|
|
#201 |
|
goed topic, ff volgen
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
duurdere is wel lekkerder, maar dze is redelijk goedkoop, en goed genoeg
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#204 |
|
klopt, als je het ziet denk je, ooh dat drink ik wel weg, maar dat valt je dan vies tegen, is natuurlijk net zo sterk als 'gewone' wodka (vodka), smaakt alleen iets anders.
Wel prima te mixen met 7-up trouwens
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
4X
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
||
|
|
|
|
|
#207 | |
).Is genoeg over te vinden op internet. Maar het is echt niet nodig om allemaal 0.2l flesjes te kopen, 1 grote fles en wat lege flessen zijn ook goed, ziet er alleen wat minder mooi uit
||
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Heb voor m'n verjaardag zo'n Mojito-set gehad. Binnenkort maar eens een keer maken.
|
||
|
|
|
|
|
#209 | |
![]() Wij hebben ook een keer een poging gedaan om Mojito te maken, alles gekocht, maar het resultaat was niet echt geweldig.... Ik drink hier in NL eigenlijk nooit coctails, ja heeel af en toe, maar als ik op vakantie ben drink ik ze regelmatig.... __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
||
|
|
|
|
|
#210 | |
|
||
|
|
|
|
|
#211 |
|
Ik ga me binnenkort wat meer verdiepen in de Whisky's. Vooral single malt. Dit door de ervaring van Clough hiermee
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Whisky ben ik aan het 'leren' drinken
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Spreekt voor zich wat ik drink
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Goud bekroonde Bordeauxwijnen (6 flessen)
Dit pakket net binnengekregen na een ibood-bon van 40euro korting voor 10 euro. Ben benieuwd! Wilde ook nog een argentijns proefpakket bestellen, maar die staat er nu niet meer !!!
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Heb ook mijn pakketten binnen
. Van de week besteldZo mijn wijnpakketten zijn binnen ![]() Restantenpakket Zuid-Frankrijkpakket
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Drank Topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |