![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het is alweer halverwege februari en de plannen voor de zomervakantie kunnen voorzichtig gemaakt gaan worden.
Waar valt dit jaar de keuze bij jullie op?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ga in de zomer emigreren.
.En vanuit daar met de auto naar Griekenland, uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Siofok
![]() Vanaf 16 juli 13 dagen het paradijs. Bier, feest en gewillige (buitenlandse) sletjes |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bij mezelf is overigens de keuze op Albufeira (Portugal) gevallen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dus..
|
Bulgarije.
Waren aan het twijfele tussen albufeire en bulgarije, uiteindelijk dus bulgarije geworden. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Waarschijnlijk 1.5 week naar appelhof (
)+ in Mei ook waarschijnlijk naar Sevilla voor 1 week + een weekend London en dan nog een festivalweekend.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
2 Weken Albufeira. Ik ben iemand die niet tegen extreme hitte kan en daar is het in die periode gemiddeld zo'n 50 graden. Dus jullie kunnen je verheugen op mijn reisverslag
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Rot op.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
3 weken westen van de Verenigde Staten. Alleen de vlucht is nog maar geboekt, maar plaatsten die we zeker aandoen zijn LA, SF, Las Vegas, Grand Canyon. En de rest moet ik nog bedenken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waarschijnlijk naar Kroatie maar is nog niet zeker.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Ikzelf ga naar, , Lloret... Eigenlijk zou het Bulgarije worden.. maar na wat afhakers, en te laat, is het toch lloret geworden hmm. Nja daar is ook bier. en tieten enzo. ![]() Oh en zit nu voor 4 maand in valencia, stage, maar ook deels vakantie
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wij gaan naar Calella voor de laatste keer naar Spanje. Vorig jaar zijn we naar Kroatië geweest en dat was toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Achjah dan nog maar een keer flink hard gaan in Spanje
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
Komende zomer wordt het bij mij hoogstwaarschijnlijk Brazilie. Rio, Sao Paulo, Foz de Iguacu. Lijkt me erg tof. M'n vriendin heeft me aardig moeten overhalen (wilde zelf graag vanaf Denver richting Seattle trekken), maar het is haar gelukt.
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het ziet er naar uit dat ik dit jaar een keer thuis blijf. Elk jaar naar Duitsland geweest, nu lekker en paar weken niks doen. En werken.
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Heb ook een keer zo'n tour gedaan. In Camp Nou dat was echt indrukwekkend, dat museum en je mocht ook op de tribune .Verder nog op de Ramblas geweest en Sagrada Familia en op een heuvel boven de haven. En langs het Olympisch stadion en allerlei huizen die Gaudi heeft ontworpen |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik ga naar Berlijn.
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Sinds een paar jaar gaat m'n oudste broer niet meer mee, sinds 2 jaar terug de andere ook niet en met de scheiding van m'n ouders heb ik geen zin om in m'n eentje met m'n pa of ma ergens te zitten. Wellicht dat we met de vriendengroep nog ergens naartoe gaan, maar dat denk ik niet. Ik vind 't wel best zo. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Heb je ook die übervette grote foto van Cruijff in actie gezien ![]() En de Gouden Bal van Stoichkov staat er ![]() Op de Ramblas heb je trouwens allemaal van die levende standbeelden, dat is wel lachen om mee op de foto te gaan
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
Ga lekker met vrienden naar Kroatie ofzo, zoiets moet je ook een keer gedaan hebben.
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
We zijn vorig jaar na de examens naar Mallorca geweest, wat wel 1 van m'n tofste ervaringen was. Heel anders .Als ik op vakantie ga, is het met m'n vriendengroep. De enige reden dat ik het de laatste 3 jaar heb uitgehouden, was omdat ik steeds vakantiechickies had .
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
Zuipen heb je overigens zelf in de hand natuurlijk.
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
2x kutwerk, maar goed, 't brengt geld in het laatje. Ben ook 1 van de weinige studenten die ik ken die verder nooit werkt .Ik ga het nog wel eens ter sprake brengen. Van 11 juni tot 11 juli is natuurlijk uitgesloten. |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
![]() Ook al vrij geeist bij m'n bijbaan voor de (mogelijke) WK-data waarop Nederland speelt.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wij waren het helemaal vergeten
![]() maar gelukkig gaan we na het WK |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarschijnlijk met de motor naar Noorwegen/Zweden of Frankrijk. Moet nog even hoe ver alles is
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Dus..
|
.Eten: ga zoveel mogelijk eten in het Holland restaurant. Goed Nederlands voedsel, Bavaria bier en met een beetje geluk leuke bar-vrouwtjes. Drinken: Al het bier dat je daar op stap drinkt, krijg je in long-drink glasses of in van die Coca Cola bekers . Bier is allemaal niet geweldig lekker, maar ze verkopen in kleine "supermarktjes" nog wel eens Bavaria/Heineken in blikken, dus wel handig voor het indrinken.Leukste discotheek: In straat van Holland-café (zit ergens anders als holland-restaurant), kan zo niet op de naam komen maar is de enige plek waar het leuk druk is van 2~5. Nog een tip: ik weet niet of jullie met een reis-organisatie gaan, maar wij gingen met beachmasters, en die legde een heul leuk pakket neer van allemaal dingen die je kon doen. We hebben uiteindelijk alleen aan de kroegentocht in Llorret meegedaan, en voor de rest alles betaald maar niks gedaan. Denk dus vooraf goed na wat je allemaal wil doen, want het is niet allemaal zo leuk als het lijkt .I.i.g. veel plezier daar ^^. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik weet het nog niet. Sowieso 2/3 weken naar Barcelona, waar ik elk jaar wel vertoef. En nee, niet geilen op de Ramblas, Gaudi of Nou Camp, dat kennen we wel. Gewoon lekker leven in Barcelona.
De bier & tieten vakanties heb ik wel gehad, dat deden we de laatste 7 jaar . Denk eerder met het vrouwtje nog naar een mooi land. Ligt ook een beetje aan de centen dit jaar. Ik heb nog niks geboekt verder.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|