![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
Mocht je nog naar de HMH willen:
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Tijdje terug Ronald Goedemondt ontdekt; geweldige cabaretier
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ik las morgen ipv Maandag
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
het gaat daar vandaag ook over bij dwdd
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
15e naar Bert Visscher
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Zaterdag eindelijk Lebbis.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
In de Pers/Spits/Metro stond echt een dijk van een recensie, dat ie bijna net zo goed was als zijn debuut. Hard en grof... Jammer genoeg stonden er ook al iets te veel details in die ik nog niet perse had willen weten, maar toch.
De 29e ben ik aan de beurt! |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
12 mei naar Hansie Teeuwen!
Ik durf eigenlijk geen recensies te lezen, als die allemaal zwaar kut blijken te zijn ga je er toch met minder lol heen.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Mooi zo!
Ik vind het wel knap als de recensies redelijk tot goed zijn, hij heeft zelf zo'n enorm hoog niveau neergezet dat het bijna niet meer eerlijk is om nog meer te verwachten.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Ik walg van dat soort recensies.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Bert Visscher was weer nice.
Precies zoals je mag verwachten, een energieke achtbaan van grappen en attributen. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Kaartjes voor Najib Amhali binnen.
Wel pas op 15 mei... 2012
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Als 'Comedy Live' voor humor en cabaret door moet gaan... Tjezus, wat is dat tenenkrommend slecht zeg. Treurig.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Wat een mongool die Teeuwen ging weer van de hak op de tak en helemaal nergens over, maar weer een geweldige show! André Hitler
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Iemand hier die naar Branding van Lebbis is geweest? Zo ja, hoe was het?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ja. Goede show, maar z'n vorige vond ik beter (klinkt negatiever dan het is
)
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ok mooi, ga ik donderdag ff heen dan als ik nog iemand mee kan slepen.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
In december naar Maarten van Rossem, telt dat ook?
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
vorige week Youp v.h Hek in try out gezien , ben benieuwd wat er op 31 december nog van is overgebleven.
Moest er in het begin wel ff inkomen en toen vond ik hem ook niet zo heel sterk maar dat verandere al wel snel en dan is het jammer dat het niet zo'n hele lange show is i.v.m tv etc. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Vrijdag naar Najib Amhali, volgend jaar naar Youp, Jochem, Wim Helsen en nog iemand van wie ik de naam niet meer weet.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Waar ga je naar Wim Helsen? Zijn speellijst staat er nog niet op.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Amphion in Doetinchem. Volgend jaar mei pas ofzo
|
|