|
|
#1 |
|
Bespreek hier Kerst en Oud en nieuw.
Wie gaat wat doen en waar?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
PRETTIGE CARNAVAL ALLEMAAL
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Carnavel
![]() Laten we het maar bij kerst en oud en nieuw houden. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb echt elk jaar rond Januari al weer zin in kerst
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En in december niet meer?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nee, dan duik ik 3 weken onder. KUT KERST!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gristenfeescht!
Ik blijf iig thuis met kerst, oud en nieuw misschien in Amsterdam vieren (Qountdown) __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ik hoop in Sydney te zitten
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Silenus op kerstavond:
![]() Silenus op eerste kerstdag: ![]() Vanzelfsprekend zittend op de kameel. Silenus op tweede kerstdag: ![]() Silenus met oud&nieuw: ![]() Vanzelfsprekend met champagne en (hopelijk) lekkere Arabische chickies. (Ik had het programma van de reis er even bijgepakt )
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
KERSTMIDDAG HENGELOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *O *
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik denk Stockholm. Al wil ik ook wel weer eens naar de zon.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tijdens kerst zit ik in Turkije
![]() Vlieg de 29ste terug __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdagen gewoon familie en eten, drinke, eten, drinken, eten, drink, eten en drinken. Zal totaal wel weer een gang of 30 en een tafeltijd van 30 uur worden.
De dagen erna kun je uitstekend vasten en de boel er weer af trainen
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Verplichte gezelligheid
![]() Wat ben ik blij als het weer 2 januari is. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vroeger vond ik het niks, tot ik m'n vrouw leerde kennen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
mijn vriendin is werken en ik ga mijn keuken verbouwen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zal wel weer gewoon een vreetfestijn worden.
Heb altijd meer zin in Oud & Nieuw met vrienden dan kerst. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
1e kerstdag: schoonouders samen met zwager, schoonzus, 2 kids, vrouw en mini-me
![]() 2e kerstdag: Guitar Hero Metallica op mijn nieuwe XboX360 spelen terwijl mijn vrouw elk half uur zegt dat ze der nieuwe Uggs zo mooi vind en dat ze zo héééééérlijk zitten ![]() 31 december: DJ spelen op een groot feest. Neef heeft groot cateringbedrijf en doet op 31-12 altijd een big-ass tent in zijn tuin zetten, compleet met houten vlonders, bar, licht, geluid, eten en drinken. Familie & vrienden mogen vrienden meenemen dus erg gezellig
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Magoe, zal eens kijken wat ik voor je kan doen Knikkert. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
als het een goeie MILF is, dan mag het best
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sinterklaas in Parijs, Kerst hopelijk in Swiss, Oud&Nieuw weinig bijzonders - dikke kans om te werken.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Oud en nieuw vind ik trouwens nog iets leuker dan kerst. Kerst echt wat een schijtfeest is at
![]() 2de kerstdag is leuk vol met voetbal, dat is het enige mooie aan 2 kerstdagen
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat heeft die jongen een raar gezicht? Zag ik gisteren in DWDD, aangeboren gezichtsaanwijkingen, Liesbeth List zingt voor je doopy.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
De feestdagen
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Waar zijn de UGgs
!!!
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Feestdagen
![]() Én sinterklaas, én kerst, én oud & nieuw |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Kerst waarschijnlijk met de famillie enzo, en met oud & nieuw gewoon flink stappen.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Hoe kunnen mensen nu een hekel hebben aan de
feestdagen ?
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
CARNAAAAVAAAAL.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ach opzich heb ik niet zoveel met carnaval, die 'mooie' wagens kunnen mij gestolen worden, dat stomme verkleden kan mij gestolen worden, ik doe wel iets doms aan, en ga met mijn maten tering veel bier drinken.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|