![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Jij kunt wel tegen veel dingen zijn in het leven. Dat je dat allemaal bijhoud vind ik wel knap.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Krijgen we dit weer
![]() Wie had er dan moeten winnen? Wibi Soerjadi? __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#204 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
De Jeugd van Tegenwoordig is wel komisch, maar echt goed is het toch niet? Leuk voor kinderen vooral.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Het is ook niet echt een prijs voor kwaliteit. Alhoewel ik het op plaat wel af en toe vrij briljant vind, die teksten en ritmes. Soms ook niet.
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Muziek is kunst. En kunst is smaakonderhevig. De genialiteit zit hem niet in de muziek maar in de teksten.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
De muziek is ook wel goed hoor, de beat in Watskeburt was toentertijd zo speciaal en bijzonder, dat het als allereerste nederlandstalige plaat ever in the Essential Selection van Pete Tong werd gedraaid.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Ze belichten toch redelijk veel aspecten van het leven van mensen (mannen) in de leeftijdscategorie van 20 / 25 tot 30 / 35. En op een bijzonder originele manier, met goeie muziek eronder.
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Ik zei 'afschaffen' omdat het zo'n veren in de reet steek feestje is van een ons-kent-ons kliek die al jaaaaren daar komen. Heel leuk als je dat wilt doen en jaarlijks iemand in het zonnetje wil zetten (en lootjes trekt welke platenmaatschappij dit keer de winnaar mag leveren) maar gaf het ajb niet de aandacht die het niet verdient... Lachertje.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Mensen mogen toch zelf weten hoeveel aandacht en waarde ze er aan geven? Als jij het niks vindt dan mag dat ook.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Wiwa Ikki, flikki, ikki, kikki Uhu-um, Gé .
Laatst gewijzigd door Da_Sandman; 16-01-12 om 12:59 __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Ik heb helemaal niets met De Jeugd. Na Watskeburt, wat geweldig gevonden was en echt vernieuwend was, hebben ze in mijn ogen echt weinig goeds uitgebracht. En live is het om te janken, zo slecht.
En SCH, je mag in plaats van 'zullen we deze discussie niet voeren' ook gewoon zeggen dat je inderdaad geen idee hebt hoe een producer zijn muziek maakt .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Alsof jij dit ooit had kunnen verzinnen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Nee. Waar ik me overigens gezegend mee voel, maar dat terzijde.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
que tekst zijn er wel betere nummers dan Watskeburt.
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Ik vind de Jeugd met afstand de meest overschatte band in Nederland (ja, nog meer dan Kane), maar blijkbaar vinden veel mensen dat niet, dus ik kan er mee leven.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Beide zijn geen criterium natuurlijk. Jij bent ook verdediger van Bruno Mars en Lady Gaga muziek. Nou die playbacken most of the time. En ik ben ook geen heel grote fan van DJVT, maar ik snap echt wel waarom ze die prijs winnen. Ze zijn vernieuwend, worden breed gedragen en hebben bewezen over een langere houdbaarheidsdatum te beschikken.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Briljante nummers, iig briljante teksten. Luisterde dit bijna elke dag in de trein richting Groningen en elke keer weer moest ik lachen om de teksten. Die tweede is zo slecht dat het weer goed is ofzo. Ik vind persoonlijk het laatste album de minst goeie
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
DJVT. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik vind het wel jammer dat deze prijs niet naar wat kwalitatief beter onderlegde Nederlandse artiesten gaat, zoals een I Am Oak of een Yesterday's Men. Maar goed, daar zijn weer andere awards voor I guess.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Zag zaterdag een deel van het optreden van Avonduren, dat kan wel eens een grote sensatie worden dit jaar
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Gewoon baas. |
|
|
|
|
|
|
#230 | |
||
|
|
|
|
|
#232 |
|
I Am Oak? Verrassende naam, zo heel bijzonder vond ik die plaat uit 2011 ook niet. Maar dat is denk ik een veel te onbekende band om een popprijs te winnen, heb alleen geen idee welke award daar dan wel voor zou moeten zijn.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#233 | |
.Maar goed, ik vond de JvT ooit vernieuwend. Vind ik ze allang niet meer. Breed gedragen, eens, maar dat vind ik dan weer geen criterium. Lange houdbaarheidsdatum ook niet, Gerard Joling heeft dat ook. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#234 |
Gaga
|
|
|
|