![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Vanaf nu is er dus een online competitie voor de Xbox360 gebruikers van VBL Forum!
![]() Aanmelden is simpel, zoek naar de competitie met de naam: VBL FORUM Er is een wachtwoord aan gekoppeld, het wachtwoord is: vblforum Je kan gewoon een team kiezen, verplicht is wel een Eredivisieclub om het zo eerlijk, en fanatiek mogelijk te houden! ![]() Geef als je mee wilt doen ook even je Xboxtag, voor sommige verschilt die namelijk met de VBLForum username en welk team je kiest, het is wel leuk dat je weet tegen wie je speelt. Deelnemers VBL username / Xbox tag / Gekozen club Ammi / JEFFREY KNAAP / ADO Den Haag Suikerklontje / xboxbagger / Ajax DMIJN / viRe Gissoe / Feyenoord Nico / Psychonikeo / Sparta Rotterdam Kopbal / Kopbal / NEC VoreG / Voreg / Willem II PBateman1978 / Nyx1978 / FC Utrecht Mike / sch44pje / AZ Nog beschikbare clubs FC Groningen SC Heerenveen Heracles Almelo NAC Breda PSV RKC Waalwijk Roda JC FC Twente Vitesse VVV-Venlo Stand Code:
# wedstrijden punten 1 ADO Den Haag 5 12 2 NEC 2 3 3 Ajax 4 3 4 Feyenoord 2 3 5 FC Utrecht 1 0 6 Sparta Rotterdam 0 0 7 AZ 0 0 8 Willem II 0 0 update 4/3 15:38 Game on!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ben je verplicht wedstrijden te spelen of kan je gewoon af en toe wedstrijdjes spelen?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zal me zodirect ff aanmelden, eerst Studio Voetbal kijken.
Mijn xboxtag is: xboxbagger En ik neem Ajax als team |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik neem - uiteraard - Feyenoord.
Tag: viRe Gissoe __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Ik neem dan wel NEC
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
En de klassieker eindigt in: 1-4. Voor Feyenoord.
Mên, scheet echt in mijn broek toen het na 10 seconden al 1-0 voor Ajax stond, "dat wordt een afgang". Daarna gelukkig hersteld.. en die goal van El Ahmadi. ![]() Good game suikerklontje. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Twee keer 3-1 gewonnen, al moet ik zeggen DMJN dat ik zwaar geluk had. Het was wachten op de 1-2 voor jou maar opeens scoorde ik twee keer binnen de minuut: 3-1
![]() ADO Den Haag Dan toch ergens kampioen?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De gehele tweede helft kom je verdomme twee keer over de middenlijn en beide keren is het raak.
Oké, ietsjes overdreven.. maar, was wel een goede pot moet ik zeggen. Je bent dodelijk in de zestien.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() ADO Den Haag-Ajax 3-1 ADO Den Haag-Feyenoord 3-1 Ajax-ADO Den Haag 1-3 Ik heb wat met 3-1 ![]() Het laatste potje ging trouwens ook moeizaam, kansen afmaken is inderdaad mijn stille kracht, ookal was dat ooit heel anders ![]() Je speelt trouwens wel heel goed, eerlijk is eerlijk ik werd bij vlagen gewoon weggespeeld
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dit was een afgang, de meeste dramatische dag in mijn hele bescheiden fifa-carrière.
Man, man, drie keer verloren terwijl ik voor mijn gevoel bijna niks in te brengen had. Behalve dan dat laatste potje tegen Ado, dat ging wel redelijk. Alleen komt dan op laatst (85ste minuut) de 1-2 en volgens mij vlak daarna de 1-3. Dan ben je gewoon kansloos. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik wil ook wel mee doen
Tag = Nyx1978 Team : FC Utrecht |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Vaag, kan niet joinen om 1 of andere XBox Live restrictie.
Moet je Ultimate Team hebben om mee te doen ? Anders zou ik echt niet weten waarom ik die error krijg. |
|
|
|
|
|
#16 | |
Wachtwoord goed getypt? Heb je niet al teveel competities? Wat krijg je precies dan? |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Ik heb XBL Gold, dus daar kan het ook niet aan liggen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Raar, ik zal nog even goed kijken bij de instellingen van de competitie. Maar daar zouden meer mensen dan toch ook last van moeten hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Oeh! Ik wil ook!
tag is Psychonikeo (ja sorry ) en ik ga met Sparta
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Jammer dat Ajax al gekozen is, dus dan ga ik maar met de trots van m'n stad voetballen!
Willem II Joinen werkt hier perfect overigens, met wachtwoord en alles. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Het kwam omdat ik voice op Friends Only had staan, nog uit de ''MW2-tijd''
![]() Nu dus ook in de league, en gelijk met 1-3 verloren van Ammi. Weer genoeg kansen gehad, maar ik vind scoren erg lastig... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb me ook even geregistreerd
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
In de competitie gaat het best goed, alles gewonnen tot nu toe
![]() Alleen in de vriendschappelijke duels gaat het regelmatig dramatisch ![]() Maar ja liever zo dan andersom. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wel frapant; al mijn competitiewedstrijden eindigen in 3-1.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Woorden schieten tekort
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zo goed ben ik echt niet hoor
9-4
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Na de 4-0 ging ik maar met 5 aanvallers spelen met de hoop nog iets te scoren.Wat een contrast met gister
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
No way, zie dat het op dit moment 5-3 staat voor Suikerklontje WAT IS DIT OMKOPING OF ZO
Ik voel me nu echt noob ![]() Wel goed trouwens hoor Suikerklontje |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Uiteindelijk wel een terecht 5-3 verlies tegen Ajax, kom op voorsprong door een paar lelijke counters en geef het weg door een paar lelijke verdedigingsfouten
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jaj ik kan het nog
5-4 tegen AjaxHet begon vrij hopeloos meteen 0-3 achter binnen 15 min of zo
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
. Toch blijf ik het maf vinden hoe jij dat haagse kwartiertje benut, 5 goals in 15 fifa minuten!!!Die eerste goal van mij was trouwens wel een brilliantje: vrije trap van 40 meter, passen naar enoh en die knalt hem zo achter de keeper. Die wedstrijd tegen Kopbal was helemaal mooi (voor mij dan): Ik zie eerst dat Ammi 9-3 verliest en aangezien we redelijk gelijkwaardig zijn, vrees ik het ergste. Toch begint het goed en maak de 1-0, dan word ik helemaal overklast en is het na een tijdje 1-3, maar dan.... via een paar gelukkige frutseltjes wordt het zo 3-3. Yess, mijn eerste punt dacht ik, gelijk alles op de defensie zetten. Maar op een maffe wijze wordt het 5-3 in mijn voordeel en zo is de wedstrijd afgelopen en kan ik, na afgeslacht te zijn door Feyenoord en Ado (2x), juichend mijn eerste punten vieren ![]() Morgen maar eens van iemand anders winnen dan
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb vanavond wel de tijd om wat potjes te spelen.
Als je wil winnen, moet je dus maar even online komen. Ik ben niet zo goed
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Ik ben er vanavond ook wel weer even voor een potje of 2.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik ga wel met AZ
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Successupporter!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zie edit
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
zie edit
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kan ik nog wisselen naar PSV en dan Andy van der Meyde halen?
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Gisteravond een potje kunnen spelen :
Utrecht - Feyenoord 0-7 ![]() Heb amper tot geen kansen gehad, vooral in de 2e helft was het alleen maar tegenhouden... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Iemand zin in een potje om een bepaald tijdstip? Zit toch met griep thuis dus ben de hele dag beschikbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Maar weet fftjes spelen dan
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Anders win je even met een enorme mazzelgoal met 2-1 van Ajax.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[XBOX360]FIFA 10 online competitie
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |