![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Als ik mijn maaltijd nuttig zoek ik altijd een leuk artikel uit de VI om het bij te nuttigen.
Anderen kijken tijdens het eten naar GTST. Wat doe jij ?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik doe altijd praten met mensen/gezelschap.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat kan ook. Deed ik ook toen ik nog thuis woonde
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
TV-kijken is makkelijker. Je kan dan afentoe naar het bord kijken en met lezen werkt dat niet echt mijn inziens.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Voor mij wel.
Misschien moet je er meer op oefenen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik heb het TV-Kijken-eten tot kunst verheven. Momenteel kan ik 5 zenders volgen terwijl ik een rijsttafel voor 2 eet.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
verschillend, soms praten,soms lezen en soms tv kijken
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hoi
|
Ik speel vaak PES als ik alleen eet. Is niet ideaal maar heb anders te weinig speeltijd.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eten en internetten.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Schijten.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eten en TV kijken
The Nanny en zo ![]() En AjaxTV
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lezen. Als ik alleen ben tenminste anders is dat zo ongezellig :p)
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Gewoon een stukje sociaal contact op een drukke dag
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb ook niet vaak de tv aanstaan, behalve als er voetbal is.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als ik alleen thuis ben eet ik altijd tijdens DWDD
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jezus, uit de reacties van de eerste pagina vermoed ik dat 90% single is...
Ik snap dat niet, als ik thuis kom (maar das persoonlijk) vind ik het leuk om even "de dag door te nemen" zaken bespreken etc.. Ik eet zelden "met het bord op schoot", tuurlijk denk je dan meteen aan studio sport op zondag, maar nee ik eet aan een gedekte tafel en neem het er even van.. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Thuis alleen gewoon op de bank met DWDD ofzo.
Straks heb ik een eettafel en dan dus gewoon relaxed converserend aan tafel zitten. Even bijpraten. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ontbijt: krant, avond-eten: tv.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
DWDD is idd echt zo'n programma voor een bord op schoot, net als Studio Sport.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik eet meestal aan mn bureau met de pc en tv aan.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Hahaha, no worries, I'm married! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik woon nog alleen, dus ik hang maar gewoon voor de tv bij het eten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Tijd om weer eens te gaan daten, al wil ik voor de komende jaren toch nog niet samenwonen met zo'n zeurend wijf.
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
1x grill burger 1x goulash kroket 1x patatje oorlog kan ik hebben hoor! @Robin, Hoezo?! @Ritmo, Probeer het beste van twee werelden te krijgen. Sex, gezelligheid, voetbal, bier, lekker eten, samen douchen en ach na zes goede dingen kan jouw schoonmoeder je geen reet meer interesseren hoor... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hangt eraf hoeveel er eten hier thuis
. Meestal gewoon aan tafel, wel heel vaak met het journaal of een vandaag aan op de achtergrond. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Ik spang 10 verschillende chickies in de maand, iets leuker vind ik. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik eet eigenlijk nooit tijdens het TV kijken (heb het dan even over de hoofdmaaltijden), en doe dan ook geen andere zaken (lezen, internetten).
Eten is een sociaal iets hier, gebeurt dus altijd aan of de bar in de keuken of de eettafel en wordt rustig gedaan. Wel wordt er qua planning rekening gehouden met sportzaken. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Grapjas ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ben jij een eet-lezer of een TV-kijk-eter ?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|