![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Regels:
1. Niet Cheaten 2. Gebruik de standaard FIFA 10, dus niet gepatcht. 3. Spelen gaat via hamachi. Server: VBL FIFA Cup password: vblforum 4. Als FIFA disconnect begin dan opnieuw en zorg dat de stand hetzelfde is als in eerste instantie en begin weer te spelen op de tijd wanneer je gedisconnect werd. 5. Als je gespeeld heb zet dan in dit topic een screenshot neer van de match facts, ook de namen aub. 6. In poulefase speel je 2x tegen je poulegenoten, knockoutfase niet! 7. Zorg ervoor dat je minimaal 2 wedstrijden in een week speelt. 8. Nog vragen? Vraag ze dan! 9. Have Fun! Zorg er zelf voor dat je contact maakt met je tegenstander en spreek een tijd af. Of kijk op hamachi of degene online is. Het toernooi zal maximaal 4 weken duren. De poulefases 3 weken, dit betekent dat je voor 7 november je poulewedstrijden gespeeld moet hebben. Daarna is er nog een week voor de knockoutfase. De tussenstand zal steeds in de OP aangepast worden. Tussenstand: ![]() Uitslagen + schema
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En dan ook hier maar weer een post. Ik sta bovenaan
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dingetje
|
Ffkes tvp dan.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dus..
|
Tvp'tje. Tussenstand mag wel ge-update worden, al zal het niet veel uitmaken.
edit: Misschien lijstje maken met spelers die iemand niet mag gebruiken vanwege rode kaarten? |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Vestiaz - BS Drie snelle goals uit drie corners, waarvan de eerste mooi, de tweede een kopbal en dede laatste enorm kut, via de keeper. 4e goal was een mooie aanval door het midden en de 5e een schot van buiten de 16. ![]() BS - Jerfc9 Snelle goal, snelle rode kaart na een domme tackle in de 16, snelle 2-1, 3-1 en daarna eigenlijk niet meer in de problemen geweest. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Daankes en Lamzak verdelen de punten
Een geweldige wedstrijd, Lamzak domineerde de eerste helft, met maar 1 echte kans voor Daankes, en 3 a 4 kansen voor Lamzak. Toen de 0-1 viel leek Lamzak uit te kunnen lopen naar meer. Zeker toen er ook nog een rode kaart viel bij Daankes. Niets bleek minder waar, met 10 man speelde Daankes erg sterk op de Counter, Lamzak had geen kans meer, en binnen 20 minuten stond de 3-1 op het scoreboard. Lamzak besloot toen 3-4-3 te gaan spelen, dit bleek een goede keuze, binnen 5 minuten na de opstellingswijziging viel de 3-2, en niet veel later moest een verdediger van Daankes ingrijpen i.v.m. onnodig balverlies in de buurt van de 16, dit koste hem zijn tweede rode kaart, en de 3-3. In de laatste 5 minuten leek de wedstrijd toch een winnaar te krijgen, eerste daankes die snoeihard van dichtbij op de paal schoot, daarna Lamzak die OOK op de paal schoot. Uiteindelijk wisten ze beiden niet te scoren en was de eindstand 3-3. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Weer een redelijke eenzijdige wedstrijd, maar het bleef bij 3-0 dit keer. Al had vestiaz dit keer ook wel wat kansjes. Nu alleen Suijk nog, maar die reageert nooit .
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, beetje druk deze week. Na Ajax misschien vandaag?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
OP is geupdate! Poule B gaat erg spannend worden
En ik denk dat Poule A al beslist is, nja wie naar de winnaarsronde gaat
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jerfc9 wil tegen mij niet met Bordeaux spelen alleen met Ajax.
Ik heb al tegen hem gespeeld maar hij gooit hem er telkens af.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nou, zeg maar dat hij met Bordeaux speelt. Anders verliest hij automatisch alles.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Iemand zin in een potje?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik nu.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dus..
|
Hmm, ik dacht dat wedstrijden van vorige "compo" gewoon meetelde, nu moet ik dus weer 2x tegen prosac spelen terwijl ik daar gewoon 3-2 van had gewonnen? Beetje vaag.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ow, dan heb ik een foutje gemaakt... Zou je me de exacte uitslagen dan eventjes hier willen neerzetten?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En mijn doelsaldo is 6-5
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hmm ok, stond eerst 4-3
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Dus..
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik mag nog 1 wedstrijd mijn spits Helmes en keeper Adler niet gebruiken. Tegen appelflap hebben ze al 1 wedstrijd uitgezeten.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dus..
|
ik mag Taico? en Hitzelsperger, 2 wedstrijden niet gebruiken.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoi, iemand een potje?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Rumile:
Zou je mijn oude hamachi account kunnen verwijderen uit beide rooms? Ik heb een nieuwe account vanwege een nieuwe vista installatie. Dan zou ik graag nog de inloggegevens willen hebben voor vblforum1 (vblforum weet ik nog!) Zou leuk zijn kan ik ook weer spelen! gr |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Iemand anders die de gegevens weetmag ze ook zeggen! gr
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Iemand die nog wat potjes wil spelen kan ook in dit hamachi netwerk komen:
Netwerknaam: fifavbl Wachtwoord: vblforum |
|
|
|
|
|
#26 |
|
vblforum1 heeft hetzelfde wachtwoord, maar dan ook met een 1 er achter
![]() Is er nou trouwens een manier om je spelers voorwaarts te sturen? Ik vind het allemaal zo statisch, maar misschien vergeet ik wel een knop in te drukken ofzo. Zeker nu ik Be a Pro aan het spelen ben met een spits, merk ik hoe weinig spelers er over me heen komen rennen. Nooit eens iemand over de flanken, of een mid mid, die bijsluit. Iedereen blijft gewoon staan. Met als gevolg dat je zelf maar 4 verdedigers moet uitspelen, of terug moet. Vergeet ik nou een knop te gebruiken, of is dit gewoon fifa? (ik ben PES gewend )
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
hé hartstikke bedankt, Bij wie kan ik wezen voor vbl forum? gr |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dingetje
|
Morgen ben ik weer thuis en kan ik weer spelen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Als we nou gewoon elke keer als we hamachi uitzetten even onszelf van het netwerk flikkeren, dan zijn er ook niet steeds een stuk of 10 mensen die het netwerk bezet houden terwijl ze toch niet online zijn.
En als je hamachi weer opstart vul je gewoon weer even de login gegevens in en ben je er weer bij. Ik vind het een fantastisch, en tevens sexy, idee, dus dit zal wel niet worden aangenomen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat BS er ook voor een bericht van maakt, die eerste overwinning was gewoon echt Portugees.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Lekker potje, not. Twee mega kansen aan het begin, die er eigenlijk in moeten. Suijk maakt met zijn eerste schot op goal de 0-1, gewoon een goede aanval. Nou ja, niets aan de hand denk je dan, maar Benfica neemt gewoon het heft in handen en komt verdient naar 0-2. Daarna is het in de tweede helft eigenlijk alleen maar Porto wat knetterhard aanvalt, kans na kans creert, maar niet tot scoren komt. Benfica komt eruit met goede counters, maar weet het niet echt af te maken. Dan valt uiteindelijk de 1-2, maar eigenlijk al te laat. In de slotminuut wordt het definitief in het slot gegooid met 1-3. Direct maar het tweede potje gespeeld, wat krijg je met een verliezende BS? Juistem: ![]() . Na een reeks van aanvallen, ook weer een mega kans aan het begin, is er pas in de 45ste minuut uiteindelijk de 0-1, door een pegel van 25 meter uit de corner. In de tweede helft vallen al snel de 0-2 en 0-3, de derde kwam uit ene makkelijk gegeven penalty. De 0-4 was uiteraard een actie van Falcao . De 0-5 viel helaas niet .Ik ben klaar met mijn poule! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Paint pakt mijn screenshots niet...Helaas!
Olympique Marseille - Benfica 0-3 Evenveel schoten op goal, meer balbezit voor Robin, maar hij is weggecounterd. Ook nog een rode kaart voor Reveillere van Olympique.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En nog een uitslag:
Galatasaray (jerfc9) - Benfica (Suijk) 1-3 Rommelig potje, goede goals, nu slapen.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Gala(jerfc9 - benfica(suijk) 1-3
Wel aardig gewaagd, 0-2 achterstand, 1-2 in 47e minuut. Kon nog leuk worden, door een counter werd het 1-3. Als ik beter met de kansen omging was er meer te halen. We azen op revanche in het uitduel, FIFA 10 extra hamachi room: Netwerknaam: fifavbl Wachtwoord: vblforum gr |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vanavond komt de update!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hamachi werkt niet meer bij mij
![]() Wil geen verbinding meer maken als ik het opstart. Iemand ervaring mee? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ja, dat heb ik ook regelmatig. Dan moet ik hem opnieuw installeren en dus weer opnieuw in die groep toevoegen.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wil je vanavond potje dan Suijkie?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Als je nog durft.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
wie potje vanavond, mag voor de cup
HAMACHI Netwerknaam: fifavbl Wachtwoord: vblforum |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Dingetje
|
Ik install vannacht wel ff fifa09 op men thuis pc.. heb nu in het weekend meer tijd over dan door de weeks ( studie ).
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
hamachi doet t niet daar wel?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Iemand potje nu?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik wil straks wel.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nog 1 wedstrijd tegen jerfc9 en 2 tegen vestiaz.
Andere poule ligt stil? |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Dingetje
|
Vanmiddag/avond tijd?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ligt de cup stil ofwat?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Prosac, Ray en daankes komen nooit online. Lamzak laatste tijd ook niet.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FIFA PC Cup #2 Waar de cup een draai om zijn oren krijgt
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |