|
|
#1 |
|
Ik heb een vraag over Excel.
Ik wil graag filteren op clubs. Ik krijg dit alleen voor elkaar op thuisclub of uitclub. Weten jullie hoe ik dit kan doen op thuisclub EN op uitclub? Alvast bedankt ![]() ![]()
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Discussie verplaatst naar HVT
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zet ze ook nog es samen in één veld. Dat is het enige wat ik kan bedenken. In HD
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dank je Ray,
Maar dan kan ik nog alleen maar 1 tegelijk doen? de thuis of uit club, wil ze graag beide. Kan je me nog helpen? __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat staat er toch. Twee clubs. Eerst wordt de ene kolom gesorteerd, daarna pas de tweede...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bij het filter op "Custom" (Engelse versie) klikken. Dan kun je meerdere condities opgeven, dus bijvoorbeeld: thuisclub (Ajax AND Feyenoord).
Handig als je fan bent van veel clubs.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja filteren, door ALLEEN een keer de wedstrijden van Real Madrid te laten zien, en daarna die van ALLEEN Feyenoord
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dat zei ik dus: custom filters.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het lukt me niet, mag ik je toevoegen op msn? per pm ofzo
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
MSN?
Daar ben ik iets te oud voor. Ik zal morgen als ik op het werk ben en Excel heb wel even een paar plaatjes schieten en uploaden. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dank u
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nou, eens zien of ik je vraag wel begrepen heb:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ongeveer, in bovenstaand voorbeeld,
Hoe krijg nu alleen een filter op de wedstrijden van Feyenoord? Zowel uit en thuis makkelijk in 1x te zien __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, nu is 'tie mooi geweest. Nu geloof ik je niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben erg serieus.
Want bij jou voorbeeld staat niet 1 club http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1391577 ik ben gewoon erg slecht met excel __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Excel vraag
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|