![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]()
. Hierboven is wel een redelijke beschrijving van het programma; kort gezegd is het gewoon de show waar Expeditie Robinson op is gebaseerd. In principe is elk seizoen wel het kijken waard; momenteel is er weer een all-star versie begonnen, genaamd Heroes vs Villains. Om een beetje een beeld te krijgen van de deelnemers, kan je de special kijken genaamd 'Surviving Survivor'. Een andere mogelijkheid is dit filmpje, waarin ze allemaal voorbij komen: http://www.youtube.com/watch?v=IVslkqqO1uM Wil je gewoon een aantal seizoen gaan kijken voordat je aan S20 gaat beginnen, zou ik persoonlijk in de volgende volgorde kijken: 1. Survivor 19: Samoa 2. Survivor 18: Tocantins. 3. Survivor 7: Pearl Islands. 4. Survivor 13: Cook Islands. 5. Survivor 15: China. 6. Survivor 16: Fans vs Favourites. Maar Survivor 1, Survivor: Africa (ik dacht s3) en Survivor: Australia (ik dacht s2) zijn toch eigenlijk ook wel pareltjes en de moeite waard! |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben blij dat Russel meedoet
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dit word weer genieten. Heb op aanraden van Bliksem paar seizoenen gedownload poosje geleden en heb ze allemaal met plezier gekeken!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Laatste aflevering was weer genieten
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ga zo episode 2 kijken van seizoen 20.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
James, heerlijk los gegaan
.Boston Rob en Russell .
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hoe Russell met die speer aan het rennen is.
Verder zou ik James niet graag tegenspreken hoor
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
James is echt een beer lijkt wel een holbewoner met die speer
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat een heerlijk briljante aflevering weer
!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik ga hem morgen bekijken.
Heb er zin in
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Heerlijke aflevering!
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Leuk dat er nu een topic is, moet nog even 2 eps inhalen na de vakantie though
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Coach
![]() Kreeg wel briljant advies ![]() "Don't wear your feathers at tribal" "Don't tell your stories, no one believes them and they mock you" "Do your Tai-Chi where no one can see you"
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bij welk seizoen raden jullie mij aan om te beginnen? Heb geen zin om ze alle 20 terug te gaan kijken :p
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik ben zelf gewoon bij dit seizoen begonnen
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Seizoen 13 Seizoen 19 Seizoen 16 Zijn in ieder geval tof |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tim, zou je de volgende keer wel spoilers willen gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Zijn ook bepaald geen spoilers verder..is ook echt binnen 1 minuut in de ep
|
||
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#21 | |
.Toffe move vandaag |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Spannend weer
! Verrassende dingen ook; goed seizoen tot nu toe!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Survivor is nu op donderdag al. Echt een toffe ep was dit
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Briljant.
Ik heb het net gekeken en ik ben nog steeds flabbergasted. Fuckin he, wat een seizoen .
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Coach
!!!!!!!!Wat een heerlijk seizoen. Het boeit me eigenlijk nu al niet meer wie er wint, ik wil de Reunion zien .
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
JT
!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Russell doet het goed, iedereen bij de Heroes zal denken dat er een girls alliance is bij de Villains.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb inmiddels seizoen 1 ook gezien. Erg leuk, viel me wel op dat die challenges veel toffer waren dan wat ik tot nu toe heb gezien in dit seizoen. Veel spectaculairder, meer op/in het water etc.
Verder (in spoiler omdat er misschien meer mensen zijn in mijn situatie die nu pas terug gaan kijken?): Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat een seizoen
. Volgende week wordt echt knallen .
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jeff
! Wat een geniale opmerkingen vandaag .
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Weer een prima seizoen. Russel bespeelt weer de hele toko, erg knap
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat doet Russel nu weer, gok dat hij er de volgende week uitvliegt
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Spoiler
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wom ditwas echt briljant
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ongelooflijk, wat een sick seizoen
.Van mij mag de finale nu al wel zijn en daarna een marathon-terugblik uitzending
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Het seizoen is inmiddels afgelopen, zondag was de 2 hour finale en daarna nog de Reunion
![]() Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Haha, een Survivor-topic op WZV, cool
![]() Ik moet nog een aantal oudere seizoenen bekijken, S1 en S4 t/m S9. Vanaf S10 heb ik alles gezien + S2 en S3. Dit laatste seizoen was geweldig met al die oude bekenden. Komend najaar seizoen 21!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Het is old vs young: over 40 tegen under 30. Kan wel eens erg leuk worden
.SurvivorFever.net - Survivor Nicaragua - Cast Speculation |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik heb alle seizoenen inmiddels gezien..op 15 april had ik net seizoen 1 klaar
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Pfoe lastig zeg..Johnny Fairplay vond ik in ieder geval strontvervelend. Niet "love to hate", niet cult, gewoon iemand die het seizoen verziekte. Yul en Yauman (vooral) die laatste was echt genieten ja en alle All-Star seizoenen waren toch ook wel genieten. Er waren maar weinig seizoenen waar ik weinig aan vond en toevalligerwijs waren dat precies de seizoenen met weinig water/zee..zo'n idyllische omgeving (en water-challenges) doen het toch wel voor mij
![]() Favo player: Boston Rob __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben aan seizoen 18 begonnen gisteren.
Spoiler
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Survivor: Outwit. Outplay. Outlast.
|
||