|
|
#1 |
|
Nog motorrijders hier aanwezig?
Dit is de mijne, een Suzuki GSX 750 SRAD.
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
ik heb wel een fiets
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
motorrijder meldt zich
.Ik heb een Yamaha yzf600r. heb alleen ff geen foto bij de hand. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
. Als ik het geld heb dan neem ik r6 ofzo.
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
jep, hypermotard 1100s
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Dit is ook mijn eerste motor, weet nog niet of ik em houd. Misschien in de verkoop en dan een tour halen om het risico op invordering te verlagen
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
oeh! Hier hoor ik ook bij!
![]() Mijn oldschool machine ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mooi ding hoor por!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Jouw oldskool machine ziet er anders ook nog piekfijn uit! Rijdt je daar ook mee in de pekel?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nee! Geen denken aan.
Ben verder ook alleen een mooi weer rijder
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Net mijn eerste rondje gereden. Starte in 1 keer
Wel veel rook maar dat was zo weg.Wachten op maandag, dan wordt het weer lekker weer (zon en 15gr.) __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Zeer binnenkort toch maar echt beginnen met lessen.
Vraag me alleen af wat handig is, lessen van 2 uur, 3 uur, hele dag? Lijkt me vet vermoeiend, maar heb ook geen zin om er maanden over te doen.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
3 uur zou ik zeker niet doen. Heb zelf elke week 1 uur gelest, 2 uur is toch wel de max.
Je hebt tijd zat iig, seizoen is nu afgelopen en begint weer in maart/april ![]() Als ik jou was zou ik gewoon 1 les per week nemen. Als je begint in november heb je een wek of 20-25 nodig voor de lessen. Tel daar de examens bij op en je bent over een kleine 30 weken klaar ![]() Ik ben zelf begonnen in december, en had het rijbewijs in april (1 x gezakt op praktijk )** Vandaag nog even gereden, hele weg vol met motoren voor de laatste mooie zondag
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Dan kan je in ieder geval je oefeningen afwisselen met gewoon op de weg rijden. Dus dan kan je wel een paar uren per dag pakken. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
@Nico, B heb ik al jaren indd. __________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Je zou ook op bijv. de maandag een uur kunnen doen en dan dond. nog een uur.
Ga maar uit van 30 lessen, dan valt het niet tegen ![]() Ik heb er zolang over gedaan omdat het toch winter was, er lessen uitvielen door sneeuw etc. Had precies op tijd het rijbewijs
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Insteek is natuurlijk wel volgend seizoen ja, dat dan weer wel. Eerst maar eens bekijken hoe de eerste lessen bevallen, kan ik altijd nog bepalen hoeveel lessen ik per week neem.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En koop gelijk een sportmotor, een chopper oid ben je binnen een maand op uitgekeken
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Motorrijders #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|