10, 18:50 duh   #41
Nummer 10

Hij stond vandaag in elk geval weer in de Dordtenaar met een artikel en hoopt dat de lezers op hem stemmen. Toch wel een minpuntje: het is een import-Ambachter. Woont er pas vijf jaar.
Oud 23-04-10, 21:31 rainbow   #42
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

En dÃÂ*t is dus de reden dat ik geen talentenshows in Nederland kijkt. De tering, als Alanis dood was, zou ze opstaan uit d'r graf en dit mens van het podium schoppen .
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 23-04-10, 21:32 rainbow   #43
Woordvoerder Havana Club

"Dit was veel beter dan eerder". Hoe slecht was het eerst dan?
Oud 23-04-10, 21:34 rainbow   #44
Woordvoerder Havana Club

Als dit subliem is, doe ik volgend jaar ook mee. De tering zeg . Dit haalt de auditieronde bij X-FactorUK nog geen eens.
Oud 23-04-10, 21:35 duh   #45
Woordvoerder Havana Club

Eric van Tijn btw

Martijn . Eks-Fektur!
Oud 23-04-10, 21:45 duh   #46
Woordvoerder Havana Club

Ze gaat een nummer van Queen doen, ik kan d'r lekker afkraken dus .
Oud 23-04-10, 21:48 emo   #47
Woordvoerder Havana Club

Het was nog wel aardig, maar toch net niet naar mijn idee.
Oud 23-04-10, 21:52 rainbow   #48
Woordvoerder Havana Club

Zo, dat kind heeft een partij zelfvertrouwen . "Ja, uhh, dit is een leuke kans, ik heb niets te vertellen, uhh, ja, maarja..."
Oud 23-04-10, 21:53 surprise   #49
Woordvoerder Havana Club

Verkracht dit nummer en je mag gestenigd worden Matthijs.
Oud 23-04-10, 21:53   #50

Baquba's Voetbal Forum schermafbeelding

U2
Baquba is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site