Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18-02-10, 16:18 wink   #1

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is alweer halverwege februari en de plannen voor de zomervakantie kunnen voorzichtig gemaakt gaan worden.

Waar valt dit jaar de keuze bij jullie op?
Ritmo is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 18-02-10, 16:18   #2
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga in de zomer emigreren. .
En vanuit daar met de auto naar Griekenland, uiteraard.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 16:19 wink   #3
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Siofok
Vanaf 16 juli 13 dagen het paradijs. Bier, feest en gewillige (buitenlandse) sletjes
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 16:20 sad   #4

Oorspronkelijk geplaatst door Dagglala
Ik ga in de zomer emigreren. .
En vanuit daar met de auto naar Griekenland, uiteraard.
Je vertrekt definitief uit Nederland?
Oud 18-02-10, 16:21 emo   #5

Bij mezelf is overigens de keuze op Albufeira (Portugal) gevallen.
Oud 18-02-10, 16:25   #6
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper
Siofok
Vanaf 16 juli 13 dagen het paradijs. Bier, feest en gewillige (buitenlandse) sletjes
Veel plezier in Locomotion "The Partybunker"

Oud 18-02-10, 16:26 wink   #7
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door GeneraalUli

Veel plezier in Locomotion "The Partybunker"
Daar heb ik heel wat goede verhalen over gehoord
Oud 18-02-10, 16:26   #8
Dus..

Bulgarije.

Waren aan het twijfele tussen albufeire en bulgarije, uiteindelijk dus bulgarije geworden.
daankes is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 16:31   #9

Oorspronkelijk geplaatst door daankes
Bulgarije.

Waren aan het twijfele tussen albufeire en bulgarije, uiteindelijk dus bulgarije geworden.
Sunnybeach.
Oud 18-02-10, 16:42 arrow   #10

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarschijnlijk 1.5 week naar appelhof ( )+ in Mei ook waarschijnlijk naar Sevilla voor 1 week + een weekend London en dan nog een festivalweekend.

Oud 18-02-10, 16:49 duh   #11

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

2 Weken Albufeira. Ik ben iemand die niet tegen extreme hitte kan en daar is het in die periode gemiddeld zo'n 50 graden. Dus jullie kunnen je verheugen op mijn reisverslag
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 17:02   #12

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

Italie, op deze camping aan het garda meer.

en vermoedelijk ook nog wel een weekje met vrienden land n.n.b.
d_b01 is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 17:11   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Breach
2 Weken Albufeira. Ik ben iemand die niet tegen extreme hitte kan en daar is het in die periode gemiddeld zo'n 50 graden. Dus jullie kunnen je verheugen op mijn reisverslag
50 graden? Rot op.
Oud 18-02-10, 17:13   #14

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

3 weken westen van de Verenigde Staten. Alleen de vlucht is nog maar geboekt, maar plaatsten die we zeker aandoen zijn LA, SF, Las Vegas, Grand Canyon. En de rest moet ik nog bedenken.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 19:32   #15
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarschijnlijk naar Kroatie maar is nog niet zeker.
Marioow is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 19:38   #16
Sol Invictus

Silaz's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
3 weken westen van de Verenigde Staten. Alleen de vlucht is nog maar geboekt, maar plaatsten die we zeker aandoen zijn LA, SF, Las Vegas, Grand Canyon. En de rest moet ik nog bedenken.
Oeh tof, en vanuit de VS met de camper rondtrekken of..?

Ikzelf ga naar, , Lloret... Eigenlijk zou het Bulgarije worden.. maar na wat afhakers, en te laat, is het toch lloret geworden hmm. Nja daar is ook bier. en tieten enzo.

Oh en zit nu voor 4 maand in valencia, stage, maar ook deels vakantie
Silaz is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 20:29   #17

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo
50 graden? Rot op.
Iets gechargeerd, maar het de gevoelstemperatuur is het daar regelmatig. Het is ook bijna Marokko he
Oud 18-02-10, 20:30   #18
Redactie

Iets gechargeerd, maar het de gevoelstemperatuur is het daar regelmatig. Het is ook bijna Marokko he
Al eens eerder daar geweest? Een groep vrienden van mij zat er vorig jaar maar die vonden het tegenvallen.
Oud 18-02-10, 20:31 emo   #19

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow

Al eens eerder daar geweest? Een groep vrienden van mij zat er vorig jaar maar die vonden het tegenvallen.
Neen. Ik heb mn maten alles laten regelen, heb ook weinig goede hoop op Portugal, maar ik laat mij graag positief verrassen
Oud 18-02-10, 20:33   #20
Redactie

Neen. Ik heb mn maten alles laten regelen, heb ook weinig goede hoop op Portugal, maar ik laat mij graag positief verrassen
Vooral in de plaatselijke discotheken schijnt het Christiano Ronaldo hoog aanwezig te zijn. Ach je zal je vast wel vermaken toch.
Oud 18-02-10, 20:38   #21

Vooral in de plaatselijke discotheken schijnt het Christiano Ronaldo hoog aanwezig te zijn. Ach je zal je vast wel vermaken toch.
Hehehe, Portugezen zijn kut. Maar van wat ik hoorde waren het vooral de Engelsen die zich het gebied daar eigen maakten. Maar wat je zegt, genoeg bier en af en toe een leuke vrouw die voorbij komt hobbelen en de vakantie is al gauw geslaagd
Oud 18-02-10, 21:19   #22
Dan " The Outlaw"Hardy!

LitmanenAFCA's Voetbal Forum schermafbeelding

Wij gaan naar Calella voor de laatste keer naar Spanje. Vorig jaar zijn we naar Kroatië geweest en dat was toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Achjah dan nog maar een keer flink hard gaan in Spanje
LitmanenAFCA is offline   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 21:21   #23
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door LitmanenAFCA
Wij gaan naar Calella voor de laatste keer naar Spanje. Vorig jaar zijn we naar Kroatië geweest en dat was toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Achjah dan nog maar een keer flink hard gaan in Spanje
Waar in Kroatie was je geweest?
Oud 18-02-10, 21:23   #24
Dan " The Outlaw"Hardy!

Waar in Kroatie was je geweest?
Rovinj stappen daar viel echt tegen en als je van de ene naar de andere club wou moest je ongeveer een uur lopen. Maar als je met alles mee ging wat je kan doen bij zo'n reisorganisatie kan je je er wel vermaken. Vooral het feestje in zo'n kasteel is tof en je hebt zo'n uitgaans straat waar je met de bus heen kan dat was ook wel echt tof
Oud 18-02-10, 21:26   #25
Redactie

Rovinj stappen daar viel echt tegen en als je van de ene naar de andere club wou moest je ongeveer een uur lopen. Maar als je met alles mee ging wat je kan doen bij zo'n reisorganisatie kan je je er wel vermaken. Vooral het feestje in zo'n kasteel is tof en je hebt zo'n uitgaans straat waar je met de bus heen kan dat was ook wel echt tof
Rovinj wordt het bij ons niet in ieder geval. Waarschijnlijk Porec of Novalja.
Oud 18-02-10, 21:27   #26
Dan " The Outlaw"Hardy!

Rovinj wordt het bij ons niet in ieder geval. Waarschijnlijk Porec of Novalja.
Porec schijnt ook leuker te zijn.
Oud 18-02-10, 21:32   #27
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
Nice. Ben ik 2 jaar geleden geweest. Vergeet Yosemite niet!

Komende zomer wordt het bij mij hoogstwaarschijnlijk Brazilie. Rio, Sao Paulo, Foz de Iguacu. Lijkt me erg tof. M'n vriendin heeft me aardig moeten overhalen (wilde zelf graag vanaf Denver richting Seattle trekken), maar het is haar gelukt.
zjroen is nu online   Met citaat reageren
Oud 18-02-10, 21:34   #28
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door zjroen

Nice. Ben ik 2 jaar geleden geweest. Vergeet Yosemite niet!

Komende zomer wordt het bij mij hoogstwaarschijnlijk Brazilie. Rio, Sao Paulo, Foz de Iguacu. Lijkt me erg tof. M'n vriendin heeft me aardig moeten overhalen (wilde zelf graag vanaf Denver richting Seattle trekken), maar het is haar gelukt.
Klinkt ook als een mooi reisje.
Oud 18-02-10, 21:51   #29
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Klinkt ook als een mooi reisje.
Yep. Zijn alleen nogal grote afstanden. Zou zelf ook graag naar Manaus (Amazone) willen, maar dat is echt tering ver weg. Kunnen wel voor $350 4 binnenlandse vluchten kopen, dus misschien dat het toch nog gaat gebeuren.
zjroen is nu online   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 00:11   #30

Ben ik 3 jaar terug geweest, best te doen. En je kunt er mooi een dagje Barcelona bij doen.
Oud 19-02-10, 00:13   #31
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Het ziet er naar uit dat ik dit jaar een keer thuis blijf. Elk jaar naar Duitsland geweest, nu lekker en paar weken niks doen. En werken.
Rumille is offline   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 00:14   #32
Drums

Ben ik 3 jaar terug geweest, best te doen. En je kunt er mooi een dagje Barcelona bij doen.
Barcelona is vet

Heb ook een keer zo'n tour gedaan. In Camp Nou dat was echt indrukwekkend, dat museum en je mocht ook op de tribune .
Verder nog op de Ramblas geweest en Sagrada Familia en op een heuvel boven de haven.
En langs het Olympisch stadion en allerlei huizen die Gaudi heeft ontworpen
Oud 19-02-10, 00:16   #33

Ik ben Aruba gewend dus het zal meevallen.
Oud 19-02-10, 00:19   #34

Oorspronkelijk geplaatst door Rumille
Het ziet er naar uit dat ik dit jaar een keer thuis blijf. Elk jaar naar Duitsland geweest, nu lekker en paar weken niks doen. En werken.
Dat je er niet tegenop ziet. Vorige zomer voor het eerst in m'n leven niet naar het buitenland geweest in de zomervakantie en alleen maar gewerkt, dat wil ik nooit meer.
Oud 19-02-10, 00:19   #35

Barcelona is vet

Heb ook een keer zo'n tour gedaan. In Camp Nou dat was echt indrukwekkend, dat museum en je mocht ook op de tribune .
Verder nog op de Ramblas geweest en Sagrada Familia en op een heuvel boven de haven.
En langs het Olympisch stadion en allerlei huizen die Gaudi heeft ontworpen
Same here, Camp Nou is prachtig. Maar wel een beetje slecht onderhouden.
Oud 19-02-10, 00:20   #36
Ola olé!

Mark-Hgl's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ga naar Berlijn.
Mark-Hgl is offline   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 00:21   #37
Assassino!

Dat je er niet tegenop ziet. Vorige zomer voor het eerst in m'n leven niet naar het buitenland geweest in de zomervakantie en alleen maar gewerkt, dat wil ik nooit meer.
Ach, ik heb het inmiddels wel gehad. Vroeger altijd met m'n ouders en 2 broers standaard caravan op de camping in Duitsland. 's Middags zwemmen/tafeltennisen/cultuur snuiven, 's avonds voetballen tot 't laat is en daarna kaarten.
Sinds een paar jaar gaat m'n oudste broer niet meer mee, sinds 2 jaar terug de andere ook niet en met de scheiding van m'n ouders heb ik geen zin om in m'n eentje met m'n pa of ma ergens te zitten.

Wellicht dat we met de vriendengroep nog ergens naartoe gaan, maar dat denk ik niet.

Ik vind 't wel best zo.
Oud 19-02-10, 00:21   #38
Drums

Same here, Camp Nou is prachtig. Maar wel een beetje slecht onderhouden.
Hm dat is me niet eens opgevallen zo mooi vond ik het.
Heb je ook die übervette grote foto van Cruijff in actie gezien
En de Gouden Bal van Stoichkov staat er

Op de Ramblas heb je trouwens allemaal van die levende standbeelden, dat is wel lachen om mee op de foto te gaan
Oud 19-02-10, 00:22   #39

Ach, ik heb het inmiddels wel gehad. Vroeger altijd met m'n ouders en 2 broers standaard caravan op de camping in Duitsland. 's Middags zwemmen/tafeltennisen/cultuur snuiven, 's avonds voetballen tot 't laat is en daarna kaarten.
Sinds een paar jaar gaat m'n oudste broer niet meer mee, sinds 2 jaar terug de andere ook niet en met de scheiding van m'n ouders heb ik geen zin om in m'n eentje met m'n pa of ma ergens te zitten.

Wellicht dat we met de vriendengroep nog ergens naartoe gaan, maar dat denk ik niet.

Ik vind 't wel best zo.
Dan moet je ook niet naar Duitsland gaan man. Ga lekker met vrienden naar Kroatie ofzo, zoiets moet je ook een keer gedaan hebben.
Oud 19-02-10, 00:23   #40

Hm dat is me niet eens opgevallen zo mooi vond ik het.
Heb je ook die übervette grote foto van Cruijff in actie gezien
En de Gouden Bal van Stoichkov staat er

Op de Ramblas heb je trouwens allemaal van die levende standbeelden, dat is wel lachen om mee op de foto te gaan
Die foto gezien ja, en nog met de CL-beker op de foto geweest uiteraard.
Oud 19-02-10, 00:24   #41
Assassino!

Dan moet je ook niet naar Duitsland gaan man. Ga lekker met vrienden naar Kroatie ofzo, zoiets moet je ook een keer gedaan hebben.
Wij zijn niet echt zo'n vriendengroep, dat gaat voor 't zuipen. Meer echt vakantie houden.
We zijn vorig jaar na de examens naar Mallorca geweest, wat wel 1 van m'n tofste ervaringen was. Heel anders .

Als ik op vakantie ga, is het met m'n vriendengroep.
De enige reden dat ik het de laatste 3 jaar heb uitgehouden, was omdat ik steeds vakantiechickies had .
Oud 19-02-10, 00:27   #42

Wij zijn niet echt zo'n vriendengroep, dat gaat voor 't zuipen. Meer echt vakantie houden.
We zijn vorig jaar na de examens naar Mallorca geweest, wat wel 1 van m'n tofste ervaringen was. Heel anders .

Als ik op vakantie ga, is het met m'n vriendengroep.
De enige reden dat ik het de laatste 3 jaar heb uitgehouden, was omdat ik steeds vakantiechickies had .
Maar zelfs op een kutvakantie kun je nog beter met een 'vakantiechickie' ergens chillen dan moeten werken.

Zuipen heb je overigens zelf in de hand natuurlijk.
Oud 19-02-10, 00:28   #43
Assassino!

Maar zelfs op een kutvakantie kun je nog beter met een 'vakantiechickie' ergens chillen dan moeten werken.

Zuipen heb je overigens zelf in de hand natuurlijk.
Ik heb de laatste 5 jaar 2 vakanties gewerkt. 1x lelies knoppen, 1x puzzels inpakken.
2x kutwerk, maar goed, 't brengt geld in het laatje. Ben ook 1 van de weinige studenten die ik ken die verder nooit werkt .
Ik ga het nog wel eens ter sprake brengen.
Van 11 juni tot 11 juli is natuurlijk uitgesloten.
Oud 19-02-10, 00:33   #44

Ik heb de laatste 5 jaar 2 vakanties gewerkt. 1x lelies knoppen, 1x puzzels inpakken.
2x kutwerk, maar goed, 't brengt geld in het laatje. Ben ook 1 van de weinige studenten die ik ken die verder nooit werkt .
Ik ga het nog wel eens ter sprake brengen.
Van 11 juni tot 11 juli is natuurlijk uitgesloten.
Dat was hier ook idd het eerste waar we 'omheen' boekten.
Ook al vrij geeist bij m'n bijbaan voor de (mogelijke) WK-data waarop Nederland speelt.
Oud 19-02-10, 00:37 wink   #45
Drums

Wij waren het helemaal vergeten
maar gelukkig gaan we na het WK
Oud 19-02-10, 01:12   #46
Dan " The Outlaw"Hardy!

Ik vind 't wel best zo.
Je moet ook wat anders snuiven dan cultuur natuurlijk
Oud 19-02-10, 01:45   #47
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarschijnlijk met de motor naar Noorwegen/Zweden of Frankrijk. Moet nog even hoe ver alles is

Oud 19-02-10, 11:06   #48
Dus..

Ik hoop echt voor je dat je duits kan, ben vorig jaar naar Calella geweest, maar was redelijk kansloze bedoeling. Zo'n beetje alles is daar duits, komt daar in groepen van 100 man aan. Gaan om 10 uur op stap, en om 1 uur naar huis. Spreken allemaal geen Engels, maar zijn wel lekkere chickies .

Eten: ga zoveel mogelijk eten in het Holland restaurant. Goed Nederlands voedsel, Bavaria bier en met een beetje geluk leuke bar-vrouwtjes.

Drinken: Al het bier dat je daar op stap drinkt, krijg je in long-drink glasses of in van die Coca Cola bekers . Bier is allemaal niet geweldig lekker, maar ze verkopen in kleine "supermarktjes" nog wel eens Bavaria/Heineken in blikken, dus wel handig voor het indrinken.

Leukste discotheek: In straat van Holland-café (zit ergens anders als holland-restaurant), kan zo niet op de naam komen maar is de enige plek waar het leuk druk is van 2~5.

Nog een tip: ik weet niet of jullie met een reis-organisatie gaan, maar wij gingen met beachmasters, en die legde een heul leuk pakket neer van allemaal dingen die je kon doen. We hebben uiteindelijk alleen aan de kroegentocht in Llorret meegedaan, en voor de rest alles betaald maar niks gedaan. Denk dus vooraf goed na wat je allemaal wil doen, want het is niet allemaal zo leuk als het lijkt .

I.i.g. veel plezier daar ^^.
daankes is offline   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 11:49   #49
Ik weet het nog niet. Sowieso 2/3 weken naar Barcelona, waar ik elk jaar wel vertoef. En nee, niet geilen op de Ramblas, Gaudi of Nou Camp, dat kennen we wel. Gewoon lekker leven in Barcelona.

De bier & tieten vakanties heb ik wel gehad, dat deden we de laatste 7 jaar . Denk eerder met het vrouwtje nog naar een mooi land. Ligt ook een beetje aan de centen dit jaar. Ik heb nog niks geboekt verder.
Lebawski is offline   Met citaat reageren
Oud 19-02-10, 13:00   #50
Dan " The Outlaw"Hardy!

Oorspronkelijk geplaatst door daankes

Ik hoop echt voor je dat je duits kan, ben vorig jaar naar Calella geweest, maar was redelijk kansloze bedoeling. Zo'n beetje alles is daar duits, komt daar in groepen van 100 man aan. Gaan om 10 uur op stap, en om 1 uur naar huis. Spreken allemaal geen Engels, maar zijn wel lekkere chickies .

Eten: ga zoveel mogelijk eten in het Holland restaurant. Goed Nederlands voedsel, Bavaria bier en met een beetje geluk leuke bar-vrouwtjes.

Drinken: Al het bier dat je daar op stap drinkt, krijg je in long-drink glasses of in van die Coca Cola bekers . Bier is allemaal niet geweldig lekker, maar ze verkopen in kleine "supermarktjes" nog wel eens Bavaria/Heineken in blikken, dus wel handig voor het indrinken.

Leukste discotheek: In straat van Holland-café (zit ergens anders als holland-restaurant), kan zo niet op de naam komen maar is de enige plek waar het leuk druk is van 2~5.

Nog een tip: ik weet niet of jullie met een reis-organisatie gaan, maar wij gingen met beachmasters, en die legde een heul leuk pakket neer van allemaal dingen die je kon doen. We hebben uiteindelijk alleen aan de kroegentocht in Llorret meegedaan, en voor de rest alles betaald maar niks gedaan. Denk dus vooraf goed na wat je allemaal wil doen, want het is niet allemaal zo leuk als het lijkt .

I.i.g. veel plezier daar ^^.
Ach wij gaan eigenlijk bijna nooit met iets mee van Beachmasters. We gaan meestal beetje zuipen in het appartement en dan de kroeg in. Want de chicks moeten toch ook gehosseld worden en uiteindelijk moet je er toch zelf een leuke tijd van maken
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Hobby & Vrije Tijd

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site