|
|
#251 | |
__________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
Niet verzekerd nee. Misschien stom, maar dacht dat ik daar toch niets in had.
Maar kun je serieus een minder model terugkrijgen wanneer niet gerepareerd kan worden? En dan niet als leentoestel maar echt als vervangend toestel? Dat mag toch helemaal niet wettelijk gezien? Of hebben ze dat er in hun eigen voorwaarden doorheen geduwt?Belachelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Huh? Hij zegt toch juist dat ze nieuwere modellen kregen?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Volgende week Ipad2 in the house! Zal mijn ervaringen posten
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Iemand een idee hoe ik die icoontjes in m'n navigatiekolom kan veranderen? De standaardmappen hebben icons van zichzelf, maar eigen gemaakte mappen hebben een mapplaatje als icon.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Heel simpel, download de icons van interfacelift. Rechter muisknop --> get info.
Stel ik wil de map een plaatje HD geven: ![]() sleep het plaatje er naar toe ![]() klaar
Laatst gewijzigd door Palmboom; 04-04-11 om 23:26 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#259 |
|
Thanks Palmboom! Super. Zoek alleen eigenlijk nog icoontjes die goed aansluiten bij de rest.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Al iCloud gebruikers hier? Ik heb op mijn iPhone een 'abonnement' in mijn agenda op de speelkalender van sc Heerenveen. Hoe krijg ik die te zien op icloud.com ?? Mijn handmatige afspraken en verjaardagen staan er wel gewoon in.
|
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Mijn kalender wordt sowieso niet helemaal lekker gesynchroniseerd.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
net mn ipad binnegekregen
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
WiFi synchronisatie geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
iMac 21,5" of MacBook Pro 13"?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Ligt eraan wat je er mee wilt doen natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Huis tuin en keuken gebruik én ik wil er mee gaan produceren. Ben geen gamer. Heb altijd het idee dat een iMac (PC) stabieler is dan een MacBook (gewone laptop), maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Alleen zou ik bij een macbook wel een extern scherm gebruiken en natuurlijk toetsenbord en muis. Want een 13" is wel erg klein om goed op te kunnen werken. Voordeel op dat moment wel is dat je meteen met 2 schermen kan werken. Doe ik hier op de zaak ook. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#268 |
|
Dank. Bruikbare tip. Had al een lichte voorkeur voor de iMac omdat mijn huidige laptop voor simpel bankgebruik (Twitter, FB, fora) nog wel voldoet.
|
|
|
|
|
|
#269 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
21,5" met 8gb ram ipv 4gb. Kun je heel makkelijk zelf inbouwen, dus niet voor 200eu extra erbij aanschaffen via Apple of een dergelijk kanaal.
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Thnx. Had dit al eerder ergens opgevangen, dank voor de bevestiging.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Komen heel snel weer nieuwe imacs.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Ongetwijfeld. Die ook weer de wereld zullen gaan kosten
.Maar heb je meer info? Ergens al aangekondigd? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Lijkt me sterk dat Palboom meer informatie heeft, Apple maakt zoiets nooit bekend en het stikt van de geruchten. Soms zit er wel een kern van waarheid in. Overigens moet je je daar ook niet te druk over maken Sandman, want de verschillen na een upgrade zijn vaker nihil dan echt schrikbarend groot zeg maar. Neem gewoon een iMac op het moment dat jij er een nodig hebt. Wat je wel soms krijgt is dat huidige 100/200eu goedkoper worden via Apple's kanalen na de release van een nieuwe. Die hebben ze namelijk "gewoon" op voorraad, om eens in de zoveel tijd via de resellers een actie te kunnen organiseren.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Ik wacht ook rustig af tot er zo'n actie komt als van de Mediamarkt eind vorig jaar
.
|
|
|
|
|
|
#276 | |
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Ja goed, dan kun je nog beter MacTracker installeren. Daar kun je zelf precies zien wanneer iets is gereleased en wat er in zit. Want wat hun doen is ook gewoon speculeren. "Oh, om de 250 dagen komt er een nieuwe iMac. Die moet je dus niet NIET aanschaffen
". Mja, daar zal wel wat in zitten, want Apple is redelijk traditioneel op dat vlak.
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Capitano, jij werkt toch voor een resellerwinkel? Niet als verkoper kan ik me herinneren
, maar heb je dat wel een tijd gedaan en je daarna omhoog gewerkt? Ik ben werk aan het zoeken en zou echt heel graag als verkoper voor een reseller willen gaan werken. Vraag me alleen af wat de eisen zijn om aangenomen te kunnen worden en wat de werkzaamheden globaal zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ik stuur je een pm
. Heb zelf nooit in een winkel gestaan.
|